علی باقری

دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از مرکز"ای بی" و دیدار با تعدادی از بیماران پروانه‌ای از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، « علی باقری کنی»، دبیرستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از مرکز "ای بی" دولت‌های غربی که مانع تامین داروی کودکان معصوم می‌شود را حرمله‌های زمانه خواند و گفت: دولت‌های اروپایی مدعی حقوق بشر حتی به مقررات و قواعد جنگی هم پایبند نیستند، چرا که در زمان جنگ هم سازو کارهای درمانی مصون از تعرض است.

وی افزود: این دولت‌ها که نمی‌گذارند کودکان مظلوم به دارو دسترسی پیدا کنند، به جلادان، قصابان و تروریست‌ها امکانات و پناه می‌دهند و با پررویی تمام مدعی دفاع ازحقوق بشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

باقری: نگاه سیاسی غرب به حقوق بشر فضای تعاملی را دچار اخلال می‌کند

 دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: در جنگ اقتصادی آن‌ها، حتی کودکان از تیغ تیز تحریم مصون نیستند؛ این دولت‌های غربی، فرزندان خَلف هیتلرند که امروز بر مَسند حاکمیت نشسته‌اند و با پررویی و گستاخی تمام در عین حالی که به قلب بشریت خنجر فرو می‌کنند، مدعی حقوق بشر هم می‎‌شوند.

وی افزود: دولت‌های غربی بدانند که ملت‌های مستقل و آزاده به ویژه ملت ایران هیچگاه از آنها نخواهند گذشت. 

دبیر ستاد حقوق بشر عنوان کرد: از همکاری نهادهای مردم‌نهاد استقبال می‌کنیم تا صدای مظلومیت این‌کودکان بی‌زبان را به گوش همه انسان‌های آزاده جهان برسانیم. 

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه همچنین تاکید کرد: دستگاه قضائی وظیفه خود می‌داند ندا و صدای مظلومانه این کودکان بی‌پناه و معصوم را در مراجع حقوقی داخلی و بین المللی به گونه‌ای به مسند قضاوت برساند که ایجاد بازدارندگی کند.

وی در پایان تلاش‌های مجموعه خانه کودکان "ای بی" را کاری الهی خواند و گفت: یکی از کارویژه‌های ما در ستاد حقوق بشر، ترویج، تشویق و تکثیر چنین حرکت‌هایی است که نهال نوع‌دوستی را در جامعه بسط می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • کارگر بدبخت IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    5 0
    ای خدا تا کی؟
  • کسری IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    2 0
    خداوکیلی ما برای دفاع از حقمون و دفاع از هم وطن بیمار مظلوممون حق نداریم به این کثافتا حمله کنیم ؟ اینا دارن با جون بیماران ما بازی می کنن. باید بابت این جنایتشون سلاخی بشن.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    خدا ظلمشونو به خودشون برگردونه انشاالله
  • DE ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    کودکان و زنان قربانیان همیشگی ظلم و جنایت در تاریخ بوده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس