کد خبر 1125835
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
فعالیت‌های یک هفته‌ای ترامپ قبل از ابتلا به کرونا

کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای درمان ابتلایش به کرونا دارویی به نام "رمدسیویر(Remdesivir)" مصرف می کند.

به گزارش مشرق، این دارو از خانواده نوکلوتیدات است که توسط شرکت "گیلاد ساینسز" برای درمان بیماری‌هایی مانند ابولا و ماربورگ تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات پزشک آمریکایی درباره نحوه درمان ترامپ

رمدسیویر(Remdesivir) در سال ۲۰۱۵ بهینه سازی و روی حیوانات آزمایش شد، سپس برای مقابله با ابولا به جمهوری دمکراتیک کنگو صادر شد اما با شکست مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

دارویی ارزان‌تر از رمدسیویر برای کرونا در راه است

البته نتایج آزمایش‌های بالینی بر روی هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا و افراد دارای نارسایی تنفسی ثابت کرده که کسانی که این دارو را مصرف کردند ۳۱ درصد سریعتر از اشخاصی که از داروهای دیگر استفاده کرده اند، بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید:

درمان مؤثرتر از «فاویپیراویر» و «رمدسیویر» چیست؟

استفاده از این دارو به شکل تزریقی است، البته عوارض جانبی نیز دارد که مهمترین آن تنگی نفس، اختلال در فعالیت اعضای بدن، کاهش پتاسیم، آلبومین و گلبول‌های قرمز خون و نارسایی دستگاه هاضمه است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 0
    روش خوبی برای فرار از مناظره های انتخاباتی و مظلوم نمایی برای مردم آمریکا و سرپوشی برای کمکاریش بواسطه عدم کنترل کرونا پیدا کرده که بهش رای بدهند
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      1 1
      احتمالا همینای که فرمودید باشه!
  • DE ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 0
    درمان کرونای ترامپ با چه دارویی است؟داروی حمام . قبل از مصرف تکان دهید منظور دارو نبود ترامپ را تکان دهید. دیوانگی دارو و درمان نمیشود .کرونا پس از ترک لاشه ترامپ تازه خوی کاپیتالیستی و استعماری هم بهش اضافه میشه خدا بخیر بگذرونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس