بیش‌از یک تن تریاک در سیستان و بلوچستان کشف شد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف افزون‌بر یک تن تریاک در عملیات پلیس این استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر، مأموران تیم اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های ایرانشهر و زاهدان با پایش دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضای ۲ تیم از یک باند قاچاق را که قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای کشور به سمت جنوب استان داشتند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی با رصد منطقه، اعضای این ۲ تیم را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، یک دستگاه سواری زانتیا و یک دستگاه خودروی پراید در یکی از معابر عبوری استان در حرکت بودند مشاهده که طی تعقیب و گریز نامحسوس در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این عملیات چهار قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده و همچنین مخفیگاه قاچاقچیان، یک تن و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 0
    عزیزان دل باید اتفاقا شما در سیستان و بلوچستان مستقر بشید. خیلی فقر بالاست یا جذب گروههای مبلغ عربستان فاسد میشن یا خرده فاچاقچی. تعلیم و تربیت معجزه میکنه. افغانستان از کم سوادی مردم هست که هزار فرقه شده.
  • مهدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 0
    علی برکت اله
  • DE ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 0
    بیش‌از یک تن تریاک در سیستان و بلوچستان کشف شد// شفاتو با وفا بده بژنیم روشن شیم عشقی .لامشبا تو باژار دیگه جنش خوب نمیدن دشِ مردم. قدیمیا خیلی معرفت داشتند باور کم به جان جان کریه راش میگم. اول میژدی اگه جنش اعلا بود بعد مایه رو رد میکردی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس