کد خبر 1124543
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
بورس نمایه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از ۷هزار واحدی، ارتفاع یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را پس گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس لحظاتی پیش با ثبت رشد بیش از ۷هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد گذر کرد.

بیشتر بخوانید:

بورس سبز می‌شود یا قرمز +نمودار

این در حالی است که تا به این لحظه بیش از ۸۱۰میلیون سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر ۸۰۰میلیارد تومان در ۸۳هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر رقم خورده است.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد ۱۱۴میلیون ورقه به‌ارزش بیش از ۲۱۰میلیارد تومان در ۵۰هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد ۱۲۸واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۸۱واحد قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    این حقه چهارشنبه هاست . سهم های که طول هفته منفی 5 بودند روز چهارشنبه مثبت 39 صدم و نیم میشن .سهامدار بدبخت پنجشنبه و جمعه خوشحال ولی تا شنبه یکشنبه میاد .تا سه شنبه منفی 5 دوباهر چهار شنبه یکم مثبت میشه و همینجوری سرمایه مردم هی دود میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس