ماجراهای عجیب صندوق رای گیری به روایت یک مسئول انتخابات/ فرزند رهبر در کدام صندوق رای می دهند؟

برخی فعالان اصلاح‌طلب بدون هیچ احساس شرمی، از تکرار پروژه "تحریم انتخابات" مجلس یازدهم در سال ۱۴۰۰ سخن می‌گویند. آنها کاهش مشارکت کسانی از مردم را به نفع خود ارزیابی می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.  

*** 

انتفاع اصلاح‌طلبان از تحریم انتخابات

تحریم انتخابات را تکرار می‌کنیم!

قاسم میرزایی نکو، ‌ فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مجلس دهم، در بخشی از یک یادداشت در شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان ملی نوشته است:

"برخی ادعا دارند که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ که قرار گرفته‌ایم، ممکن است رویه نظارتی به نفع اصلاح‌طلبان تغییر کند، اما در این ۴۰ سال نه تنها این روند بهتر نشده بلکه گاه بدتر هم شده است. بنابراین، با این شیوه که در این سال‌ها در پیش گرفته شده، بعید به نظر می‌رسد که رویه‌ای به نفع اصلاح‌طلبان تغییر کند. از زمان احمدی‌نژاد به این طرف که آیت‌ا...هاشمی‌رفسنجانی هم ردصلاحیت شد، دیگر امیدی برای تغییر وجود نداشت. جمع شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان باید تصمیم‌گیری کنند که در صورت تاییدصلاحیت نشدن کاندیدای موردنظرشان چه سیاستی را پیشه کنند. از انتخابات کناره‌گیری کنند یا اینکه کاندیدای دیگری را معرفی کنند. در هر صورت بعید می‌دانم که اصلاح‌طلبان از انتخابات کناره‌گیری کنند اما به احتمال زیاد ماجرای انتخابات مجلس یازدهم دوباره تکرار می‌شود"!

او می‌افزاید: در مجلس هم کاندیداهای رای‌آور اصلی اصلاح‌طلبان ردّ صلاحیت شدند و مسیر بری طیف مقابل اصلاحات بهتر فراهم شد. احتمالا در انتخابات ریاست‌جمهوری هم همین اتفاق تکرار شود.[۱]

*ما در حال خوانش جملاتی هستیم که با صراحت  از تکرار پروژه "تحریم انتخابات" از سوی اصلاح‌طلبان سخن می‌گویند و آنرا مورد حمایت قرار می‌دهند!

پروژه‌ای که اصلاح‌طلبان با ندادن لیست انتخاباتی رسما این پیام را به جامعه دادند که حاکمیت و نهادهای حاکمیتی را قبول ندارند و هیچ گزینه قابل قبولی را در داخل نظام نمی‌شناسند!

البته باید دانست که حیات و قوام یک انتخابات به رعایت مُرّ قانون است و در صورت رعایت قانون، با هر میزان مشارکتی می‌توان یک انتخابات سالم و اصولی را برگزار کرد.

اما حتی این حقیقت نیز موجب سلب مسئولیت از رفتار شریرانه تحریم انتخابات نمی‌شود.

اصلاح‌طلبان، پروژه خود مبنی بر تحریم انتخابات مجلس یازدهم که موجب کاهش مشارکت کسانی از مردم در انتخابات شد را موفق ارزیابی می‌کنند زیرا این پروژه به زعم آنها موجب مشروعیت‌زدایی از نظام اسلامی شده است.

موسوی خوئینی‌ها، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب نیز اخیراً در یک نامه سرگشاده اصلاح‌طلبان را به تکرار رفتار تحریمی خود در انتخابات مجلس یازدهم (معرفی نامزدهای بد سابقه و عدم ارائه لیست در صورت تأیید نشدن این افراد) تشویق کرد. [۲]

گفتنیست، اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دو راه بیشتر ندارند. یا معرفی یک کاندیدای گمنام و جوان اما دارای صلاحیت و یا تکرار رفتار ائتلافی در انتخابات‌های قبلی.

دو احتمالی که وقوع هر دوی آنها از جانب هسته سخت اصلاحات به شدت بعید به نظر می‌رسد و از همین روست که گویا آنها راه سوم یعنی به هم ریختن کافه و رفتارهایی مثل تحریم انتخابات و ایجاد اغتشاش برآمده از فتنه اقتصادی را تعقیب می‌کنند.

***

اشاره تاجزاده به رهبری و تکرار نوستالژی "اشعث‌بن‌قیس"

مصطفی تاجزاده، ‌ از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ و از حامیان رئیس‌جمهور روحانی به تازگی در یک توییت نوشت:

"وخامت اوضاع موجب شده که شخص رهبر را خطاب قرار دهم. من نگرانم و معتقدم امروز دیگر جای مجامله و تعارف نیست. همه باید خیلی صریح با رهبری حرف بزنند. وقت آن است که به رهبر بگوئیم شما می‌توانید و باید اصلاحات انجام دهید تا ایران به سرنوشت کشورهای منطقه دچار نشود! "

*محتوای این توییت ماجرای تاریخی "حکمیّت" در جنگ صفین را در ذهن تداعی می‌کند.

ماجرایی که طی آن عده‌ای در سپاه امیرالمؤمنین(ع)، روی از امر حضرتش گردانیدند و خواستار حکمیّت شدند.

حکمیتی که امام(ع) مخالف آن بود اما به ایشان تحمیل شد و آن عده بعدها و پس از مشخص شدن اشتباهشان تأکید کردند که علی(ع) هم در وضع کنونی مسئول است و باید با ما توبه کند که حکمیت را پذیرفت!

آقای تاجزاده باید بداند که رهبر معظم انقلاب در ایام پیش از انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ این هشدار را داد که رئیس جمهور حاکم سرنوشت کشور است و مردم باید به یک گزینه با همت جهادی رأی بدهند. [۳]

ولی آیا گزینه‌ای که آقای تاجزاده و دوستانشان در دامن رأی مردم گذاشتند همین بود!؟

و آنها چرا حاضر نیستند به مردم بگویند که ۸ سال است خود و دوستانشان بر تمام مقدرات کشور حاکم هستند و امروز که نتیجه نگاه و مدیریتشان بر عالم و آدم آشکار شده اما حاضر به پذیرش مسئولیت نیستند و قصد دارند کسی دیگر را مسئول این اوضاع جلوه دهند!؟

مگر حکومت دیکتاتوری است که رئیس‌جمهور وجود خارجی نداشته باشد یا مسلوب‌الید باشد که تاجزاده رهبری را مخاطب قرار می‌دهد!؟

مگر آقای روحانی بعنوان آمال و آرزوی تاجزاده و دوستانش، ‌ کم اختیار و بودجه در دست دارد که هرکاری را بخواهد در اقتصاد و سایر اوضاع کشور انجام دهد!؟

آدرس اشتباه تاجزاده و دوستانش در مقطع کنونی که دقیقا موسم پاسخگویی، عذرخواهی و اشاره به مثبتات رقیب از سوی خودِ آنهاست؛ می‌تواند سمت دقیق مقصّرین اصلی وضع موجود را به هر جوینده حقیقتی نشان دهد.

گفتنیست، "اشعث بن قیس" از چهره‌های کلیدی تحمیل حکمیت به امیرالمؤمنین علی(ع) در جنگ صفین بود. او حامی شماره یک ابوموسی اشعری (گزینه مورد مخالفت امام) در مذاکرات حکمیت نیز بود.

***

وقتی مالیات کم موجب سیاه‌نمایی می‌شود

این شرط آدمیت نیست آقای سلبریتی!

سهیل مستجابیان، از چهره‌های فضای مجازی و بازیگر تئاتر و سینمای کشورمان به تازگی در یک استوری اینستاگرامی عکس یک مرد زباله‌گرد را منتشر کرد که در بالای سر او و روی دیوار عبارت "ایران زیبا" به چشم می‌خورد!

او این استوری را بدون هیچ توضیحی منتشر کرده است!

*بلیّه‌ای که طی چند سال اخیر دامنگیر ایران و ایرانی شده و متأسفانه عزمی هم برای مقابله با آن دیده نمی‌شود "سیاه‌نمایی" برخی رجال سیاسی اصلاح‌طلب، برخی مقامات دولتی و البته تعدادی از سلبریتی‌های حامی این دو جریان است.

این در حالی است که ایران اسلامی اگرچه درگیر مشکلاتی خاصّه در بحث اقتصاد است اما همه می‌دانند که این مشکلات اول از همه به سبب انتخابی که اصلاح‌طلبان و برخی سلبریتی‌ها در دامن رأی مردم گذاشتند پدید آمد.

ثانیا این مشکلات هرگز به معنی بن بست نیست و راه رفع نیز بوسیله رأی خوب مردم در انتخابات وجود دارد.

و ثالثا و از همه مهمتر اینکه "سیاه‌نمایی" از جانب مراجع اجتماعی و چهره‌های صاحب تریبون در یک کشور که جملگی از سفره امنیت و اقتصاد و مالیات کم همین کشور نان می‌خورند؛ رفتار پسندیده‌ای نیست. (اگر نگوییم خیانت است!)

آقای مستجابیان و دوستان ایشان اگر خیلی برای زباله‌گردها و کودکان کار و... احساس دلسوزی دارند، می‌توانند بخشی از مالیاتی که به دولت نمی‌دهند را به این افراد بدهند.

و از آنجا که تعداد افراد زباله‌گرد و خیابان خواب در ایران زیاد نیست به نظر می‌رسد سلبریتی‌های ایرانی می‌توانند با درآمدهای سرشار خود تمام این افراد را پوشش بدهند تا دیگر ولو با یک عکس (که در تمام حکومت‌های جهان نیز چنین عکس‌هایی پیدا می‌شود) هم نشود اقدام به انتشار یک تصویر سیاه از ایران اسلامی کرد.

در اینجا لازم به توضیح است که نظیر این رفتار سیاه‌نمایانه برخی سلبریتی‌های ایران هرگز در کشورهای صاحب صنعت سینما دیده نمی‌شود و بلکه در جهتی کاملا برعکس شاهد هستیم که سلبریتی‌ها در این کشورها بعنوان حامیان پر و پا قرص پرچم و حاکمیت شناخته می‌شوند.

فی‌الجمله این شرط آدمیت نیست که عده‌ای بهره‌مند از فضای آرام سیاسی و امنیتی در ایران و برخوردار از درآمدهای کلان که البته مالیات چندانی هم نمی‌دهند؛ در صف اول شکایت از وضع موجود قرار داشته باشند.

این مسئله یقینا موجب طرد این قشر از سوی مردم خواهد شد...

***

1_http://www.armanmeli.ir/fa/print/main/298419

2_mshrgh.ir/1121882

3_ https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • حمید IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    65 7
    شما فتنه گران بی لیاقت و خائن به نظام و مرم دستتان برای مردم رو شده است. و باید در میان زباله دان سراغتان را بگیرند.
    • سید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      52 2
      آیا این ساده اندیشی نیست که هماهنگی و همزمانی موضع گیری اصلاح طلبان تهوع آور در باب مسائل کشور را با موضع گیری مقامات غربی و صهیونی را همیشه تصادفی و اتفاقی به شمار آوریم! این همزمانی و همزبانی و هماهنگی بین دشمنان قسم خورده ایران و اصلاح طلبان تهوع آور نشان از چه چیزی می دهد؟!؟!؟!
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      20 3
      چرا آقای تاجزاده در کشور براحتی میچرد و فتنه گری می کنند. کسی به کارش کاری ندارد؟!
    • ماریه IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      10 1
      اصلاح طلب خائن
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      8 0
      چرا اصلاحطلبان با اشتیاق و حرص و ولع برای انتخابات ریاست جمهوری سینه چاک می کنند و بعد کار که خراب شد به گردن بسته بودن دست ریاست جمهور و دخالت دیگران می اندازند اگر دست ریاست جمهور بسته است پس چرا باید با این اشتیاق و دروغ و فریب در انتخابات شرکت می کنید و با وعده های دروغ سعی در انتخاب شدن می کنید
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      7 0
      مصطفی زم روح الله تاجزاده
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    46 2
    اشعث بن قیس پشتش به عشیره اش گرم بود این مردک پشتش به چی گرمه!؟
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      24 0
      به ایران رادیاتور
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      29 0
      آمریکا و اسرائیل . و عده ای بی بصیرت
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      2 35
      این شبیه سازیهای دوران الان با تاریخ اسلام از اساس غلط و بی معنیست
    • خداپرست IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      29 1
      همان هایی که مجدداً روحانی را انتخاب کردند تا وضع مملکت را به این نکبتی که می‌بینید، برسونه.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      11 0
      آقا دمت گرم با این ایران رادیاتور!!! کلی خندیدم!! خخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    40 5
    اصلاحات = نادانی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      6 0
      کینه تاجزاده و هم پیاله هایش از رهبری کاملا واضح است. دلیل آن تحقق سخنان رهبری در مورد آنها و افتضاح تاجزاده و رفقای تندرویش در تمامی عرصه هاست.
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    7 3
    رسوا تر و غیر قابل اطمینان تر از تاج زاده کیه
  • ع IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    2 23
    مقایسه صدر اسلام با الان قیاس مع الفارق است در کل عربستان به غیر از معصومین و چند نفر دور نزدیک پیامبر شما چند نفر آدم عاقل و عالم پیدا میشود ؟ اصلا مسلمان های آنها با تاج زاده قابل مقایسه است؟ یک نفر مثل مثل تاج زاده را با یک آدم مجهول الهویه 1400 سال پیش مقایسه می کنید؟
    • خداپرست IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      8 3
      اونی که مجهول‌الهویه می‌نامیدش، شیرازه سپاه حضرت علی (ع) را در جنگ صفین از هم پاشید. اگر نامش را در کتاب‌های تاریخی ندیدی و اسمش به گوش شما نخورده، دلیلی بر مجهول‌الهویه بودنش نیست. سعی نکن صورت‌مسأله را پاک کنی. اشعث پدر معنوی همین مدعیان اصلاحات است. یعنی شما پدر خودتونو هم نمی‌شناسین؟!! واقعاً عجیبه!!. اتفاقاً «ابن مرجانه» هم نمی‌دونست پدرش چه کسی است و بخاطر همین، با نام مادرش خوانده می‌شد.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 2
      خودت فهمیدی چی گفتی!؟
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      4 0
      این مطلب بی جا است در زمان پیامبر (ص) کلی مسلمان پاک نیت وجود داشت که با جان و مال شان در راه خدا جهاد کردند حال نظرات این آقا شده عاقلانه ؟ فردا باز برخی عکس شان را پیش رهبری می ذارن و فردا باز برخی حرف های خودشان را از زبان رهبری می گن و فردا باز برخی بی لیاقتی خود را گردن رهبری می اندازن مثل امروز و دیروز .
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    28 4
    روحاني: به والله اگر مشکلات راه حل نداشت نمي آمدم. خاتمي: تَکرار ميکنيم محمدرضا خاتمي: ما تضمين روحاني هستيم سلبريتي ها: با روحاني تا 1400 زاده تاج: رهبر مسئول است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • اهبرخان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    16 1
    دوست عزيز آن مردي كه ميبني داره كار ميكنه تا نون حلالي ببره پيش خانواده اش. ولي شماها چي نون مفت مي خوريد بدون كار كردن. پول باد اورده را خدا مي دونه كجا خرج مي كنيد الحمدالله ماليات هم كه نمي دهيد.
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    10 5
    ''گفتنیست، اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دو راه بیشتر ندارند. یا معرفی یک کاندیدای گمنام و جوان اما دارای صلاحیت و یا تکرار رفتار ائتلافی در انتخابات‌های قبلی'' خدایی خیلی نامردیه که میگین ما نمیذاریم قوی هاتون بیان و شما با یه ''جوان گمنام'' بیاین با ما رقابت کنید ...
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      5 1
      قوی هاشون میخواستن مثل اشرار رفتار و فتنه‌گری نکنن که سابقه دار بشن و بعد امکان تأیید صلاحیت نداشته باشن!
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    15 5
    به نام خدا وسلام. امثال آقای تاجزاده هم حریم شکنی می کنند و هم خودزنی و هم مثل معروف که آی دزد رابگیرید و می ماند قوه قضاییه و مثل معروف که ترحم به گرگ تیز دندان ظلم است به گوسفندان .سکوت در قبال اینان تا کی؟
  • محسن IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    20 1
    نمیدانم چرا هر چی وضع معشتی واقتصادی مردم بدتر میشه این جماعت افساد طلب بجای شرمندگی پرو تر و از همه طلبکارند .شما به چهره ولحن صحبت رییس جمهور دقت کنید ذره شرمندگی میبیند ؟ انگار نه انگار مسبب این وضع موجود خودشه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    9 2
    لطفا این آقا را بی اعتنا کنین تا کم کم ساکت بشن
  • ناشناس IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    14 0
    آدم های پررو و پر توقع که از صدقه سر مردم مشهور شدن ولی فقط چوب لای چرخ کشور می ذارن فقط رفاه فقط آزادی بی در و پیکر فقط لولیدن در محافل به ظاهر روشنفکرانه شان این خوانششان از زندگی است
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    9 0
    تاجزاده خبیث با چه رویی نظراتش را با لفظ باید به رهبر عزیز ایران دیکته می کند . این خود فروخته وطن فروش آیا تحمل اصلاحات حقیقی را دارد ؟ اولینش پاک سازی نژادخبیث اصلاح طلبان فتنه گر است . تحملش را دارند ؟ مردک ناسپاس از تصدق سر انقلاب به آلاف و الوف رسیده و از قعر چاه گمنامی به عرش مسئولیت در نظام مقدس اسلامی رسید اما بجای سپاسگذار شدن هر روز لقمه گنده تر از دهانش را بر می دارد و حالا کار بجایی رسیده که به رهبری دندان نشان می دهد . به مقدسات قسم اگر همان رهبر فقط یک لحظه اجازه پاسخگویی به تو را بدهد ذره ای از وجودت نصیب مار و مور های گورت نخواهد شد . بدبخت مملکت را تو همفکران نکبتت به این روز نشاندید . حیا کنید اگر اصلا حیایی دارید .
  • عطاالله IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    5 0
    واقعا حال میکنم این افساد طلبان و حامیان اونا این چنین به در و دیوار میزنند تا شاید تقصیر ها رو گردن کسی بندازند ولی زهی خیال باطل اینا دست و پا زدن های قبل از جون دادن هست.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 2
    شما که از خداتونه مردم در انتخابات شرکت نکنن چون جناح شما بالا میاد همانطور که آقای رسایی گفته . بعد یک موضوع را در نظر بگیرید که اصلاح طلبان نمی توانند انتخابات را تحریم کنند و این بیشتر به یک بلوف سیاسی می ماند . ریزش رای به اصلاح طلبان مربوط نمی شود که بگویند شرکت کنید یا نکنید . در این سالها بلایی بر سر مردم آمده که سالها به صندوق های رای برنمی گردند.
  • پ IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    4 0
    تحریم انتخابات توسط اصلاحات یعنی اولا پیش چشم مردم منفوریم پس نماینده نمیدیم دوما چون استراتژی فشار و چانه شکست خورده تحریم میکنیم تا حداقل مشارکت پایین بیاد
  • FR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    8 0
    این تاجزاده راباید مثل نوری زاد بگذارند آنقدر واق کند که از حیض انتفاع ساقط شود ...دیوانه ست
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    اقای تاجزاده زنگ انشاء تمام شده ونوبت زنگ حساب رسیده
  • DE ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    یزرگترین جریمه برای افرادی مانند تاجرزاده اینستکه آنها مجبور شوند کار کنند مانند همه مردم در صنعت با تولید بجای ور زدن .هیچ هنری غیر از وراجی ندارند کونتور هم که نمیاندازه شهرداری ازشون مالیات بگیره
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    ای اشعث ابن قیس زمانه لعنت خدا و رسول خدا بر تو و یاران منافقت باد
  • حجت IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    چرا اصلاحطلبان با اشتیاق و حرص و ولع برای انتخابات ریاست جمهوری سینه چاک می کنند و بعد کار که خراب شد به گردن بسته بودن دست ریاست جمهور و دخالت دیگران می اندازند اگر دست ریاست جمهور بسته است پس چرا باید با این اشتیاق و دروغ و فریب در انتخابات شرکت می کنید و با وعده های دروغ سعی در انتخاب شدن می کنید
  • حجت IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    چرا اصلاحطلبان با اشتیاق و حرص و ولع برای انتخابات ریاست جمهوری سینه چاک می کنند و بعد کار که خراب شد به گردن بسته بودن دست ریاست جمهور و دخالت دیگران می اندازند اگر دست ریاست جمهور بسته است پس چرا باید با این اشتیاق و دروغ و فریب در انتخابات شرکت می کنید و با وعده های دروغ سعی در انتخاب شدن می کنید
  • حجت IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 0
    خداوند در توصیف منافقان می گوید : و ا ذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون وقتی به منافقان گفته می شود فساد نکنید می گویند هما نا ما اهل اصلاحات هستیم بدانید اینها همان مفسدان هستند بقره ایاه 12
  • سربدار IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    1 0
    اقای تارج زاده پریشان گو شما را حضرت امام (ره)خوب می شناسدامام خمینی(ره):همه غرب زدگیها ظلمت است اینهایی که توجهشون به غرب است توجهشون به اجانب است قبله شان غرب است رو به غرب توجه دارند اینها در ظلمات فرو رفته اند اولیاءشان طاغوت است ملتهای شرقی که به واسطه تبلیغات داخل و خارج بواسطه تعلیمات عمال داخلی و خارجی رو به غرب آورده اند وقبله آمال شان به غرب است خودشان را باخته اند و نمی شناسند خودشان را معاصر و مفاخر خودشان را گم کرده اند خودشان را باخته اند و گم کرده اند و به جای آنها یک مغز غربی نشسته است اینها اولیاءشان طاغوت است و از نور به ظلمات وارد شده اند
    • DE ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      1 0
      , فرهنگ و انقلاب و دین و دیانت ما را تاراج کردند
  • مجید IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 0
    خداوند هرکس را که با اهل خودش در بیافتد بی آبرو و رسوا میکند . ایران با تمام فتنه ها که این بیگانگان داخلی و خارجی شان به خود می بیند بدانید کشور اهل بیت و امام زمان است به می‌رسد ولی با عنایت خداوند نابود نمیشود به لطف و عنایت الهی. انشاالله مردم آگاه باشند و منافع ملی ایران را درنظر.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    چپکیها فقط سایلنت شید هم خودتون هم طرفداراتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس