کد خبر 1124214
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

معرفی گلریزون

اعتراف سختی است ولی این روزها فشار اقتصادی آنچنان گریبان بعضی از هم وطنانمان را گرفته است که گاه نمی توانند از پس مخارج اولیه زندگی برایند. در همین گوشه و کنار کشور ما، هستند مردمی که برای تامین نیازهای اولیه زندگی خود با چالش های جدی رو به رو هستند و زندگی آنچنان برایشان سخت شده است که امیدی به آینده ندارند.

فرصت آن نیست که دلایل ایجاد این مشکلات را بیان کنیم. بی کاری، بی توجهی به قشر نیازمند، شیوع بیماری کرونا و... همه و همه دست به دست هم دادند تا مردم آن گونه که شایسته آنهاست آرامش را در زندگی خود تجربه نکنند.

تصورش را بکنید. جوانی تحصیل کرده، خلاق، با استعداد و ایده پرداز که می تواند به یک کارآفرین کار کشته بدل شود اما ناتوانی مالی اجازه راه اندازی کسب و کار را از وی گرفته است. چه چیزی بهتر از این که با همیاری در این راه، هم مسیر رشد جوانان با استعدادمان را هموار سازیم و هم سبب ایجاد اشتغال برای دیگر هموطنانمان شویم؟

سایت گلریزون یک پلتفرم حمایتی

اگر شما نیز ایده ای خلاقانه برای راه اندازی یک کسب و کار جدید را در سر دارید و به دنبال راهی برای کسب سرمایه اولیه شروع به کار هستید و یا اینکه قصد دارید با حمایت از جوانان خلاق کشورمان تاثیر مستقیمی در پیشرفت اقتصادی کشور و همچنین رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشید، گلریزون می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد.

فقط کافی است که به صورت رایگان در این وبسایت ثبت نام کرده و در آن‌ کمپین‌ خود را تشکیل دهید و یا از کمپین های موجود حمایت کنید.

گلریزون در حال حاضر خدمات خود را در دو حوزه متمرکز کرده است. مهم ترین بخش سایت, بخش کمپین های ایده های طلائی است که با هدف حمایت از جوانان خوش ذوق کشورمان ایجاد شده است تا بتوانند به ایده های خلاقانه خود جامه عمل بپوشانند.

بخش دیگر نیز بخش کمپین های حمایتی است که با توجه شرایط نه چندان مناسب اقتصادی و وضعیت نا مطلوب معیشتی برخی از هموطنانمان با هدف نزدیک کردن مردم به خیرین راه اندازی شده است و بستری امن و مناسب برای به جای آوردن آیین کهن گلریزون ما ایرانیان محسوب می شود.

بنابراین سایت گلریزون خدمات خود را در دو دسته ایده‌های طلایی کسب و کار و کمپین‌های حمایتی ارائه می‌دهد که هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کمپین‌های ایده‌های طلایی کسب و کار

با توجه به مشکلاتی که امروزه در جامعه به وجود آمده و شیوع بیماری کرونا نیز باعث تشدید آن شده است، راه اندازی یک کسب و کار بسیار دشوار تر از گذشته شده است.

به طور یقین بدون داشتن سرمایه کافی نمی‌توان چشم انداز روشنی را برای کارآفرینی در نظر داشت و اگر شخصی بدون داشتن سرمایه قدمی در این راه بردارد، با شکست رو به رو می شود.

بخش ایده های طلائی مربوط به افرادی است که ایده تولید یک محصول را دارند. با ثبت کمپین در بخش ایده های طلائی و با معرفی و پیش فروش محصول خود می‌توانند سرمایه لازم را برای راه اندازی خط تولید محصول مورد نظر خود به دست آورند. طبیعتا این افراد موظفند به محض اینکه کالای معرفی شده را تولید کردند، محصولات پیش فروخته شده را به دست خریداران برساند.

در این شرایط اقتصادی است که باید با تمام قوا از افراد توانمند و ایده پرداز استفاده کنیم و با سرمایه گذاری در کسب و کارشان، به رونق اقتصادی کشور نیز کمکی در خور داشته باشیم. بنابراین اگر شما به عنوان یک خیر قصد انجام کار خیری را دارید، بحث کارآفرینی و حمایت از جوانان خلاق کشورمان یکی از گزینه‌های دور اندیشانه برای شما به حساب می آید.

شما به عنوان یک خیر می‌توانید با حمایت از اجرایی شدن ایده یک جوان، هم راه را برای پیشرفت او هموار سازید و هم نقش مؤثری را در اشتغال زایی جوانان ایفا کنید.

کمپین‌های حمایتی

یکی دیگر از خدمات این سایت، حمایت از افرادی است که نیازمند دریافت حمایت های مالی هستند. اگر شخصی احساس می‌کند که نیاز به حمایت مالی دارد و برای تأمین مخارج درمانی, تحصیلی, ازدواج و ... با مشکل رو به رو شده است، با ثبت نام رایگان در این سایت می‌تواند از حمایت مالی مردم بهره مندد. بعلاوه شما نیز می توانید به عنوان فردی که قصد همیاری دارید، در این سایت ثبت نام کرده و بسته به توانایی مالی خود و پس از بررسی کمپین های جاری, به افراد نیازمند کمک کنید.

گلریزون یک پل ارتباطی میان نیازمندان و خیرین است.

توجه داشته باشید که نیازهایی که در سایت گلریزون مورد توجه قرار می گیرد دسته های گوناگونی دارد. از تأمین هزینه‌های درمانی گرفته تا خرید جهیزیه و... . نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که سایت گلریزون در جهت حفظ کرامات انسانی مشخصات و هویت افراد نیازمندی که در گلریزون ثبت نام می‌کنند را نزد خود محفوظ نگاه میدارد.

با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، میبایست بیش از گذشته به همنوعان خود توجه داشته باشیم و دست یاری به سوی نیازمندان دراز کنیم.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ایده ای برای راه اندازی یک کسب و کار در سر دارید ولی به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در عملی کردن ایده خود با مشکل مواجه شده اید و به حمایت مالی احتیاج دارید یا اگر خیری هستید که در جست و جوی راهی امن برای رساندن مبلغی به نیازمندان میباشید، سری به سایت گلریزون بزنید و در این مسیر انسان دوستانه با ما هم قدم شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس