کد خبر 1125534
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
عبدی: نباید النصر را دست‌کم گرفت

بازیکن پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه سرخپوشان در دیدار امروز نباید به هیچ عنوان النصر را دست‌کم بگیرند، گفت: سرخپوشان در سال‌های اخیر به این دلیل موفق بوده‌اند که بازیکنانش اهل غر زدن نیستند.

به گزارش مشرق، «بهادر عبدی» در خصوص پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. البته پاختاکور هم تیم بسیار قدرتمندی بود که با وجود این که ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد اما تا آخر بازی پِرِس (دفاع تیمی) را انجام داد.

وی تاکید کرد: آنها یک تیم فیزیکی فوق‌العاده بودند اما خدا را شکر پرسپولیس برنده این بازی بود و توانست دل مردم ایران را شاد کند.

وی درباره تاثیر ۱۰ نفره شدن پاختاکور در پیروزی پرسپولیس عنوان کرد: فوتبال همین است، شما وقتی اشتباه می‌کنی تنبیه می‌شوید. مهم این است که پرسپولیس توانست این تیم را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: شما نگاه کنید پرسپولیس در این ۵، ۶ بازی از ۱۴، ۱۵ بازیکن استفاده کرد و هر سه روز یک بار هم به زمین رفت. این یعنی دست کادر فنی پرسپولیس خالی است، در حالی که برخی تیم‌های حاضر در این مسابقات در بازی‌های این چنینی مهم به ۱۱ بازیکن خود را استراحت دادند اما پرسپولیس چنین شرایطی نداشت و البته کسی هم اعتراضی نکرد چون تمام تمرکز روی ریکاوری و بازی است.

عبدی ضمن تمجید از «یحیی گل‌محمدی» گفت: بزرگترین هنر گل محمدی این بود که توانست بدون هیچ بازی رسمی بازیکنان جدید را با تیم هماهنگ کند. اگر کسی اطلاعات نداشته باشد باورش نمی شود ۴، ۵ بازیکنان اصلی تیم فعلی پرسپولیس فقط یک ماه است که به این تیم آمدند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان جدید عملکرد بسیار خوبی داشتند. شما نگاه کنید اصولا مربیان دیگر وقتی چند بازیکن جدید به تیم شان اضافه میشود مدام می گویند که فعلا هماهنگ نشدیم اما در پرسپولیس اینطور نیست و با وجود یحیی و البته تلاش خود بازیکنان آنها سریع با تیم هماهنگ شدند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مهمترین نکته اینجا بود که یحیی دست به خرید بازیکنانی زد که از قبل آنها را می شناخت و آنها هم به نوعی با تفکر یحیی آشنا بودند. این راهم به یاد داشته باشید که در فصل نقل و انتقالات بازیکن اول، دوم و سوم پرسپولیس یعنی بیرانوند، ترابی و علیپور از تیم جدا شدند و این خیلی اثر گذار بود. شاید اگر آنها بودند وضعیت بهتر بود اما باز هم در این شرایط تیم پرسپولیس است که به راهش ادامه می دهد و مردم را در این شرایط سخت خوشحال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آقای خوش‌یمن برای پرسپولیس سوت می‌زند

عبدی درباره تقابل پرسپولیس و النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نباید النصر را دست کم گرفت آنها تیم قدرتمندی هستند که می توانند حریف سرسختی برای پرسپولیس باشند اما با این وجود می شود آنها را شکست داد.

وی درباره اینکه با وجود اینکه پرسپولیس در ۴ سال اخیر سه بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید اما همچنان برخی ها معتقد هستند موفقیت های این تیم در ایران به خاطر مسائلی مانند حمایت وزارت ورزش بوده، گفت: مهمترین عاملی که باعث موفقیت پرسپولیس شده این است که بازیکنان این تیم غر نمی‌زنند و همیشه دنبال کار کردن هستند. ضمن اینکه این مساله هم جزو ثمره های حضور برانکو در پرسپولیس است که به پرسپولیسی ها یاد داد بهانه نگیرند و فقط روی بازی تمرکز کنند. شما ببینید در چند سال گذشته کدام بازیکن پرسپولیس بعد از یک شکست بهانه گرفته.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شما وقتی دائم غر می زنید یا تقصیر را گردن این و آن می‌اندازید فقط انرژی منفی را بر می گردانید و بار را روی دوش خود سنگین تر می کنید. من نمی‌خواهم در مورد تیمی دیگر صحبت کنم یا پرسپولیس را الگوی تیمی قرار بدهم اما اگر تیم های دیگر به جای غر زدن تمرکزشان روی کارشان باشد می‌توانند خود را به سطح پرسپولیس برسانند.

عبدی خاطر نشان کرد: پرسپولیس در ۴ سال اخیر سه بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفته، آیا آنجا هم وکیل و وزیر برای پرسپولیس کار می‌کنند؟ آیا آنجا هم وزیر ورزش پنالتی برای پرسپولیس می‌گیرد؟ آیا آنجا هم وزیر ورزش بازیکن حریف را می فروشد؟ واقعا با غر زدن هیچ کاری درست نمی‌شود.

وی عنوان کرد: البته در این بین مصاحبه چند روز پیش محرم نویدکیا ثابت کرد که در فوتبال ما مربی و به قول معروف آدم حسابی کم نداریم. اگر چند نفر مثل نویدکیا در فوتبال ایران باشد اوضاع مثل چند سال پیش می شود و احترام به فوتبال برمی گردد. نباید این طور باشد تا وقتی یک تیمی نتیجه گرفت سریع بگوییم فلانی و فلانی باعث شدند! من مطمئنم که این بهانه گیری ها و این تهمت ها نه تنها پرسپولیس را ضعیف نمی‌کند بلکه باعث می شود انگیزه تیم چند برابر شود.

 عبدی در پایان گفت: یکی از دلایل مطرح شدن این مسائل چیپ و خنده دار صحبت های برخی از پیشکسوتان تیم های دیگر است. آنها عملا غر زدن را به هواداران شان یاد می دهند و هر چیز غیر واقعی را در ذهن هواداران خود جا می‌دهند که این یک خیانت بزرگ به هواداران است. کاش در فوتبال ما امثال محرم نویدکیا و پیروز قربانی بیشتر روی کار باشد تا از فوتبال لذت ببریم.

عبدی در پایان پنجمین سالگرد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را به پرسپولیسی ها و خانواده نوروزی تسلیت گفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    3 0
    جناب عبدی، وقتی یه تیمی ثبات داره و همه جوره حمایت میشه چه از لحاظ مدیریتی و چه از لحاظ مالی و .... معلومه که نتیجه میگیره. از طرفی تیمی مثل استقلال سالی چند مربی چند مدیر عامل و لشکری از بازیکن رو عوض میکنه و تا میاد تیم جنسش جور بشه دوباره تغییر و تغییر . بعید میدونم اینها رو ندونید ولی خودتون رو به نفهمی میزنید
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    2 0
    بابا مسعود
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 1
    استقلالی ها خواهشا امروز ساعت 18:30 شبکه پویا رو از دست ندهند.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 3
    لطفا بررسی کنید که قهوه خونه های تهران مگه چش بود که استقلالی ها رفتند قهوه خونه های قطری؟؟؟
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      2 0
      لنگی شیش تایی آبروریزی قلیون کشی بازیکنان شما که سابقه دیرینه داره
    • قاسم IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
      0 0
      حالا خوبه قهوه خانه رفتند،
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 0
    شما زیر سایه مفسدین به این جایگاه والا رسیدین تو گود حریفی نیستین.روز گریه شما و اربابان مفسدتون میرسه .اندکی صبر سحر نزدیک است.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    0 2
    اگر تیم استقلال 4تامدیرعامل ومربی توی این چندساله عوض کرده پرسپولیس هم همین تعداد یا بیشتر عوض کرده.اگه صحبت مالی میکنید فکرنمیکنم استقلال به بازیکنانش کمتر ازتیمهای دیگه پول داده باشه اگه صحبت بازیکن میکنید ماهم درطول این چند فصل بهترین بازیکن هامون رو ازدست دادیم مثل طارمی علبپور سروش رامین رضاییان و...... بازیکن میلیاردی شما تو بازی با پاختاکور مثل .... توزمین قدم میزدندواین تیم استقلال درست نمیشه مگه بازیکن سالاری توی این تیم ازبین بره کاری که برانکو انجام داد.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
    1 0
    ومهدی ترابی که تاثیرگذارترین بازیکن لیگ بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس