وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی: به نتانیاهو «ذره ای اعتماد» ندارم!

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه به نخست وزیر این رژیم «ذره ای اعتماد» ندارد، از مقام خود استعفا داد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی صباح، «اساف زامیر» یکی از اعضای «ائتلاف آبی و سفید» اسرائیل که ظرف یکسال گذشته و در سه انتخابات پیاپی رقیب اصلی و قدرتمند حزب تحت رهبری «بنیامین نتانیاهو» - لیکود- بوده است، اعلام کرد که از کابینه متمرد این رژیم استعفا می‌دهد.

زامیر در توضیح علت این استعفا گفت که به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی «ذره ای اعتماد» ندارد و نتانیاهو را متهم کرد که مسائل شخصی و حقوقی خود را بر مقابله با بحران کرونا ارجحیت می‌دهد.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی در یک پیام توئیتری نوشت: «دیگر نمی‌توانم در کابینه‌ای باشم که به رئیس آن ذره‌ای اعتماد ندارم. متأسفانه به این نتیجه رسیدم که در بهترین حالت، بحران بیماری کرونا و تأثیر وحشتناک آن در مکان دوم فهرست اولویتهای نخست وزیر قرار دارد. ملاحظات شخصی و حقوقی نتانیاهو در رأس اولویتهای او هستند».

انتقاد صریح وزیر گردشگری کابینه نتانیاهو از عملکرد ضعیف نخست وزیر این رژیم در شرایطی در توئیتر منتشر می‌شود که اسرائیل برای دومین بار ظرف یک ماه گذشته در سراسر سرزمین‌های اشغالی تعطیلی سراسری اعلام کرده و در حال حاضر بر حسب جمعیت خود، یکی از بدترین موارد شیوع این بیماری در جهان را تجربه می‌کند.

کابینه اضطراری رژیم صهیونیستی نیز به دلیل اقدامات نامناسب و گاهاً متناقض در برخورد با این بیماری واگیردار، با سیل انتقادها روبرو شده است.

این در حالی است که ظرف ماههای گذشته بنیامین نتانیاهو هدف اصلی تظاهرات هفتگی در مقابل محل اقامت رسمی خود بوده است؛ تظاهراتی که در آن معترضان پیوسته خواستار استعفای او به دلیل اتهامات فساد و شیوه مقابله کابینه‌اش با بیماری کرونا شده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس