کد خبر 1125142
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
مرز مهران نمایه

مدیرکل گمرکات استان ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۹ هزار تن کالا به ارزش ۱۸۳ میلیون دلار از مرز مهران به کشور عراق صادر شده است.

به گزارش مشرق، روح‌الله غلامی مدیر کل گمرکات استان ایلام، عصر امروز، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۳ میلیون دلار کالا از طریق مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

صادرات بیش از ۵ میلیون و۸۴۷ هزارتن سیمان در ۵ ماه

وی افزود: این میزان کالا با بیش از ۳۲۹ هزار تن از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق صادر شده است.

مدیرکل گمرک ایلام، اظهار کرد: مهم‌ترین اقلام صادراتی شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره‌بار، محصولات پلاستیکی، محصولات صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.

غلامی ادامه داد: روزانه بیش از ۳۰۰ کامیون ایرانی جهت انتقال کالاهای صادراتی از مرز مهران خارج می‌شوند.

مدیرکل گمرک ایلام، گفت: در حال حاضر تجار و بازرگانان در تمام روزهای هفته مراودات تجاری خود با طرف عراقی انجام خواهند داد.

شهر مرزی مهران با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

گفتنی است؛ سالانه نزدیک به یک میلیارد دلار کالا از مهران به عراق صادر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    3 0
    مسوولین محترم دولتی و مجلس لطف کنید اگه وقت کردید فکری به حال بی ارزش شدن پول ملی بکنید که کشورهای همسایه بخصوص عراق از بی ارزش شدن پول ملی نهایت استفاده را کرده و تمام مواد عدایی و .. را جارو زده و می بزند.در حالیکه مردم خودمان توان خرید چیزی را ندارند . چطور و با چه رویی دم از اسلام میزنید در حالیکه سکه در عرض 3 سال 15 برابر شده یعنی عده ایی بدون زحمت سرمایه شان 15 برابر شد و اختلاف طبقاتی شدیدی حاکم شد. به خاطر آبروی اسلام هم شده ،این وضعیت را سامان دهید تا اعتماد مردم و دنیا بیش از این بدتر نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس