به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همواره در دوران دفاع مقدس، از قله‌های سر به فلک کشیده شمال غرب تا رودخانه خروشان اروند شاهد حضور همرزمان و همسنگران مازندرانی بودم و دوسال افتخار داشتم در لشگر ۲۵ کربلا خدمتگزار مردم شریف مازندران باشم. جایی در جبهه‌ها نیست خون جوانان مازندرانی بر آنجا نریخته باشد.⁣

 در ارتفاعات شیخ محمد منطقه مریوان با دمای منفی ۲۵ درجه و در منطقه عملیاتی فاو با آن گرمای زیاد در عملیات والفجر ۸ جوانان مازندرانی حضور داشتند و این مناطق گواه رشادت‌های آنها است.

جانبازان سرافراز، یادمان می‌اندازند که پیروزی بدون فداکاری ممکن نیست. خداوند به آن ملتی یاری می‌رساند که افرادی فداکار، دلیر و مخلص در میانشان باشد و روحیۀ خودباوری را در آنها تقویت کند.

باور کنیم که خدای دفاع و امنیت، خدای اقتصاد هم هست اگر آمادۀ فداکاری برای مردم باشیم و منافع خودمان و آشنایان و اطرافیانمان را به منافع مردم ترجیح ندهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غلامحسین IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    در زمان جنگ گیلان هم بعلت نبود تقسیمات عادلانه لشگری و کشوری فاقد لشگر مجزا در سپاه پاسداران بود و تمام نیروهای آن از لشگر 25 کربلا اعزام میشدند اما دریغا که هنوز هم خبری از دیدن و بازگویی آن رشادتها نیست. در هر صورت درود خدا بر تمام مجاهدان راه حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس