عکس/ جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مجلس نمایه

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌در جریان بررسی طرح جمعیت در کمیسیون فرهنگی موضوع حمایت‌های بیمه‌ای از مادران و اطفال مورد بحث قرار گرفت که البته جمع‌بندی دقیقی در این باره انجام نشد.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به قانون مهریه اولویت اول کمیسیون قضایی

وی افزود: در این جلسه نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی و بیمه مرکزی در کمیسیون حضور داشتند و حمایت‌های بیمه‌ای از مادران و اطفال موضوع بحث در جلسه امروز بود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز پیرامون این موضوع بحث شد که حمایت‌های بیمه‌ای از مادران و اطفال به عمل آید اما با وجود موافقت اعضا با کلیت این امر در جزئیات جمع‌بندی دقیقی انجام نشد.

منتظری خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در مورد حمایت بیمه‌ای از اطفال بعضی اعضا معتقد بودند که حمایت بیمه‌ای باید تا پایان دوره شیرخوارگی باشد و برخی نیز تا پایان ۵ سالگی این حمایت را لازم می‌دانستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    دولت قوانین ومقررات ووطایف خودرا انجام نمیدهد ومدیریت اداره کشور فشل شده نمایندگان مشغول تصویب قوانین جدیدهستند زهی خیال باطل با بودن همچنین نمایندگان دولت کلید ها تشکیل میشود دلارهای نفتی را درخارج ازکشور صرف عیش ونوش فرزندان خویش میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس