کد خبر 1126080
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
پیوس: جواب تصمیمات غیرفوتبالی AFC را در زمین دادیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت و بازیکنان با غیرت تیم جواب تصمیمات غیرفوتبالی و غیرمنطقی کنفدراسیون فوتبال آسیا را با عملکرد خوبشان در زمین دادند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس با اشاره به موفقیت پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و برتری این تیم برابر النصر عربستان اظهار داشت: بازی خوبی را از سرخپوشان شاهد بودیم و به همه هواداران بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم که جانانه جنگیدند و این موفقیت بزرگ را به دست آوردند.

وی افزود:  پرسپولیس خیلی خوب و منطقی بازی کرد و نشان داد که غیرت بازیکنان خیلی بیشتر از پول‌های تیم‌های عربی تاثیرگذار است. بازیکنان غیرت گذاشتند تا این نتیجه خوب رقم خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی،  تصریح کرد: نباید از نقش ویژه کادر فنی و در راس آن «یحیی گل‌محمدی» چشم‌پوشی کرد چرا که یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در مسابقات اخیر شناخت و آنالیز خوب از حریفان بود.

بیشتر بخوانید:

۲۹ آذر، روزی تاریخی برای پرسپولیس

وی گفت: پرسپولیس امروز هم با شناخت کامل برابر النصر به میدان رفت و توانست به خوبی ستاره‌های این تیم را مهار کند. النصر نفرات خوبی در خط حمله داشت که برای یک لحظه غفلت شاید ممکن بود که آن بازیکنان دروازه را تهدید کنند اما با دفاع تیمی خوب و حمله منطقی توانستیم برابر این تیم قدرتمند بازی پایاپایی را ارائه دهیم و این دیدار را هم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

پیوس تصریح کرد: نباید از عملکرد خوب بازیکنی مانند «مهدی عبدی» جوان هم چشم‌پوشی کرد. او به خوبی توانست جای «عیسی آل‌کثیر» را پر کند و در نهایت هم در بازی به این مهمی برای پرسپولیس گلزنی کند. او ظرفیت این را دارد که به ستاره پرسپولیس تبدیل شود.

وی در مورد محرومیت «عیسی آل‌کثیر» تنها چند ساعت مانده به مسابقه اظهار داشت: این تصمیمات همیشه علیه فوتبال ایران بوده اما بازیکنان باغیرتی که گذاشتند جواب این تصمیمات غیر فوتبالی را در زمین دادند که این موضوع جای تمجید دارد.

دیدار پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته و در پایان ۱۲۰دقیقه با تساوی یک بر یک همراه بود اما این سرخپوشان بودند که در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال لیگ قهرمانان شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس