کد خبر 1124328
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
محمد ایمانی نمایه

خیلی هم که خودشان را به زحمت انداختند، نام چند خیابان را به نام چند هنرمند زدند تا مردم را از حیرت این که در شورا چه می کنند، بیرون بیاوردند!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در پاسخ به توییت تاجزاده در کانال تلگرامی خود نوشت: تاج زاده توییت زده: "یک جوان ایرانی به‌نام زرتشت بختیاری‌مقدم شهردار شهر نویی سور مَرن در فرانسه شد. وی ۳۰ ساله، حقوقدان و اصالتا لاهیجانی است‌. چرا نباید کشور به‌گونه‌ای رهبری شود که استفاده از توان و استعداد همه شهروندانش، نه فقط خودی‌های ۱۵درصدی ممکن شود ووضعیت اسفبار کنونی خاتمه یابد؟".

او خود را به نادانی زده. و گرنه جواب سوالش را باید در شورای شهر شبه اصلاح طلب پیدا کند. همان ها که اجازه یافتند به شورا بروند، اما در طول سه سال، سه شهردار جا به جا کردند؛ بی آن که قدمی برای مردم بردارند.

خیلی هم که خودشان را به زحمت انداختند، نام چند خیابان را به نام چند هنرمند زدند تا مردم را از حیرت این که در شورا چه می کنند، بیرون  بیاوردند!

شهردار اول شان، وسط برف و یخبندان و راه بندان تهران، گویا در کیش مشغول برگزاری ماه عسل بود. وقتی هم استعفا داد، هیاهو راه انداختند که نظام نگذاشته کار کند... مدتی بعد خبر آمد پنج گلوله شلیک کرده و نو عروس جوان را به قتل رسانده است.

شهردار دوم، بازنشسته بود و طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان برکنار شد. و سومی، کسی است که رئیس شورای شهر می گوید شجاعت و جرئت کافی برای مدیریت ندارد.

تاج زاده ها الان اگر در پاریس بودند، با گوجه و تخم مرغ گندیده جواب می گرفتند. اما اینجا در میان انبوه چک برگشتی وعده ها، هنوز هم آروغ طلبکاری می زنند تا حساب پس ندهند. خیال می کنند مردم هم اصلا متوجه نمی شوند!

او اگر وقت کرد، عیادت حسین فریدون را پس بدهد و سوالش را از او بپرسد که به اتهام فساد اقتصادی در زندان است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    49 1
    یکی از دلایلی که به آینده کشورم اممید چندانی ندارم اینه که هر بی سرو پایی مثل همین تاجزاده بلند میشه و آزادانه هر مزخرف و دروغ و تهمت و جفنگی که میخواد نثار مردم و نظام میکنه و راست راست واسه خودش میگرده و هیچ کس نیست بابت این همه لجن پراکنی محاکمه ش کنه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    20 0
    خیلی مردی.....
  • FR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    16 0
    صلا هم حواسشان نیست که این جوان که پدر ومادرش مهاجرت کرده اند در فرانسه بدنیا امده وفرانسوی ست واز همه مهمتر انتخاب یک نفر در یک شهر کوچک فرانسه بعنوان شهردار برای کسی که فعالیت حزبی میکند اصلا موضوع مهمی نیست وافتخاری هم ندارد حتی اگر شهر بزرگتری باشد ....بقول آقای ایمانی شهردارها این روزها کتک هم میخورند !
  • madman IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    34 0
    تخم مرغ گندیده بوی گلابی میده(البته گلابی از نوع برجام )
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 0
    ما نظرمان مشخصه بریم درد فقر بمیریم حقوق شصت ملیون را ببینیم یا شصت تومان معیشتی که هزار بار بگند
  • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
    0 0
    خطاب به کاربری که گفته امید چندانی ندارم به خاطر اینکه تاجزاده محاکمه نمیشه تنها دلیلش اینه که حکومت جمهوری اسلامی بر پایه دموکراسی بنا شده و اجازه نظر دادن به همه را میده حتی به مخالفین و منتقدین اون محمد رضا پهلوی بوده که تا یه نفر انتقاد میکرده یا کاملا حذفش میکردن یا شکنجش میکردن به اون حکومت میگن دیکتاتوری که حق اضهار نظر رو به هیچ کس نمیده .تو کل دنیا ازادی بیان شعار و حرفه ولی تو ایرانه ما به معنای واقعی کلمه وجود داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس