شکارچی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان از دلایل نامگذاری موشک‌های حاج قاسم و ابومهدی پرده برداشت و گفت: در تولید سلاح به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی با اشاره به توانمندی صنعت دفاعی در تولید انواع تجهیزات دفاعی اظهار داشت: همانطور که همگان دیدیم در امسال و سالروز صنعت دفاعی، متخصصان صنعت دفاعی ‌از دو موشک جدید رونمایی کردند.

وی با اشاره به نامگذاری این دو موشک به نام‌های "حاج قاسم" و "ابومهدی" افزود: ‌نامگذاری این موشک‌ها به نام حاج قاسم و ابومهدی بیش از خود موشک‌ها جلب توجه کرد.

بیشتر بخوانید:

«عماد ایرانی» هم به کلکسیون شکارچیان ناوهای هواپیمابر اضافه شد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش‌های استکبار به رهبری آمریکا برای تمدید طرح تحریم تسلیحاتی  ایران تصریح کرد: ‌هر چند این طرح نیز مانند دیگر توطئه‌های شکست خورد، اما ‌به دنیا ثابت کردیم که  به هیچ کشوری وابسته نیستیم که بخواهیم دستمان را  به سمت آنها دراز کنیم.

سردار شکارچی بیان کرد: سال‌هاست که به برکت خون شهدا، قرآن و برکت رهبری هوشمند انقلاب روی پای خود ایستاده‌ایم و هر سلاحی برای حفاظت از اسلام، کشور و انقلابمان نیاز داشته باشیم تولید می‌کنیم.

سخنگوی نیروهای مسلح عنوان کرد: شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و همه شهدایی که در راه انقلاب، ولایت، قرآن و اهل بیت به شهادت رسیده‌اند راهشان ادامه خواهد داشت و ما همچنان بر دشمنان انقلاب اسلامی می‌تازیم؛ ‌پیام نامگذاری این دو موشک نیز همین است.

سردار شکارچی با بیان اینکه ‌مکتب شهید سلیمانی و ابومهدی زنده و استوار است‌ و توسعه می‌یابد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه روز به روز تقویت ‌می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    12 9
    چرا هر جایی به حرف رهبری گوش کردیم قدرتمند و خودکفا شدیم اما یه سری جاها بعضیا میگن باید بریم با کدخدا ببنیدیم تا مشکل اب خوردن حل بشه؟؟؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    2 6
    افرین
  • NL ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 10
    اتفاقا کار بسیار خوبی کردید اسم سردار شهیدمون رو روی موشک گذاشتید. اما اگر اسمش رو مثل موشک «عماد» می‌ذاشتید بهتر نبود؟ مثل «موشک قاسم» زیبا تر از «موشک شهید حاج قاسم» نیست؟ یا موشک «ابومهدی» قشنگ تر از «شهید ابومهدی» نیست؟
  • خدا قوت. اما متوقف و کند نشوید. IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 7
    موشک حاج قاسم رو خواهشا کلاهک اختصاصی براش طراحی و نصب کنید تا در عین آیرودینامیک تر شدن و یکپارچگی در ضمن وزن سر جنگی اون هم زیادتر بشه. موشک حاج قاسم اگه ۱.اصلاح سرجنگی ۲.کنترل بردار رانش به روز تر جهت کاهش اتکا به بالکها رو داشته باشه و بردش رو به ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ کیلومتر برسونید عالی تر و ممتازمیشه البته*نباید افزایش برد با افزایش ابعاد طولی و عرضی باشه بلکه با کاهش وزن و افزایش راندمان سوخت و موتور باید این اتفاق مبارک بیوفته‌. من الله توفیق
  • US ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    1 8
    به امید انتقام خون سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس