راکت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خداآفرین گفت: دستور قضایی لازم برای تخلیه راکت مورد اصابت به اراضی روستای «خلف بیگلو» و تعیین مسیر برخورد آن صادر شده است.

به گزارش مشرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خداآفرین استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: به دنبال اصابت راکت به اراضی روستای «خلف بیگلو» از توابع شهرستان خداآفرین در ادامه تنش‌ها میان نیروهای نظامی ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره‌باغ، دستورات قضایی لازم برای تخلیه خمپاره‌ مورد اصابت و تعیین مسیر برخورد آن و حضور فعال مرزبانان و عوامل انتظامی از مناطق مرزی صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

ادعاهای مطرح شده درباره جانبداری ایران از ارمنستان دروغ است

وی ادامه داد: با توجه به این گزارش، به همراه فرماندار شهرستان و فرمانده هنگ مرزی و رئیس اداره اطلاعات و سایر عوامل انتظامی و امنیتی در محل اصابت حاضر شده و مساله مذکور، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

ببینید:

فیلم/ فرود راکت در داخل روستای مرزی ایران!

با شروع درگیری میان نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مرزهای مشترک، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه‌ای نیروهای ارمنستان را به آغاز عملیات متهم کرد و نخست وزیر ارمنستان نیز متقابلاً اعلام کرد که جمهوری آذربایجان آغاز کننده حمله بوده است.

ببینید:

فیلم/ ساقط کردن پهپاد متجاوز در آسمان ایران

مناقشه میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره‌باغ کوهستانی در سال ۱۹۸۸ میلادی آغاز و در سال ۱۹۹۲ میلادی به درگیری‌های نظامی تبدیل شد.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    10 31
    مشخصه این راکت رو ارمنستان پرتاب کرده
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    5 7
    افرین
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    9 26
    آذربایجان به مناطق اذری نشین راکت نمیزنه عرمنستان زده امیدوارم پرونده به شورای حل اختلاف داده نشه و بخاطر نبود مدرک و شاهد رد نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس