کد خبر 1125772
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
دارا یکم

​​​​​​​با پایان معاملات بازار سهام در حالی که شاخص کل بازار ۲.۸۴ درصد رشد کرد و اکثر سهم‌های شاخص‌ساز بازار سبزپوش بودند ارزش سهام عدالت با رشد حدود ۳.۱۵ درصدی به ۱۵ میلیون و ۸۶ هزار و ۱۷۳ تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بازار سرمایه پس از مدتی کاهش روند صعودی خود را از چهارشنبه گذشته آغاز کرد و این روند صعودی امروز شنبه با بیش از ۴۲ هزار واحد رشد ادامه یافت.

بیشتر بخوانید:

سهام عدالت را بفروشیم یا نگه داریم؟

 بازار سرمایه که چند هفته معاملاتی گذشته در اصلاح قیمت‌ها به سر می‌برد امروز شاخص کل همانند آخرین روز معاملاتی هفته گذشته سبز پوش شد و معاملات بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۲ هزار و ۷۲۰ واحد افزایش، رقم یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۱۴۷ واحد را ثبت کرد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش با رشدی ۲۷۶ هزار و ۴۵۳ تومانی به ۹ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۰۳ تومان افزایش یافت. این در حالی است که کل ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نیز با ۳.۱۵ درصد افزایش به ۱۵ میلیون و ۸۶ هزار و ۱۷۳ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایشی ۸.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته  ۲۱ هزار و ۷۴۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۰۰  تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۱۰ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۲ هزار و ۱۱۲  تومان افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس