کد خبر 1123724
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

بازار داغ این روزهای ماشین و تبدیل شدن ماشین به یک کالای سرمایه‌ای، اهمیت خرید ماشین به صرفه و خوش‌فروش را بسیار بالا برده است. در هنگام خرید ماشین هم به مزایا و معایب آن نسبت به ماشینهای هم‌رده در همان حدود قیمت توجه کنید و هم به سطح نیازتان. انتخاب یک ماشین مناسب مهم‌ترین قدم خرید ماشین است و گاهی باید از یک مشاور باتجربه هم برای انجام صحیح آن مشورت بگیرید. در ادامه متن با ۳ ماشین ۶۲۰ تا ۶۲۵ میلیونی آشنا می‌شوید که جزء بهترین گزینه‌های خرید ماشین در این رده قیمتی هستند.

۱- سراتو سایپا اتوماتیک آپشنال (۲۰۰۰) مدل ۹۶ - ۶۲۰ میلیون تومان

مهم‌ترین تفاوت سراتو سایپا مونتاژ و نسخه وارداتی سراتو در آپشن‌ها و امکانات رفاهی است، تا جایی که حتی بعضی از آپشن‌های ضروری این ماشین نیز برای آسان‌سازی مونتاژ آن حذف شده‌اند. سراتو سایپا فضای کابین مناسب و طراحی زیبایی دارد و بسیار پرفروش است. اما در مقابل پوشش داخلی کابین بی‌کیفیت، عدم وجود EPS و رانندگی خشک را می‌توان از معایب این ماشین به حساب آورد.

۲- هیوندای ولستر ۲۰۱۴ فول موتور MPI - ۶۲۵ میلیون تومان

ولستر علاوه بر یدک کشیدن نام برند هیوندای، ظاهر بسیار زیبا و طراحی داخلی دلربایی دارد. به دلیل انتخاب این محدوده قیمتی، فقط مدل پایین و ۲۰۱۴ آن را می‌توانیم انتخاب کنیم. مشخصات فنی مناسب، ایمنی بالا و امکانات رفاهی خوب از مزایای این ماشین خوش چهره است. البته معایبی مثل کوچک بودن فضای کابین به خصوص برای سرنشینان عقب نیز برای این ماشین ذکر شده‌ است.

۳- هایما توربو مدل ۹۷ اتوماتیک- ۶۲۰ میلیون تومان

این ماشینی چینی پرطرفدار از سال ۹۴ در بازار ایران جا خوش کرده است. هایما S۷ معایب مختلفی مثل شتاب‌گیری ضعیف، عدم کیفیت متریال ماشین و ایمنی نسبتا پایین دارد ولی از لحاظ آپشن‌ها و امکانات رفاهی یکی از بهترین ماشینهای موجود در رده خود است و به خاطر ظاهر زیبایش نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

خرید ماشین دست دوم مطمئن و بدون ریسک؛ آیا ممکن است؟

با یک اشتباه کوچک در خرید این ماشینها مثل تعویض گلگیر جلو راست هیوندای ولستر ۲۰۱۴ قیمت آن به جای ۶۲۵ میلیون تومان به ۶۰۴ میلیون تومان می‌رسد! ۲۱ میلیون تومان ناقابل به خاطر یک گلگیر!؟ اگر حواستان را خوب جمع نکنید به همین راحتی ممکن است میلیون‌ها تومان از سرمایه‌تان از دست برود.

فکر نکنید تعداد چنین ماشینهایی کم است. طبق آمار جمع‌آوری شده در ۷ سال تجربه همراه مکانیک از کارشناسی ماشین در محل، بیش از ۷۰% ماشینهای دست دوم دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند. پس راه چاره چیست؟

اینکه خودتان بخواهید تک تک ماشینهایی که مورد پسندتان است را کارشناسی کنید و ببینید آیا برای خرید سالم هستند یا خیر نیز راه حل مناسبی نیست، چرا؟ زیرا معمولا افراد برای رسیدن به ماشینی دلخواهشان، باید حداقل از ۳ ماشین بازدید کنند تا بتوانند یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنند. حال فرض کنید بخواهید هر سه این ماشینها را کارشناسی کنید، هزینه کارشناسی آن‌ها بیش از اندازه بالا نمی‌رود؟

همراه مکانیک با خرید ۱۲۵۲۱ ماشین در طرح «خرید سفارشی» که به‌روزترین روش خرید ماشین در جهان است، تلاش می‌کند تا افراد ماشینهای کارشناسی‌شده و با قیمت منصفانه خریداری کنند تا جلوی سواستفاده سودجویان تا جای ممکن گرفته شود.

با استفاده از طرح خرید ماشین سفارشی همراه مکانیک تمام فرآیند خرید ماشین شما توسط مشاور اختصاصی شما انجام می‌شود و علاوه بر خرید ماشین کارشناسی شده، ضمانت پرداخت خسارت نیز به شما تقدیم می‌شود. ضمنا در این طرح تنها هزینه خدمات ماشینی خریداری شده خود را پرداخت می‌کنید.

طی فرایند خرید ماشین سفارشی، مشاوران همراه مکانیک، شما را در انتخاب مناسب‌ترین ماشین (با توجه به نیاز و بودجه) یاری می‌دهند و دست کم ۳ ماشین از مدل مورد نظرتان را به شما پیشنهاد می‌دهند. شما می‌توانید از میان این گزینه‌ها، حداکثر ۳ ماشین را تنها با یک بار پرداخت هزینه جهت دریافت خدمات VIP انتخاب کنید تا کارشناسان خبره‌ی همراه مکانیک، آن‌ها را مورد بررسی کامل از نظر بدنه، فنی و آپشن‌ها قرار دهند و گزارش کامل کارشناسی به همراه قیمت، از طریق مشاوران اختصاصی برای شما ارسال ‌شود. در صورت تایید شما به عنوان خریدار ماشین، یک قرار بازدید حضوری تنظیم شده و کارشناس همراه مکانیک نیز برای بررسی دوباره در مقابل خریدار در محل ماشین حاضر می‌شود. در نهایت یک کارشناس حقوقی جهت تنظیم قولنامه و ارائه‌ی گارانتی جبران خسارت و گارانتی خرید ماشین به محل اعزام می‌شود و در نهایت شما صاحب یک ماشینی کارشناسی شده و مطمئن خواهید شد. به این ترتیب جلوی ضررهای میلیونی نیز گرفته می‌شود.

با مراجعه به صفحه خرید ماشین همراه مکانیک می‌توانید تمام ماشینهای موجود در اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه ماشینهای کارشناسی شده ایران را ببینید و اطلاعات تکمیلی طرح خرید سفارشی را نیز مشاهده کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس