کد خبر 1124894
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

به گزارش مشرق، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصر امروز ٨ مهرماه ٩٩ به دعوت  مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع شرکت کرده و گزارشی از وضع اقتصادی کشور و اقدامات بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی و بازار ارز ارائه کردم . 

روند رشد نقدینگی در طول چند دههٔ گذشته، تاثیر سیاستهای مالی بر متغیرهای پولی، تاثیر تحریم و فشار حداکثری بر درآمد ارزی دولت و اقتصاد کشور، موضوع هدایت نقدینگی، اهمیت برگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد، ضرورت مدیریت واردات و جلوگیری از واردات قاچاق، اصلاح نظام بانکی و اقدامات در دست اجرا در بازار پول و ارز، محورهای گزارش اینجانب بود.

در این جلسه ریاست مجمع و اقایان رئیسی، قالیباف، احمدی نژاد، باهنر، انصاری، توکلی، مصباحی مقدم، محسنی اژه ای، ایروانی وداودی، سوالات و پیشنهادات خود را درچارچوب مطالب مطرح شده بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    9 0
    انشاءالله تو رو خدا فقط دیگه ضرر نزنید ما را بخیر شما امیدنیست......
  • احمد IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    ظاهراً هر کس گند می زند احضارش می کنند
  • سید جلیل جلالی فر IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    آقای همتی اگر میخواهی ثابت کنی که خدمتگذار کشور هستی ارز را تک نرخی کن . با چند نرخی به صادرکنندگان ظلم و به واردکنندگان خاص و خودی لطف میکنی . مگر می شود صادرکننده ارز خود را با نرخ نیمایی بفروشد و بعد خودش برای حمل کالای صادرانی خود ارز را از بازار آزاد تهیه کند ؟ بعد صادر کننده با ارائه اسناد تجاری غیرواقع هم ارز کامل واردات و هم چیزی فراتر از ارزش کالای وارداتی ارز را بانک مرکزی دریافت کند چه نیمایی و یا ۴۲۰۰ تومانی ؟ این سیاست رانت ساز و خائنانه را چه کسی تصویب و ابلاغ و اجراء می کند ؟ قطعا جنابعالی و زیر مجموعه تان . آقای همتی شما نظام چند نرخی را پیاده می کنید دزدان به غارت کشور بپردازند و واردکنندگان سود ببرند و در مقابل صادرکنندگان زیان و خسارت ؟ شما به ما صادرکنندگان ظلم کردید و خیانت کردند لعنت بر شما . دوست داشتید یک برنانه بگذارید تا من صادرکننده عمق جنایت شما را اشکار کنم . خدا از شما ووزن و بچه تان هم نگذرد که باعث گرفتارهای زیادی برای ما صادرکنندگان شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس