کد خبر 1123636
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
فنونی‌زاده: تکلیف نیمکت استقلال زودتر مشخص شود

پیشکسوت استقلال گفت: مدیران باشگاه باید بدانند زمان اندکی پیش‌روی این تیم است و باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت تیم را مشخص کنند تا آبی‌پوشان بتوانند برای لیگ فصل آینده آماده شوند.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده در خصوص دیدار آبی‌پوشان مقابل نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان پاختاکور به خوبی اصول پریسینگ را در زمین پیاده کردند و اجازه ندادند استقلالی‌ها فرصتی برای بازی‌سازی داشته باشند.

وی افزود: پاختاکور در زمین فضا را در اختیار گرفت و در طول ۹۰ دقیقه جریان بازی توپ را به بهترین شکل ممکن چرخش داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در مسابقه‌ای که فشار سنگینی بر آن حاکم بود چند موقعیت گل به دست آورد اما نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد.

بیشتر بخوانید:

ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا/ دعوا و درگیری از دوحه تا تهران

فنونی‌زاده تصریح کرد: دست مجید نامجومطلق روی نیمکت خالی بود و در زمانی که بازیکنان خسته بودند نتوانست بازیکنی را به میدان بیاورد که به استقلال کمک کند.

وی ‌تاکید کرد: متاسفانه داور اشتباهات فاحشی در بازی استقلال و پاختاکور داشت و گل اول حریف خطاب بود و یک پنالتی صد درصد را به سود آبی‌پوشان نگرفت تا این تیم نتواند به موفقیت برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مدیران استقلال باید بدانند زمان اندکی پیش‌روی این تیم است و باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت تیم را مشخص کنند تا آبی‌پوشان بتوانند برای لیگ فصل آینده آماده شوند. انتظارات هواداران استقلال از تیم محبوبشان بالاست و باید بستری فراهم شود تا آنها در پایان لیگ آتی خوشحال شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس