کد خبر 1123828
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مشکل اصلی فوتبال ما مدیریت ضعیف است/خستگی عامل باخت استقلال بود

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه فوتبال ما نیاز به تغییر مدیریت داشته و باید اصلاح شود، گفت: مشکل اصلی فوتبال ما مدیریت است نه بازی های تیم ها.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در مورد شکست دو بر یک استقلال برابر پاختاکور ازبکستان و حذف از لیگ قهرمانان گفت: پاختاکور نشان داد که برای قهرمانی می جنگد. متأسفانه استقلال همانند دیدار برابر الاهلی نبود. دلیل اصلی باخت آنها هم خستگی زیاد از بازی های فشرده بود. نبود ورویا و میلیچ هم تأثیرگذار بود و اعتقاد دارم استقلال نتوانست آن بازی را که برابر الاهلی در نیمه دوم برابر الشرطه بازی کرده بود، انجام دهد.

وی افزود: اشتباهات فردی هم که توسط مدافعان استقلال صورت گرفت یکی دیگر از دلایل حذف آبی پوشان بود. ضمن اینکه داوری هم پر اشتباه بود و پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد و امیدهای آبی پوشان به طور کامل از بین رفته و این تیم باز هم در مرحله حذفی از گردونه رقابت ها خارج شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: در مقابل پاختاکور که خوب بازی می کرد و توپ را به گردش در می آورد، ما بی نظم بودیم و سردرگم. باختن ما در دفاع بسیار متزلزل بود و نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

پای پلیس قطر به درگیری استقلالی‌ها کشیده شد

همدانی در مورد این که گفته می شود نامجو مطلق می تواند سرمربی فصل آینده آبی پوشان باشد، گفت: او یکی از بهترین های فوتبال ایران بود. فنی و تکنیکی و همیشه در تیم ملی نقش مهمی داشت اما متأسفانه استقلال در چند سال اخیر از سوء مدیریت ضربه خورده است.  نامجو مطلق ریسک بزرگی کرد که در این شرایط سخت، تیم را هدایت کرد اما اعتقاد دارم که استقلال به یک مربی بزرگ نیاز دارد که بتواند آبی پوشان را از این شرایط خارج کند.

وی با انتقاد از منع ورود مربی و بازیکن خارجی گفت: این اشتباه بزرگی بود که اجازه ندهند مربی و بازیکن خارجی به فوتبال ما وارد شود. متأسفانه قیمت بازیکنان بالا رفت و از لحاظ فنی هم دچار مشکل خواهیم شد. به اعتقاد من مشکل اصلی فوتبال ما مدیریت است که باید اصلاح شود. فوتبال ما در سالهای گذشته ضربه زیادی از مدیریت ضعیف خورده چه در سطح باشگاه و چه در سطح ملی و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان و با انتقاد از رقم نجومی قراردادهای استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال این روزها خوب نیست. مدیرعامل باشگاه باید در مورد رقم قرارداد بازیکنان با مردم شفاف صحبت کند. آیا او می تواند این رقم ها را به بازیکنان پرداخت کند و یا اینکه دوباره در آینده شاهد شکایت بازیکنان داخلی خواهیم بود که به دنبال مطالباتشان هستند. اعتقاد دارم آمدن مربیان و بازیکنان خارجی می تواند قیمت بازیکنان را شکسته و اجازه نمی دهد باشگاه ها دچار بحران شدیدتری شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس