توصیه فیفا برای افزایش تعداد بازیکنان تیم‌های ملی/ استفاده از ماسک‌های بدون نماد در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به اعضایش توصیه‌هایی درباره دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از Globoesporte برزیل،  فیفا به فدراسیون‌های فوتبال جهان توصیه کرده تا تعداد بازیکنان‌ تیم‌های ملی را برای دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش دهند، البته حداقل تعداد بازیکن در فهرست تیم‌های ملی از سوی فیفا تعیین نشده است.

بر اساس این گزارش، فیفا در نامه‌ای به فدراسیون‌های فوتبال جهان که تیم‌های ملی کشورشان در دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارند توصیه‌هایی از جمله افزایش تعداد بازیکنان کرد. برای تیم‌های ملی شرکت‌کننده در رقابت‌های تحت کنترل فیفا تعداد حداقل بازیکن تعیین نشده است. فیفا فقط به فدراسیون‌های فوتبال عضوش توصیه کرده تعداد بازیکنان ذخیره را افزایش دهند و فهرست کلی بازیکنان گسترش یابند.

همچنین فیفا در نامه ارسالی‌اش محدودیتی برای حضور تماشاگران قائل نشده اما اعلام کرد همه حاضران در ورزشگاه باید  ماسک داشته باشند. حضور پسران نوجوان در ورزشگاه به عنوان توپ جمع‌کن ممنوع است. بازیکنان تیم‌ها باید در هتل‌ها مستقر شوند و بازید از بوفه‌ها ممنوع است. کادر داوری و اعضای تیم‌ها ۱۰ دقیقه پیش از شروع بازی باید وارد ورزشگاه شوند. ماسک بازیکنان و دیگر اعضای تیم‌های ملی باید فاقد نماد باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس