کد خبر 1126277
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج‌فارس و یکی از توریستی‌ترین مناطق کشورمان به‌شمار می‌آید. کیش هر روزه میزبان مسافرانی است که از دورترین نقاط کشور راهی می‌شوند تا از جاذبه‌های زیبای آن دیدن کنند. شهرهای باستانی حریره و کاریز، سواحل مرجان، پارک میرمهنا، مرد ماهیگیر و درختان نارگیل از زیباترین جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این جزیره زیبا هستند. تفریحات آبی هیجان‌انگیز نیز دیگر امکانی است که در جزیره برای رفاه و لذت بیشتر گردشگران مهیا کرده‌اند. اگر موفق شوید برای پرواز خود بلیط چارتر کیش رزرو کنید، هزینه سفرتان را بسیار کاهش خواهید داد. اگر انواع بلیط ارزان کیش درطول سال عرضه شود، مسافران می‌توانند با بودجه باقیمانده خود بیشتر از ماندن در کیش لذت ببرند. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری را درباره انواع ایرلاین‌های کشور ارائه دهیم که در خط هوایی کیش فعالیت دارند.

سفر به کیش چه مزایایی دارد؟

هر روزه افراد زیادی از اقصی‌نقاط کشور به جزیره کیش سفر می‌کنند. دلیل اصلی سفر به کیش در زیبایی‌های طبیعی و مدرن آن نهفته است. درواقع پس از آن‌که کیش به‌عنوان منطقه آزاد تجاری اعلام شد، مسافرت‌ها به این جزیره بسیار بیشتر از پیش رونق گرفت؛ این درحالی است که پیشرفت کیش فقط منحصر به آزادسازی تجاری آن نیست. این جزیره از صدها سال پیش موردتوجه حاکمان وقت بوده و از دیرباز مرکزی برای تجارت محسوب می‌شد. بنابراین اگر علاوه‌بر امکانات آن بخواهیم یک ویژگی منحصربه‌فرد جزیره را نام ببریم، می‌توانیم به اکسیژن خالص آن اشاره کنیم. بسیاری از کسانی‌که به کیش رفتند، ‌از اینکه بعد از گردش و تفریح زیاد احساس خستگی نکردند، متعجب بودند. این جزیره می‌تواند کنار هوای خالص خود نهایت لذت و هیجان را نیز برای مهمانان خود همراه داشته باشد. بالارفتن هزینه‌های سفر باعث‌شده افراد به‌جای سفرهای خارج از کشور، جزیره کیش را مقصد سفرهای خود قرار دهند.

چه نوع بلیط‌هایی برای کیش وجود دارد؟

هم زمینی و هم هوایی می‌توان به جزیره زیبای کیش سفر کرد؛ اما بیشتر مردم ترجیح می‌دهند با هواپیما به جزیره بروند. دلیل این موضوع به سرعت و راحتی سفر هوایی برمی‌گردد. هزینه سفر با هواپیما می‌تواند تحت تاثیر مؤلفه‌های بسیاری قرار گرفته و متغیر باشد. اگر بلیط شما سیستمی، چارتری، لحظه‌آخری، اکونومی یا تجاری باشد، قیمت هریک از این بلیط‌ها متفاوت از دیگری خواهد بود.

بلیط‌های سیستمی توسط ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی عرضه شده و همیشه دردسترس قرار دارند. نرخ بلیط‌های سیستمی برای کودکان کم‌تر از بزرگسالان محاسبه می‌شود. دربرابر بلیط‌ سیستمی کیش، بلیط چارتر کیش قرار دارد که نرخ آن ممکن است در بسیاری از مواقع از بلیط سیستمی پایین‌تر و در موقعیت‌های خاص نیز بالاتر از آن باشد. بلیط‌های چارتر به‌معنی بلیط‌های اجاره شده هستند که توسط آژانس‌ها از پیش برای خطوط هوایی پرتردد رزرو می‌شوند و برای همه افراد (چه کودک و چه بزرگسال) به یک شیوه عرضه می‌شوند.

اگر آژانس‌ها نتوانند صندلی‌های رزروشده را پر کنند، در ساعات نزدیک به پرواز، آن‌ها را با نرخ‌های پایین‌تری به‌فروش می‌رسانند. بلیط‌های لحظه آخری و بلیط ارزان کیش هم می‌تواند در پی چنین موضوعی فرصت‌ یک سفر ارزان را برای شما مهیا کند. پروازهای اکونومی و معمولی نیز قیمت پایین‌تری نسبت به پروازهای تجاری هواپیماها دارند. بنابراین بلیط پرواز شما به کیش هرکدام از این گزینه‌ها باشد، قیمت متفاوت‌تری پرداخت خواهید کرد که می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کم یا زیاد کند.

چطور بلیط چارتر یا ارزان کیش رزرو کنیم؟

حالا که می‌دانیم با بلیط‌های چارتر یا لحظه آخری می‌توانیم سفر ارزان‌تری را به کیش تجربه کنیم، می‌خواهیم بدانیم این بلیط‌ها چگونه دردسترس ما قرار می‌گیرند؟ برای دریافت پاسخ این سوال بهتر است از همین حالا چمدان‌هایتان را ببندید و هر لحظه آماده سفر به کیش باشید. بلیط‌های چارتر و لحظه آخری معمولا چند ساعت قبل از پرواز با تخفیف عرضه می‌شوند. به‌همین خاطر باید هر لحظه آماده باشید و سایت‌های رزرو بلیط را رصد کنید تا به‌محض ارائه چنین بلیط‌هایی آن را رزرو کنید.

البته زمان سفر هم از اهمیت بالایی برخوردار است. آخر هفته‌ها و فصول گرم‌تر سال، زمان‌هایی هستند که سفر به کیش کاهش پیدا کرده و بلیط هواپیماها با نرخ‌های پایین‌تری ارائه می‌شوند. با توجه به اینکه جزیره کیش در گرمای جنوب کشور واقع شده، در تابستان‌ها دمای آن به بالای 50 درجه هم می‌رسد. در این فصول فقط افرادی سفر می‌کنند که می‌خواهند آفتاب بگیرند. بقیه مسافران کیش منتظر می‌مانند تا هوا خنک شود؛ این‌چنین هم تور کیش ارزان می‌شود، هم هتل‌ها و هم همه تفریحات آبی جزیره.

کدام ایرلاین‌ها بلیط هواپیما کیش ارائه می‌کنند؟

با توجه به اینکه مسیر کیش یک مسیر بسیار شلوغ و پرتردد نسبت به سایر خطوط هوایی کشور است، تقریبا همه ایرلاین‌ها بلیط‌ هواپیما کیش را ارائه می‌کنند که ازجمله ان‌ها می‌توان به ناوگان هواپیمایی ماهان، معراج، کیش‌ایر، قشم‌ایر، ایران ایرتور، آتا و... اشاره کرد. برخی از این ایرلاین‌ها نسبت به بقیه از اعتبار و کیفیت بالاتری نزد مسافران برخوردار هستند. بنابراین بهتر است همیشه به اطلاعات پروازتان دقت کنید تا ببینید با کدام‌یک از ایرلاین‌ها پرواز خواهید داشت. این نکته را نه‌تنها در سفر به کیش، بلکه در همه سفرهای داخلی و خارجی درنظر داشته باشید. اگرچه هر نوع هواپیمایی در اسرع وقت می‌تواند شما را به مقصدتان برساند، اما کیفیت محیط، خدمات و رفتار کارکنان آن هواپیما تاثیر مستقیمی روی روحیه شما ابتدای سفرتان خواهد داشت.

پروازهای کیش به مقصد کدام فرودگاه انجام می‌شود؟

جزیره کیش یک فرودگاه بزرگ دارد که در سال 1365 تاسیس شده و تا امروز همچنان پابرجا است. این فرودگاه روزانه از سراسر کشورمان و سایر کشورهای منطقه ورودی می‌پذیرد. همه پروازهای کیش به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیش انجام می‌شود که در مرکز جزیره قرار دارد. درحال‌حاضر این فرودگاه علاوه‌بر خدمات حمل بار و مسافر، ارائه اینترنت پرسرعت، خدمات صرافی، ترانسفر با لیموزین، خدمات پستی، خرید سوغاتی، تاکسی و... را نیز برای راحتی و رفاه بیشتر مسافران مهیا کرده است. البته فرقی ندارد که شما با بلیط‌های سیستمی به کیش پرواز کنید یا بلیط چارتر کیش و بلیط ارزان کیش می‌خرید؛ چراکه درهرصورت خدمات مربوط به فرودگاه به‌صورت جداگانه عرضه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید از هرکدام از خدمات افزوده فرودگاه مقصد بسته به نیاز خود استفاده کنید.


**این محتوا تبلیغاتی است            

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس