ویژه ها

اصلا مهم نیست که «دولتِ اصلاح طلبان» وعده داده بود که جوانان این مملکت،شغل و مسکن داشته باشند؛از نگاه امثال عبدی باید بجای اشتغالزایی،مشروبخواری و موادمخدر را آزاد کنیم! و به قمه کش ها احترام بگذاریم.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**عیسی کلانتری:من از محصولات تراریخته دفاع می کنم

«عیسی کلانتری» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سوال که «بـرخی معتقدند آقای عیسی کلانتری برای منافع شخصی از محصولات تراریخته حمایت و دفاع می‌کند.» گفت: «بله، من از تراریخته دفاع می‌کنم. شما نمی‌توانید منکر علم باشید، در سال حدود شش میلیارد دلار محصولات تراریخته وارد کشور می‌شود و به خورد ملت می‌رود، شما این حجم از محصولات تراریخته را می‌خورید، اما با تولید داخل آن مخالف هستید. در حقیقت دلال‌ها اجازه نمی‌دهند تراریخته در داخل تولید شود، چون بحث واردات میلیاردها دلار پول است، اما اینکه منافع من کجای این موضوع است، خودم هم نمی دانم».

پیش از این، عیسی کلانتری در واکنش به انتقادات کارشناسی درباره محصولات تراریخته گفته بود: «حرف مفت زدن، مالیات ندارد»! حالا وی مجددا با حمایت از محصولات تراریخته تاکید کرده است که انسان نمی تواند منکر علم باشد.

دفاع از محصولات تراریخته از سوی رئیس سازمان محیط زیست در حالی است که دانشگاه‌های آمریکا با انجام تحقیقاتی روی محصولات تراریخته به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از این محصولات سبب افزایش نازایی، تولد نوزادان ناقص الخلقه، اختلالات کبدی و سرطان می‌شود.در حال حاضر ۲۵ کشور اتحادیه اروپا مصرف محصولات ترا ریخته را منع کرده‌اند.

حمایت از واردات محصولات تراریخته، حمایت  از متهمان به جاسوسی محیط زیستی و در نهایت بی عملی و انفعال محض در حوزه کاری سازمان محیط زیست، تنها بخشی از کارنامه ضعیف و غیرقابل دفاع عیسی کلانتری است. وی پیش از این با اشاره به مسئله آلودگی هوا گفته بود: «دعا کنیم باد بیاید و آلودگی ها را جابجا کند»! عیسی کلانتری در اظهارنظری دیگر گفته بود «خودکفایی در کشاورزی مزخرف است»!

نکته قابل توجه اینجاست که کلانتری زمانی که در دولت سازندگی و کابینه مرحوم هاشمی رفسنجانی وزیر کشاورزی بود، از موافقان سرسخت سدسازی محسوب می‌شد، ولی در مدتی که از ریاست او بر سازمان حفاظت از محیط زیست می‌گذرد، بیشترین و تندترین انتقادات را به سدسازی‌ها داشته است تا جایی که او ساخت سدّ «گتوند» را یک فاجعه و یک «اشتباه ملی» دانست.

محصولات دستکاری شده ژنتیکی تقریباً به روی حدود چهار درصد از کل زمینهای قابل کشت در جهان و با مشارکت کمتر از یک درصد از کل کشاورزان جهان به زیر کشت رفته است؛ در این مدت شواهد و مستندات مبتنی بر مطالعات و پژوهشهای زیادی در زمینه اثرات سوء این محصولات بر محیط زیست و سلامت انسان، دام و محصولات کشاورزی دستکاری شده ژنتیکی صورت گرفته شده است که تاکنون منجر به تصمیم ۳۷ دولت در جهان برای عدم کاشت این محصولات و بعضاً در مواردی استفاده محدود از این محصولات در کشورشان شده است

** عباس عبدی:پلیس با «قمه کش ها» محترمانه برخورد کند

«عباس عبدی» در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «جنایت و مجازات» نوشت: «فیلم منتشره از حمله تعدادی جوان قمه به دست به بیمارستان پورسینای رشت واقعا تاسف‌برانگیز و ترسناک بود و همه افراد به ویژه زنان و کودکانی که آن صحنه را دیده‌اند تا مدت‌ها دچار اضطراب و ترس خواهند بود... پس از دستگیری این افراد پلیس رشت آنان را روی خودروهای روباز در محل و شهر گردانده و آنان را به نمایش عموم گذاشته است».

عبدی در ادامه نوشت: «این رفتار کمکی به اهداف پلیس در مواجهه با جرم نمی‌کند...این امر دلیلی بر توجیه هر رفتاری علیه آنان نمی‌شود... نمی‌دانم که هدف از گرداندن این افراد در شهر چیست؟ آیا تحقیر آنان است یا نشان دادن اقتدار پلیس در مقابله با برهم‌زنندگان امنیت؟ شاید هم هر دو. اگر هدف تحقیر آنان است که این نوعی مجازات است، طبعا باید پس از صدور حکم نهایی انجام شود...اگر هدف نشان دادن اقتدار پلیس در دستگیری متهمان است تا به آرامش خاطر مردم کمک کند، ‌گرچه این هدف بسیار خوبی است ولی راه‌های بهتری هم داشت و نیازی به گرداندن در شهر نبود».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تاکید کرد: «از زاویه اجتماعی؛ این اشتباه است که گمان کنیم با مجازات‌های سخت می‌توان جلوی تکرار جرم را گرفت. اینکه افراد تحقیر شوند مانع از تکرار جرم نمی‌شود.  اتفاقا در بسیاری از موارد آنان به این علت که تحقیر شده‌اند، مرتکب جرم می‌شوند. آتش با بنزین خاموش نمی‌شود. اگر بخواهیم با این کار دیگران را بترسانیم تا مرتکب جرم نشوند، این نیز با تشدید مجازات رخ نمی‌دهد. مجازات‌های این‌چنینی فرهنگی را در جامعه ترویج می‌کند که منشأ خشونت و تکرار جرم است».

عبدی در ادامه نوشت: «به نظر بنده بد نیست به این پرسش پاسخ داد که چرا این جوانان بزرگ شده در این ساختار اینقدر درک ندارند که انجام چنین کاری در بیمارستان بسیار زشت و زننده است و به سرعت بازداشت و شاید حتی اعدام شوند... اجرای مجازات‌های خشن و تحقیرآمیز حتی اگر حق این مجرمان باشد در نهایت بازی در زمین آنان است و راه‌حل نیست. مجازات لازم است ولی دست جامعه برای انجام هر نوع مجازاتی و به هر شکلی و با هر کیفیتی باز نیست».

مشروبخواری را آزاد کنید، خرید و فروش مواد مخدر را هم آزاد کنید. اعدام را لغو کنید. با اراذل و اوباش محترمانه برخورد کنید و...اینها بخشی از پیشنهادات فعالین اصلاح طلب به مسئولین و نهادهای قضایی و انتظامی است.

طیف تندرو اصلاح طلب اصرار دارد که حامی آشوبگران و اراذل و اوباش باشد و با ژست «روشنفکری»، مشروبخواری و خرید و فروش مواد مخدر را عادی سازی کند.

نگاه این طیف به جوانان این سرزمین همینقدر سطحی و توهین آمیز است. طیفی که جوانان را صرفا «سیاهی لشکر میتینگ های انتخاباتی» می بیند و در دوران تبلیغات انتخابات، خود را حامی جوانان معرفی می کند، اما از فردای پس از انتخابات، دوگانه «ژنرال- آقازاده» را تقدیس می کند.

طیف تندرو اصلاح طلب اصرار دارد که مسیری که کشورهای لائیک طی کرده و سرشان به سنگ خورده را در کشور ایران نیز پیاده کنند.

از نگاه طیف تندرو اصلاح طلب، زنان صرفا باید حضوری تزیینی و ویترینی در لیست های مدیریتی- مثل لیست کاندیداهای شهرداری تهران- داشته باشند، اما در لحظه تصمیم گیری، امثال «محمدعلی نجفی» شهردار تهران می شود.

همان شخصی که شعارش این بود که «تهران را به شهری امن و آرام برای زنان تبدیل می کنیم» اما در نهایت همسر جوان خود(همسر دوم) را به طرز فجیعی با اسلحه به قتل رساند.

از نگاه طیف تندرو اصلاح طلب، حقوق زنان به این خلاصه می شود که برای تماشای ورزش مردان به استادیوم بروند تا هم فحش بدهند و هم فحش بخورند و از بیماری های روحی و روانی هم در امان بمانند!

اصلا مهم نیست که «دولتِ اصلاح طلبان» وعده داده بود که «آنچنان رونقی ایجاد کنیم که...»؛ و اصلا مهم نیست که جوانان این مملکت، شغل و مسکن داشته باشند و ازدواج کنند؛ از نگاه امثال «عباس عبدی» باید بجای اشتغالزایی و تامین مسکن برای جوانان، مشروبخواری و خرید و فروش موادمخدر را برای آنان آزاد کنیم! و به قمه کش ها احترام بگذاریم و...

براساس مستندات متعدد، مجازات‌ در عملکرد انسان‌های‌ شرور تاثیرگذار است. قطعا مجازات موجب نمی شود که جرم به صفر برسد، اما مجازات طبیعتا بازدارندگی قابل توجهی دارد.

** دولت موقت با نهادهای انقلابی مشکل داشت

روزنامه شرق با انتشار تصویر «مهدی بازرگان» در صفحه اول در مطلبی با عنوان «در تندباد حوادث» نوشت: «دولت موقت در اوضاع نامناسبی کار خود را آغاز کرد و با مشکلات متعددی روبه‌رو شد. از یک‌ سو با اقدامات کارشکنانه گروه‌های سیاسی مخالف نظام اسلامی، برخی نهادهای تازه‌تأسیس انقلابی و مشکلات ناشی از هرج‌ومرج و آشفتگی‌های پس از انقلاب روبه‌رو بود، از سوی دیگر شکافی نظری در راه و روش اداره کشور میان دولت موقت و رهبری و شورای انقلاب وجود داشت. دولت موقت پذیرای راه و روش‌های نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران، دادگاه‌های انقلاب و کمیته‌ها نبود و آنها را مانع مهمی در راه خود می‌دانست».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «این دولت هم‌زمان با مشکلاتی مانند درخواست خودمختاری اقلیت‌های قومی ایران -که غالبا از سوی جریان‌های مخالف نظام اسلامی سازماندهی و مدیریت می‌شد و بیش از جاهای دیگر در کردستان فاجعه آفرید- مواجه بود. دولت موقت برای حل مسئله کردستان گفت‌وگو را برگزید و صادق زیباکلام را مأمور گفت‌وگو کرد. سپس به هیئت سه‌نفره‌ای شامل وزرای دفاع، کشور و مشاور مأموریت داد تا مسائل کردستان را از طریق مذاکرات سیاسی حل‌وفصل کنند. همچنین دولت موقت خواهان حفظ چارچوب نظم موجود، بقای ارتش و سیاست گام‌به‌گام بود و بر آزادی قلم تأکید داشت و از خشونت پرهیز می‌کرد».

دولت موقت با محوریت اعضای گروهک نهضت آزادی در دوران مسئولیت خود دچار قصور و تقصیرهای فراوان شد. حضرت امام خمینی(ره)  ۱۹ بهمن ۱۳۶۶ و در پاسخ نامه محتشمی وزیر کشور وقت، نهضت آزادی را منافق و سازمان تروریستی منافقین را فرزندان بازرگان معرفی کرده و تصریح فرمودند: «نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکا است... به حسب این پرونده‌های قطور و نیز ملاقات‌های مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آنها که اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ملت‌های مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سر بلند نمی‌کرد و به حسب امور بسیار دیگر،  نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانون‌گذاری یا قضایی را ندارند و ضرر آنها به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تأویل‌های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین - این فرزندان عزیز مهندس بازرگانبیشتر و بالاتر است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اصلاحات تنها راه نجات IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    6 12
    ما باید با قمه کش ها به صورت برد - برد مذاکره کنیم این رفتار های قهری و بی ادبانه نسبت به این شهروندان عزیز جامعه هیچ سودی ندارد .
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      33 0
      اول برایم عجیب بود چرا هرچی انگل اجتماعی و قانون ستیز در کشور هست مورد حمایت افسادطلبان است بعد از فتنه ۸۸ و خیانت‌های افسادطلبان به مردم و کشور متوجه شدم سران افسادطلب ها در عمل هرکدام یک شبعان بی مخ و مسعود رجوی هستند و فقط تفاوتشان با آنها در خباثت و عوام فریبی آنها است که دستان عمروعاص را از پشت می بندد
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      9 1
      قمه کشان افراد عزیز جامعه هستند؟؟؟ امیدوارم یه قمه کش بیاد دستتو با گوشیت رو با هم ازت جدا کنه ببره تا بفهمی عزیز کیه... خجالت نمی کشی از خودت از شعورت که به اوباش که امنیت مردم رو خدشه دار می کنند دزدی میکنن به ناموس مردم تعرض می کنند میگی عزیز!! باهاشون مذاکره برد برد کنن ؟؟ یعنی چی ؟؟ یعنی بیان امتیازاتی مثلا مثل درآمد و خونه و ماشین یا حداقل کاری محترمانه به قول شما با درآمد عالی بهشون بدن و اونا هم قمه کشی و خفت گیری رو بزارن کنار... مرد حسابی مذاکره ی برد برد که خودش باعث گسترش قمه کشی میشه... مجرم رو باید مجازات و تنببه کرد و در کنار اون درمان، نه مذاکره و به قول شما افسادطلبان محترانه برخورد کردن... بعًضی اوقات آدم به شعور کله ی افسادطلبان شک می کنه که البته من یقین پیدا کردم
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      8 0
      خداوند یه شعوری به کله شما عنایت بفرماید و یه پولی هم به ما...
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      2 0
      عیسی کلانتری پست نادان تمام دانشمندها و علما در دنیا می گویند که تراریخته سرطانزا و مرگ آور است و واردات و پرورشش رو ممنوع کردند. اونوقت شما از علم می خواهید دفاع کنید
  • اصلاح طلب IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 12
    باید با قمه کش ها مذاکره کنیم نخست باید دید قمه کشی با چه قصد یا نیتی انجام شده که اگر فقط به قصد دفاع یا دفع ضرر احتمالی بوده باشد اشکالی ندارد.
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      11 0
      احساس همزادپنداری اصلاح طلبان تهوع آور با اراذل و اوباش که تصادفاً و خیلی هم تصادفاً در بلواها و آشوب های سال های 98 و 96 و 88 و 78 هم نمود عینی و حضور همزمان در خیابان های شهرهای کشور داشتند!!!!!
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    24 0
    مغز که تعطیل بشه هر چیزی ازش درمیاد ، جناب عبدی ابله
    • وگوور DE ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      1 4
      تو غلط میکنی که از تراریخته حمایت میکنی آقا نمیخوای بازنشسته شوی؟ دانشمندان میگویند خوب نیست
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    16 0
    آقای عبدی با اظهار نظر بعضا کوته بیننانه راجع به هر چیزی ، برای کوبیدن نظام استفاده میکند اینکه در این موقعیت نتوانی درست تشخیص بدهی که چرا عده ای از اوباش قمه کش طبق سنتی قدیمی غرورشان شکسته میشود ، باعث تاسف عمیق است محض اطلاع ایشان که البته میدانند ولی خودشان را به کوچه قلی چپ زده اند قبلا آفتابه هم گردنشان میانداختند و در ازمنه بسیار دور که هنوز اتول نبود آنها را برعکس سوار الاغ میکردند جناب عبدی ! اینکه اینجا اشرار را میگیرند و زندانی میکنند و عادلانه محاکمه میکنند نشان از حاکمیت قانون اسلام است هرچند اکثرشان با رافت اسلامی بعد از مدتی آزاد میشوند که در مقایسه با دولت فخیمه آلمان که آنها را در طی حوادث رانندگی در اتوبانهای استوتگارت میکشتند هیچ هم به حساب نمیآید آقای عبدی ! کلید واژه بادرماینهوف را در اینترنت جستجو کن آنقدر آش شور شد که دولت آلمان مجبور شد برای پاک کردن اذهان مردم سریال معروف هشدار برای کبری ۱۱ را تولید کند !!!! اگر نبود محدودیتهای مجازات اسلامی و رعایت حقوق انسانها که در اسلام به آن سفارش اکید شده این قبیل موجودات پلید را باید حین و بعد دستگیری همانند دولتهای غربی خلاص میکردند
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      2 0
      دقیقا احسنت
  • avdt IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    21 0
    چرا آقای عبدی!.مگه تو لیدرشان هستی!؟.
    • حسين DE ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      1 0
      نه ايشون سخنگو و مدافع حقوقى قمه كشان و غداره بندان و اراذل و اوباش هستند و ليدر آنها سعيد سنگتراش،صادق خوشگله و زاده تاج هستند،در ضمن اين قمه كشان پياده نظام اصلاح طلبان در روزهاى آشوب هستند.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    7 1
    چرا کسی تو دهن نجس این عبدی نمیزنه؟
  • سعید IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    7 1
    من کاری به تحلیلهای درست و غلط ندارم .چیزی که به چشم خودم دیدم گنده وقتی که ۴ تا خیابون بزرگ ازش حساب میبردند و هر روز وسط این خیابون ها گردنکشی میکرد و مزاحم ناموس مردم بود و کسی هم جرات نداشت کاری کنه و هر بار هم زندان میرفت و میومد همون آش و کاسه اش بود ولی یک بار برعکس سوار الاغ کردنش و توی خیابون گرداندند از اون به به بعد سرش را زیر انداخت یه مغازه تعمیرگاه موتور راه انداخت و چسبید به کاسبی هنوز هم اونجاست و ۲۵ ساله از اون روز گذشته خیلی ها یادشان رفته ولی خودش هنوز شرم اون روز تو چشماش هست
    • محسن IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      5 0
      این اقای عبدی اهل کدام کشور است و واقعا چکاره است سیاهی لشکر مواجب بگیر خارجی ویا......؟؟؟؟؟؟؟؟ یا این حرفهاش مرغ زنده میشه
  • US ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    9 0
    آقای کلانتری، مگر محصولات تراریخته ارث پدری شماست یا جزو تولیدات شخصی که از آن دفاع میکنید؟ جهت تنویر افکار عمومی می‌شود برای مرد بگویید که هر یک از محصولات تراریخته که وارد میکنید، چه ژنهایی از آنها حذف شده و چه ژنهایی به آنها اضافه شده؟ ژنهای اضافه شده از چه جانداران دیگری و به چه روشی به محصول نهایی اضافه شده اند؟ چه پروتئنهایی در این محصولات تغییر یافته اند؟ کدام اسیدهای آمینه کم و زیاد شده اند و یا از ایزومر دیگری برای جایگزینینشان استفاده شده؟ کدام مولکولها و زنجیره های جانبی بصورت پلیمر یا مونومر شده اند؟ کدام تلومرها و کروموزومهای همولوگ یا هترولوگ دچار تغییر و چه پروتئنهای نوترکیبی در اثر آن بوجود آمده اند؟ هر یک از این تغییرات چگونه بر فیزیولوژی سلولی و مولکولی و ژنتیک ما تاثیر میگذارد؟ نتیجه این تحقیقات بر روی چه کسانی و در کجا و در چند نسل بررسی شده که شما از سلامت این محصولات اطمینان حاصل کرده اید و از آن دفاع میکنید؟ آقای کلانتری دروغ نگویید، اگر نگوییم که شما شاید نصف سئوالات فوق را متوجه نشدید، شاید بتوانیم بگوییم که به نصف آنها تا حالا فکر هم نکرده بودید که اینچنین سنگ تراریخته را به سینه میزنید. آقای کلانتری با جان مردم و آینده مملکت بازی نکنید. شما حتی نمیدانید که این محصولات مثلا در دو نسل آینده قرار است با تغییر در غدد مغزی باعث پرخاشگری و آشوب شود، با تغییر در فعل و انفعالات غدد جنسی و مغز مثلا باعث همجنس گرایی شود، یا شاید مقاومت بدن را نیبت به بیماریها کم کند، یا ژنهای کنترل کننده هوش را حذف کند و یا ژنهای محرک سرطان و کنترل کننده کپی های بد از دی ان ای را غیر فعال کند تا جامعه دچار نابودی و انحطاط شود. آقای کلانتری نه شما نه هیچ کس دیگری بجز کمپانی سازنده ای که اطلاعات فوق را بطور محرمانه برای خود نگه میدارد نمیداند که این محصولات چه تاثیری دارند و برای چه جامعه هدفی طراحی شده اند.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    6 0
    14:32 این شهروندان عزیز.جامعه اگر ادب وشعور داشتندسلاح سرد وپیراهن ازتن درنمی اوردندوبیمارستان با میدان جنگ اشتباه نمی گرفتن؟! اگرمیخوان زوروبازو نشون بدن..برند با دشمن مسلمانان بجنگند که یه ثوابی گیرشون بیاد نه جایی که افراد دردمند ومریض بستری اند وکادر درمان ازخستگی گوشه وکنار می افتن که ویدیوش نگاه کنید گریه تون میگیره---
  • DE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    6 0
    عباس عبدی: پلیس با «قمه کش‌ها» محترمانه برخورد کند اینها دوستان و حامیان ما در 88 بودن و در 1400 هم به کمک ما خواهند آمد. / عیسی کلانتری: من از محصولات تراریخته دفاع می‌کنم حالا هر ور ریخته فرقی با تفاوت نداره چه اینور ریخته چه اونور ریخته هم دُرُستکی هم کوبیده یا بیخته
  • رصا سان IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 0
    اخه اقا زاده که از لپ هایت اب انار میریزه......تورو چه به سیاست........تو برو فکر عمارتی که در رودبار داری باش که اخر هفته چه........... برو که دیگه تو امثال تو ابروی اسلام روحانیت ......را تا ابد بردند.اخر جواب تاریخ چی میخوای بگی
  • Mohammad Reza US ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 0
    آقای عبدی من هم توصیح میکنم از این به بعد اگر اتفاقی برای ناموست رخ داد با متجاوزین به ناموست با احترام برخورد کنی، باشه عزیز برادر،
  • DE ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    6 0
    وظیفه امثال عبدی فقط ایران ستیزی و توجیه سیاستهای صهیونیستهاست.از هر موضوعی هم استفاده میکنه.توی فرانسه و انگلیس چاقو کشی و انواع جرم و جنایت میشه توی آمریکا از یه ساعت شب هیچکس جرات نداره بره خیابون بخاطر اراذلی که اونهم باندی فعالیت میکنن اونوقت عبدی نمیپرسه تو اون ساختار چرا چنین وضعی هست!هیچ جا اشرار و جنایتکار نیست فقط توی ایرانه به زعم عبدی و زیباکلام و تاجزاده
  • FR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    6 0
    در اول قرن ٢٠ در فرانسه با قمه كش ها و اربده كش ها چه ميكردند ؟ انان را محترمانه با گيوتين سرشان را از تنشان جدا ميكردند !
  • حجت IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 0
    عبدی راست می گه. این امل بازیا چیه. مثل آمریکاییا یه خشاب تو مغزشون خالی کنید. باید متمدن بود
  • مجید IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 0
    بگید عبدی لطفا خفه شو
  • مرصاد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    5 0
    هذیان پشت هذیان !!
  • آرش IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    4 0
    وظیفه اصلاحطلبان در این روزها پرورش شعبان جعفری ها و ...
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 0
    امثال عباس عبدی را باید بمدت یک هفته در بند اشرار قرارداده تا دیگر اینگونه دلسوزی ننماید
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    2 0
    فرزانه ای سخنی گفت که زمان صحت گفتار وی را ثابت کرد . گفت اینها یکسره مشکلات رو به گردن این و آن می‌اندازند در صورتی که هیچ در بساط ندارند و تمام حیله و مکر هستند . حالا در راس قرار گرفتند چون خدا میخواهد که رسوایشان کند .
  • امیر IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    7 0
    آقایان کلانتری وسایر اصلاح طلبان منابع غربی گفتند 25کشور اروپایی تراریخته را منع کردند مگر ینگه دنیا واذنابش کعبه آمال شما نیستند فهمیدید بده ضرر داره
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      امثال کلانتری ها در مورد محصولات تراریخته به کشور و ملت ایران خیانت کرده اند مگر قانونی در کشور نداریم تا باآن مبارزه شود
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    این عباس عبدی قبلا اعترافی با این مضمون كرده بود كه خودش رو کنار کشیده و دیگه از باب دلسوزی برای اصلاح نظام افاضه کلام نمیکنه ! ، درنتیجه مشخص میشه که هرشکری که در سخنانش میل میکنه بمنظور تخریب نظامه ! ، و این اعلام حمایت ضمنی و در لفافه از قمه کش ها ، نشان دهنده افکار روان پریش ایشانه که فکر می کنه باید از الان دنبال جذب شعبون بی مُخ باشه !. شتر در خواب بیند پنبه دانه الاغی خورد پوست هندوانه !
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    باید امثال عبدی را سوار الاغ کرد و در شهر چرخاند چون این قمه کشها سگشان به عبدی شرف دارد
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    مستر عبدی که به عبدغرب بودن افتخار می کنی لااقل کمی روانشناسی جنایی بخوان تا بفهمی این تزی که الان می دهی حدود یک قرن قبل در غرب پیشنهاد شد اما دیدند که با کاهش مجازات، میزان جرم افزایش چشمگیری پیدا کرد.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    عبدی جون دفعه بعد شما برای مقابله با قمه کش ها اعزام می شوی، از سگ کمتری اگر جا بزنی .
  • رییس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    عزیز دل برادر هروقت از محصولات تراریخته به مدت چند سال استفاده کردی بعد بیایددفاع کنید.
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    عبدی به ظاهر بزگوار اگر قاطعانه با ارازل و اوباش برخورد نشود مردم امنیت نخواهند داشت انگاه تو وامثالهم خواهید گفت حکومت از تامین امنیت ناتوان است البته برای شما امنیت ناموسی و غیره مسئله ای نیست . کلانتری یک فسیل زیر خاکی است از تراریخته حمایت کند یا نه به درد عمه اش میخورد
  • حسين DE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    آقاى عبدى اتفاقا"پليس آمريكا هم با مجريان خيلى محترمانه برخورد ميكند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    چون عباس عبدی نا محترم خودش رئیس قمه کش هاست
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    اتفاقا از نظر اسلام راهزنی و سر راه اسلحه کشیدن از جرم هایی است که در احادیث برای آن مجازات اعدام اعلام شده و امیدواریم مجلس انقلابی هر چه زودتر آن را جرم شناسی کند.
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر محیط خانواده و اجتماع محیط مطلوبی باشد در ان اجتماع اراذل رشد نمی کنند و زندانی وجود ندارد.در دانمارک تعداد زندانیان چند نفر است.؟ انها چه کرده اند که به این موفقیت رسیده اند؟
  • CA ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    نباید اونها رو تو شهر گردوند.
  • معصومه IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    به نظرم دو دور دیگر هم به افتخار افراد نیروی انتظامی که جان خود را دادند و شهید شده‌اند اراذل و او باش را در شهر بچر خوانیم تا بلکه عبرت شود ازاین پلیس های شجاع باید تقدیر شود و تشکر شود والبته از پدر ومادر و خانواده آنها متشکرم واقعا که و البته قانون ها در مجلس تصویب شده است و از افراد نیروی انتظامی که قوانین را اجرا می کنند ممنونم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس