زهراب مناتسکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان

وزیر امور خارجه ارمنستان تأکید کرد که حل‌وفصل مناقشات میان این کشور و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه مرزی ناگورنو-قره‌باغ صرفاً باید از طریق مذاکره و دیپلماسی انجام شود.

به گزارش مشرق، «زهراب مناتسکانیان» وزیر امور خارجه ارمنستان روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری اسکای‌نیوز اعلام کرد که حل‌وفصل مناقشه مرزی ناگورنو-قره‌باغ فقط از طریق گفتگو امکان‌پذیر است و هیچ گزینه دیگری برای آن وجود ندارد.

ببینید:

فیلم/ نظر سفیر جمهوری آذربایجان درباره جنگ با ارمنستان

وزیر امور خارجه ارمنستان با تأکید بر اینکه نیروهای کشورش به دفاع از مناطق مرزی خود ادامه خواهند داد، اظهار داشت: «جمهوری آذربایجان باید بدون هیچ قید و شرطی حملات خود به منطقه ناگورنو-قره‌باغ را متوقف کند

وی  در ادامه با متهم کردن ترکیه به دخالت در مناقشه قره‌باغ به نفع جمهوری آذربایجان گفت: «ترکیه به تنش‌ها در منطقه دامن می‌زند. این کشور هزاران مزدور و تروریست را برای حمایت از جمهوری آذربایجان و مختل کردن صلح در منطقه به این کشور فرستاده است.»

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • US ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    14 7
    رییس جمهور ارمنستان یک ماه پیش که با بی بی سی صحبت می کرد گفت پشت میز مذاکره نمیشنیم الان دارن التماس می کنند برای مذاکره . ترکیه دخالت نظامی مستقیم نکرده روسیه هزاران پ ک ک و سلاح و تجهیزات برای ارمنستان فرستاده ترکیه هم سلاح و تجهیزات فرستاده البته به ارمنستان کشورهای دیگر هم سلاح و تجهیزات شبه نظامی فرستادند ترکیه و پاکستان زمانی دخالت مستقیم می کنند که روسیه دخالت مستقیم بکنه ارمنستان با تهمت زدن به دخالت مستقیم ترکیه می خواهد روسیه را قانع کند تا روسیه ارتشش رو بفرسته اگه ارمنستان و آذربایجان به تنهایی باهم بجنگند ارتش آذربایجان تو یک هفته کل ارمنستان رو فتح می کنه
  • US ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    13 6
    کشورها و سازمان های که رسانه های ما حمایت می کنند ارمنستان روسیه کره شمالی پ ک ک چین همه شون با اسلام دشمن ... بعد ادعای مسلمانی هم دارید
    • ترابیان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      5 3
      جاااااااااااااااااااااااااان! توهم داری داداش؟ کدوم دشمنی؟ اگه اینا دشمن هستن پس حتما امریکا اسرائیل و صهیونیست ها رفیق فابریک مان؟
  • US ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    13 0
    این جمله حضرت آقا درباره قره باغ صحیح یا نه؟ اگر حقیقت داره ، به خاک اسلام ترکیه بپیونده یا به خاک اسلام ایران پبیونده یا بهخاک اسلام آذربایجان؟ الان آذربایجانی ها از ایرانی بد میگن...آیا دشمنشون هستیم ؟
  • US ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    6 0
    ارمنستان از بالستیک توکچا استفاده کرد اما به خاطر قدیمی بودن این بالستیک ها منفجر نشد
  • علی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    18 7
    از فاجعه قتل عام و کشتار سیستماتیک ارامنه ها سومگاییت ۱۹۸۸تا۱۹۹۱ بگذارید حتی به گورستانها و کلیساها ارامنه رحم نکردند و تمام خانه ها و مغازه ها آتش زدن جرقه اول را آذری ها زدند
    • GB ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      2 1
      سلام دقیقاااااااااااااااااااا. تا سالها شهرهای شمالی ایران میهمانپذیر ارامنه بود. این واقعیته و تحت هیچ شرایطی قابل پنهانکاری نیست.
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      دقیقا اینهمه کلیسای قدیمی در منطقه جلفا و اطرافش چیکار میکنه پس ؟؟؟
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    22 2
    رو که نیست سنگ پای قزوینه آذربایجان در خاک خودش میجنگه به مرزهای واقعی ارمنستان کاری نداره مذاکره؟وقتی دزدی بیاد خونه تو و حاضر به کوتاه اومدن نباشه باهاش مذاکره میکنی که باشه نصف اموالمو ببر یا تلویزیون و فرش و یخچالو بزار بمونه؟ فکر میکردین خیلی بزن بهادرین
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    15 1
    امور داخلی آذربایجان به ارمنستان ربطی ندارد. قره باغ خاک آذربایجان است. حتی روسیه پدر ارمنی ها و فرانسه مادر ارمنی ها هم قبول دارن که خاک آذربایجانه.
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    فقط می دونم این شر دامن‌گیر ما هم خواهد شد ....داخل را دریابید و مرزها را تقویت کنید ...و کمربند سبز امنیتی ایجاد کنید ... آذربایجان و ارمنستان را مجاب کنید...در حد فاصل ایران هیچ تبادل آتشی نداشته باشند...!!! اینم نمی توانید !؟!!! :|
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    ما باید حقایق را بگوییم ...وحتی تاریخ را ...جهل مردم ما باعث تصورات غلط می شود...چه احیانا از ناحیه ارمنستان و چه آذربایجان...تعارف را بگذاریم کنار .....منافع ملی و واقعیت های تاریخی را در نظر بگیرید...که ظاهراً همین ارامنه هم خیانت هایی به ایران داشته اند....و ایضا آذربایجان در این سالها ...و ادعاهای ارضی ..و حتی دمشنی ....تعارفات را کنار بگذارید... و حقایق را بازگو کنید ...ایران شاید طلبکار باشه از همه و ولی به هیچ کس بدهکار نیست.....!!!! این واقعیت را بولد کنید برای همگان....!!!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    1 0
    قره باغ خاک ابدی و آبا و اجدادی آذربایجان است و زبان ارمنستان غاصب و جنایتکار فقط ارتش شجاع و قدرتمند آذبایجان می داند هنوز ناله ها و ضجه های زنان و کودکان مان که معصومانه و مظلومانه در خوجالی سلاخی شدند در گوش ملت آذربایجان است و قلبمان را به درد می آورد، ارتش شجاع و قهرمان آذربایجان فقط به دنبال تنبیه جنایتکاران و پس گرفتن خاک اشغال شده اش است و در این راه مقدس از کسی جزء رئیس جمهور شجاع و مقتدر خود دستور نمی گیرد. این ترسوهای بزدل ارمنی که هر روز خودشان را در آغوش یکی از کشورهای قدرتمند می اندازند تا بلکه گلویشان را از دستان ارتش دلاور آذربایجان برهانند مرد باشند و با ارتش آذربایجان بجنگند و از هدف قرار مناطق مسکونی و مردم عادی دست بردارند.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    با مذاکره درست میشد تا حالا شده بود سی سال کذشته حتما سیصد سال دیگه باید منتظر بشیم تا شما قره باغ را تحویل بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس