علی‌القاصی مهر

دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی القاصی در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: در مورد سارقینی که آن خانم را مورد ربایش و اموالش را سرقت کرده بودند، احدی از متهمین بلافاصله در صحنه جرم دستگیر و قرار بازداشت موقت وی توسط بازپرس صادر شد. متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: دونفر از سارقین همدست وی نیز که متاسفانه درحین تعقیب وگریز مامورین فرار می‌کنند، شناسایی و دستور دستگیری آنها هم صادر شده و دادستانی بر سرعت عمل در دستگیری این افراد تبهکاربه پلیس تهران تاکید ویژه کرده است که اقدامات در جهت دستگیری آنها مستمراً تحت رصد و پیگیری دادستانی تهران قرار دارد.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: خط قرمز ما امنیت و آسایش مردم می‌باشد و دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای در برخورد و مجازات مرتکبین نخواهد داشت و در راستای تاکیداتی که ریاست قوه قضائیه داشتند پرونده این دسته از مخلین نظم و امنیت به طور ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.

لازم به ذکر به است هیچ کدام از این متهمین در حالت مرخصی از زندان نبودند و یک نفر از آنها سابقه زندان دارد ضمنا دادستانی تهران طی تماس تلفنی با شاکیه در جریان آخرین وضعیت وی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس