کارآفرینی «معلول اراکی»

در این شبکه بحث آموزشهای عمومی برای کسب و کار بانوان ، چگونگی هم افزایی و شبکه سازی و خوشه سازی فعالین و تشکیل شتاب دهنده ها مورد بررسی قرار میگیرد.

به گزارش مشرق، طیبه دین محمدی مدیر مرکز نوآوری اجتماعی و نیکوکاری ایران بان نو در جمع ۵۰ نفر از بانوان هنرمند استان اصفهان از ساخت مستند ۶۰ قسمتی راجع به بانوان کارآفرین موفق کشور و پخش آن از یکی از برنامه های پربازدید تلویزیون خبر داد.

طیبه دین محمدی اظهار داشت: شبکه ملی بانوان کارآفرین ایران بان نو در بیست و یک استان شکل گرفته و تا سطح شهرستان به شناسایی و توانمندسازی و معرفی الگوهای موفق بانوان و حمایت بازاریابی و رسانه ای برای انها برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: راه اندازی نمایشگاهها و بازارچه های استانی و همچنین فرهنگسراها و خانه های کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای خانگی جزو اولویت فعالیتهای این مجموعه است.

وی بیان کرد: در این شبکه بحث آموزشهای عمومی برای کسب و کار بانوان ، چگونگی هم افزایی و شبکه سازی و خوشه سازی فعالین و تشکیل شتاب دهنده ها مورد بررسی قرار میگیرد.

مدیر خیریه کسب و کار و مرکز نوآوری اجتماعی با بیان اینکه یکی از برنامه های پرمخاطب تلویزیون برای ارایه فعالیتهای این گروهها خواستار همکاری است گفت:۶۰ قسمت مستند از زنان کارآفرین موفق به زودی ساخته و از تلویزیون پخش خواهد شد.

اصفهان میزبان شبکه های مردمی حوزه مشاغل خانگی بانوان

همچنین نشست فعالین کشوری حوزه اشتغال خانگی بانوان با حضور اهالی صنایع دستی و بانوان کارافرین اصفهانی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیر خیریه کسب و کار و مرکز نواوری اجتماعی برگزار شد راههای معرفی الگوهای موفق حوزه کارافرینی بانوان و نحوه حمایت رسانه ای و تبلیغی برای انها بررسی شد.

طیبه دین محمدی در حاشیه این نشست گفت: خوشبختانه با شبکه شدن تشکل های مردم نهاد حوزه اشتغال خانگی بانوان در سراسر کشور زمینه هم افزایی و گسترش فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی بانوان فراهم شده است.

مدیر خیریه کسب و کار مرکز نواوری اجتماعی افزود:توسعه خوشه سازی تشکیل شتاب دهنده ها و تسهیل گرها و اموزش عمومی را از اقدامات این مجموعه های مردمی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس