لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز( ۹ مهر )۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۵۶۷ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۵۷ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۸۰ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، ادامه داد: ۴۰۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون چهار میلیون و ۱۴ هزار و ۸۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کرونا یعنی همه برابرن! IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 0
    سبک زندگی یک عده شبیه زندگی خیلی ها شد ، والان که نمی تونن دم و دقیقه کیش و ترکیه و فرانسه ، بزن و بکوب و برقص داشته باشن دق کردن !
    • تهرانی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      3 0
      چرا‌ این خانم حتی یک کنفرانس خبری با فاصله هم برگزارنمکنه و به شبهات جواب نمیده؟
  • نیما احمدی GB ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 1
    خدا رحمتشان کند
    • روح نئاندرتال ابوالبشر GB ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      0 2
      خواهش میکونم. خدا رفتگان شوما رم بیامورزه.
  • احمد IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    3 2
    از افرادی که رعایت نمی کنند تقاضا داریم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند. کم کم داریم به صدر جدول کرونا در دنیا نزدیک می شویم!
  • BE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 3
    مردم را نترسانید چیز ترسناکی نیست که شما تصویر می کنید...این یک آنفلوانزا سخت است که به سیستم ایمنی قوی نیاز دارد... به جای این داستان ها به مردم بگویید که چگونه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنند....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس