بیات

برای این که همه اجزای این نمایش «ایران-هراسی» جور در بیاید، بیات داستان‌هایی از این قبیل هم سر هم می کند که در ایران با دوستانش لباس مردانه به تن می کرده و به استادیوم فوتبال می رفته است.

سرویس سیاست مشرق- «شهره بیات»، داور بین‌المللی شطرنج که اکنون در انگلستان به سر می برد، در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه «تلگراف»، مدعی شد که ریشه‌های خانوادگی «یهودی» داشته و سال‌ها مجبور بوده نقش یک زن مسلمان را بازی کند.

او اولین بار در دی ماه سال ۹۸، در جریان یک مسابقه بین‌المللی در ولادی وستک روسیه، بدون حجاب ظاهر شد و سپس در ادعایی بسیار مضحک و ساختگی مدعی شد که می ترسد به ایران باز گردد. او  در مصاحبه با رسانه‌های بریتانیایی مدعی شد که در صورت بازگشتن به ایران امنیت نخواهد داشت. او از آن موقع در بریتانیا و در انتظار پذیرش پناهندگی به سر می برد. او به بی‌بی‌سی گفته بود:

"موبایلم را روشن کردم و دیدم عکس من همه جا (در رسانه‌های ایران) است. آن‌ها می‌گفتند من به این دلیل روسری سر نکردم چون می‌خواستم به حجاب اعتراض کنم."

شهره بیات در مسابقات بین‌المللی در روسیه در سال گذشته

او البته اضافه کرد:

  "این خلاف باورهای من است. مردم حق دارند لباسی که می‌خواهند بپوشند را انتخاب کنند، این نباید اجباری باشد. من تحمل می‌کردم به این دلیل که در ایران زندگی می‌کردم و انتخاب دیگری نداشتم."

که همین اذعان، نشان می دهد که با برنامه قبلی اقدام به کشف حجاب کرده بود و کاملا در یک سناریوی «ایران هراسی» بازی می کرد، چرا که مدعی شد که بازگشت به ایران برایش بسیار خطرناک است و "خیلی از مردم در ایران به دلیل روسری در زندان هستند. این یک مسئله بسیار جدی است. شاید آن‌ها بخواهند از من درس عبرتی برای بقیه بسازند."

حالا بعد از چند ماه، در حالی که او در روند پذیرش پرونده پناهندگی خود به سر می برد، در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی «تلگراف» داستان جدیدی سر هم کرده که نشان می دهد اتاق فکر «ایران-هراسی» مستقر در لندن، از هیچ فرصتی برای نشان دادن تصویری رعب‌انگیز و ضدبشری از ایران چشم‌پوشی نمی کند. بیات در مصاحبه با روزنامه انگلیسی مدعی شده که اصالتا «یهودی» بوده و سال‌ها جرات نداشته در ایران مذهب واقعی خود را عیان کند. این دروغ بزرگ در حالی است که یهودیان ایران، با وجود تعداد بسیار اندک خود(در قیاس با جمعیت کل) نماینده در مجلس دارند، چندین عبادتگاه در ایران دارند و از موسسات و نهادهای شرعی و قومیتی خود در ایران برخوردارند و حقوق قانونی و مدنی آنان در قانون اساسی تضمین شده است.

گزارش تلگراف می نویسد که شهره بیات در حالی که برای اولین بار، سال نوی یهودی را جشن می گیرد، بسیار خوشحال است، چرا که در ایران اجازه این کار را نداشته است! او می گوید:

" خیلی قوق‌العاده است. این چیزی بود که من قبلا امکان تجربه‌اش را نداشتم."

طبق این گزارش او بسیار خوشحال است که در حال خوردن ناهار عید «روش هاشا» متشکل از سیب، عسل و نان چالا است.

او هفته قبل، اجازه یافته با پرچم بریتانیا به عنوان داور بین‌المللی در مسابقات شطرنج حاضر شود و به احتمال قوی، این «نمایشنامه»، بهایی است که او بابت آن «عطیه» دولت روباه پیر باید بدهد.

برای این که همه اجزای این نمایش «ایران-هراسی» جور در بیاید، او داستان‌هایی از این قبیل هم سر هم می کند که در ایران با دوستانش لباس مردانه به تن می کرده و به استادیوم فوتبال می رفته است.

طبق این گزارش، بیات روسری خود را «روسری زشت» خطاب می کند که هیچ وقت به پوشیدن آن اعتقاد نداشته است.

روایت کاملا مغرضانه و خصمانه گزارش تلگراف که البته در هماهنگی و همکاری کامل بیات است، مدعی می شود که بعد از این که عکس بدون روسری او در مسابقات سال گذشته شطرنج منتشر شد، افراطیون مذهبی در ایران او را «دشمن کشور» خطاب کردند!

متاسفانه این‌گونه داستان‌ها و فانتزی‌های آشکارا ساختگی در فضای ضدایرانی طراحی شده توسط شبکه جهانی صهیونیسم، در آن سوی مرزها بسیار خریدار دارد و کسانی همچون بیات هم هستند که برای مهر «پناهندگی»، شریک این دشمنی آشکار با کشور و میهن خود می شوند.

از بیات معروف‌تر و مشهورتر، کیمیا علیزاده، تکواندوکار بود که با وجود همه پشتیبانی‌های مالی و معنوی که از او توسط حکومت و مردم شده بود، سال گذشته همین ادعاها را در یک کنفرانس خبری مطرح کرد و گمان برد برای او فرش‌های قرمز در غرب پهن است، لیکن امروز هیچ خبر و نقلی از او هیچ کجا نیست. ان هم به یک دلیل ساده: تاریخ مصرفش خیلی زود به پایان رسید!

حالا بیات در نمایشی سوزناک و احساسی مدعی می شود که وقتی بعد از ان مسابقه و کشف حجاب عامدانه (دست‌کم از لبخند و نگاه مستقیم او به دوربین معلوم است)، به هتل رفته، موبایلش پر شد از پیام‌هایی‌ با این مضمون که " به ایران برنگرد! می خواهند تو را دستگیر کنند!"

اما داستان به همین دروغ‌های شاخدار ختم نمی شود. اینجاست که روزنامه تلگراف و شهره بیات قرار است یک برگ دیگر رو کنند، آن هم به سبک فیلم‌های «هالوکاستی» هالیوود درباره یهودیان در قلمرو آلمان نازی. شهره بیات به ناگاه مدعی می شود که او ریشه «یهودی» دارد و اگر مقامات ایرانی می دانستند، او هیچ وقت عضو هیات مدیره فدراسیون شطرنج نمی شد. او مدعی می‌شود که مادربزرگش به نام «مری»، در دوران جنگ جهانی دوم از باکو به ایران مهاجرت کرده بود و یک «یهودی» بود و اگر مقامات ایرانی از این راز بزرگ سر در می آوردند حتما «خون به پا می شد»!

طبق توضیحات تلگراف، او در نوبت مصاحبه برای «پناهندگی» است و برای او به طور ویژه، یک وقت خارج از نوبت در نظر خواهند گرفت، چون " مورد او آن‌قدر جدی است که حتی به مصاحبه هم نیاز ندارد!"

اظهارات شهره بیات درباره ریشه یهودی(حتی اگر درست باشد) و قرار گرفتن او در معرض تهدید جدید در صورت آشکار شدن این راز، در حالی است که دست کم چهار آرامگاه بسیار مقدس برای یهودیان یعنی «استر و مردخای» در همدان، «دانیال نبی» در شوش ، «حبقوق نبی» در تویسرکان. مقبره سارا بت آشر در اصفهان، صدها سال است که در ایران هستند و یهودیان بدون هیچ مانعی به زیارت آن می روند و مراسم مذهبی خود را برگزار می کنند .

هزاران یهودی در کنیسه‌های خود در پایتخت جمهوری اسلامی، به صورت منظم و روتین حاضر می شوند و عبادت می کنند و مذهب کلیمی، جزو مذاهب پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی است و از همه حقوق شهروندان ایرانی برخوردار هستند. بسیاری از چهره‌های کلیمی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی مشغول به فعالیت هستند و حتی بیمارستانی چون بیمارستان «سپیر» متعلق به کلیمیان در حال خدمت‌رسانی به هموطنان کلیمی و مسلمان است.

آرامگاه حبقوق نبی

مقبره سارا بت آشر(استراخاتون) در اصفهان

همزمان با افزایش روزافزون تحرکات سیاسی، اقتصادی و امنیتی علیه جمهوری اسلامی توسط شبکه جهانی یهود، فشار تبلیغاتی و رسانه‌ای سنگین در کارزار «ایران‌هراسی»(به عنوان مکمل اقدامات سیاسی و امنیتی و اقتصادی) در جریان است. علاقمندی به روزنامه تلگراف به سوژه‌ای مربوط به چند ماه قبل که دست‌کم در خود ایران هیچ بازتاب قابل توجهی نداشت، و پرو بال دادن و بستن دروغ‌های شاخدار با هدف هر چه احساسی‌تر و سوزناک‌تر کردن ماجرا و ارایه تصویری سیاه و ضدبشری، سناریوی آشنایی از سوی نظام سلطه برای تحت فشار قرار دادن کشورهای مستقل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 137
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 58
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    همه اینها کف روی آبند...چه خودشون و چه جوسازی‌هاشون
    • مصطفی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      من خیلی خارج از کشور رفتم ....ما قدر ایران را نمی دانیم
    • احمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      97 10
      وای!! حالا کی شطرنج رو تو ایران داوری می کنه؟ شطرنج مگه داور می خواد؟! داوره چقدر باید مهارت داشته باشه و رو چی نظارت کنه؟
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      قیافه اش یه جوریه که اگه حجاب می پوشید به نفعش بود حجاب زنان زیبای محجبه ارزشمند است نه این یارو که آدم وقتی می بیندش هول می کنه نمی دونه از کدوم ور فرار کنه
    • دید IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      46 3
      عاقا کیس پناهندگیه خب... طرف یه ادعایی میکنه و پروندش رو جلو میندازه! بهمین راحتی! اینقدر تو صف هستن که از طریف عادی باید سالها منتظر بمونه و سماق میک بزنه تا عایا قبول کنن یا نکنن! اینطوری راحت پناهنده میشه و اقامت میگیره! اصالت و شرف در نایابیه که هرکسی نداره!
    • ho3ein021 IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      23 3
      آدم چقد حقیر باید باشه همچین دروغ هایی بگه، داور عقده ای
    • ایرانی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      18 1
      این یه مقداری رند بوده یا مشورت رندانه گرفته. چون در انگلیس منتظران مصاحبه پناهندگی جیره ناچیزی میگیرن و نوبت شان تا چندین ماه طول میکشه و از یه محدوده ای هم نباید بی اجازه خارج بشن تا تکلیفشون مشخص بشه. نکته دوم نفرت مردم انگلیس از پناه جوهاست که معتقدند از مالیات پرداختی آنها ارتزاق می کنند و بارها هم در لندن و شهرهای دیگه اعتراض راه انداختند. این همه اینها را فهمیده و ادعای یهودیت و این چیزا کرده که این دوره فلاکتو نگذرونه. اما یه چیزی را امثال این و اون زنیکه علیزاده فکرشو نکردن: بر فرض محال شماها راست میگید! کنفرانس مطبوعاتی راه انداختن دیگه چه صیغه ایه؟ معلومه قصد مرضی از اول تو کار بوده و آنهم: خودفروشی و وطن فروشی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      26 1
      قطعا وضع موجود کشور هم بی تاثیر از وجود مدیران یهودی مخفی نیست
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      9 1
      خطر یهودی ها و بهایی های آنوسی چه قدر جدی است؟
    • ایرانی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      5 1
      به قول ما تورکها سن بی پخ دییلی تو هیچ.... نیسی چه مسلمون چه جهود فقط ووطن فروشی بی شرف
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      5 0
      بچه خواهر ناطق نوری هم چنین ادعایی کرد،فقط صرف اطلاع گفتم.(بعداز کمی تفکر)خیلی وحشتناکه!!!!!
    • DE ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      شطرنج داور داره مگه؟
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      2 0
      چقدر بعضیا خودشون رو ارزون میفروشن، با 2 تا مصاحبه و یک عنوان داوری بین المللی شطرنج! به نظرم اگه کسی بخواد اینطور آخرتش رو به خاطر 4 روز دنیا نابود کنه، کمترین شرطش باید این باشه که آمازون یا گوگل یا مایکروسافت رو به نامش بزنن وگرنه اصلا ارزشش رو نداره
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    حالاچرا اسم اسرائیل که میاد یه جورایی شوک بهتون وارد میشه یا مثلا استرس؟
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      68 6
      ترسیدی فکر می کنن همه ترسیدن؟ والا وقتی ارتش اسرائیل مجهزترین ولی در عین حال ترسوترین ارتش دنیاست ترس برا چی؟ ترس اصلی وادادگی و غرب گرایی و وطن فروشی برخی هموطنان است
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      67 12
      اسرائیل کیه؟! نه شوک وارد می‌شود نه استرس اینها صفات خودت است.!!!
    • DE ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      54 6
      از خود اسراییل هیچ ترسی نداریم. اما از یهودی آنوسی واقعا باید ترسید. او به نام مسلمان وارد می شود اما همیشه یک یهودی مخفی است و شاید هیچگاه هویت خود را آشکار نکند. یهودیان آشکار هیچ گاه خطر مهمی برای ما نداشته اند اما بزرگترین ضربه ها در تاریخ اسلام و ایران را از یهودیان مخفی خورده ایم. عثمانی را هم یهودیان مخفی فروپاشاندند.
    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      38 4
      اسرائیل کیه؟؟؟!!!
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      45 5
      از بس این اسم چندش آوره ! یاد کودک کشیهاشون میافتیم
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      38 3
      حالت تهوع رو با استرس اشتباه گرفتی مناخیم جان! خخخخخ
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      32 3
      از سبک نوشتن شما معلومه چه کسی دچار استرس شده
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      11 0
      این دروغ های شاخداره، که هر کسی رو برای روشنگری نسبت به اون و گفتن حقیقت وادار میکنه
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      31 1
      تو فو ضولی نکن ! چون بفهمی ناراحت میشی . نه شوک وارد میشه نه استرس ! چندش وارد میشه . درست فهمیدی . ری اکشن چندشه . مثل دیدن موش و سوسک!
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      33 4
      سگ کی باشه اسراییل غاصب چهل سال خواب به چشم نداره از ترس ایران
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      24 2
      ترس نیست چندشه ! چندش از موش
    • وطن پرست DE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      20 1
      حس دیدن سوسک بهمون دست می ده. چیکار کنیم خب دست خودمون نیست. از بس چندش اوره.
    • انرژی هسته ای IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      1 0
      اسرائیل؟ اسرائیل دیگه کجاست به قول سید حسن نصرالله ما طویله ای هم به نام اسرائیل نمی شناسیم
  • FR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    46 30
    لباس مردونه پوشیدن برای فوتبال دیدن که دروغ نیست.
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      33 6
      از رفتار پلیس فرانسه مشخصه چه مدینه فاضله ای دارید اونجا خخخخخ
    • FR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      4 17
      خطاب به 7:39: توهم نزن ...شکن دارم که پرچم فرانسه افتاده
    • متین IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      9 5
      اینکه با لباس مردونه میرن ورزشگاه اگر بگیم نیست خودمون دروغ گفتیم
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    60 19
    مگر اینطور نیست؟ شما در مورد یهودیان آنوسی چیزی نشنیده اید؟ وقتی که این واقعیت در ایران وجود دارد چرا به آن پروژه ایران هراسی می گوئید؟
    • امین IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      3 9
      خطاب به 7:11، نه اینطور نیست، جنابعالی چه مستنداتی برای ادعای خودت داری؟!!! روی هوا اعا کردن که هنر نیست.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    65 19
    چه کاسبی راه انداختن این دوزاری های بدترکیب
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    63 9
    یهودیها مثل همه اقلیتهای دینی در آزادی کامل مناسک مذهبی خودشون رو به جا میآرن و فشاری به آنها نیست کسانیکه اقدامی علیه منافع ایران و ایرانی انجام دهند حتی اگر مسلمان هم باشند بازخواست میشوند خلط مبحث بیگانگان آگاهانه و تعمدی است دوران فلان السلطنه گذشته و الان عصر ارتباطاته و قاطبه مردم متوجه شامورتی بازیهای پناهندگی و دریافت مواجب ماهانه از اروپائیها میشوند
  • امیر IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    33 73
    دمش گرم
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      25 9
      خوب زوزه میکشی انشاالله همتون پناهنده بشید خلاص شیم خخخخ
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      22 2
      دم خیانتش سوخت
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      20 4
      07:21 کسی که جلوی تورو نگرفته، برو بگو همجنس بازی پناهندگی بگیر!! خخخخخخخ
  • Bndboy IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    71 27
    زیاد به اینا توجه نکنید بخاطر پناهندگی گرفتن مجبورن این کارارو بکنن و به زودی هم تاریخ مصرفشون تموم میشه آخرشم به جای پیشرفت توی تخصص داوری در شطرنج میشه کارشناس بی بی سی و اونجا دست به دست میشه .
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      16 9
      07:25 احسنت، دقيقأ میخواستم همینو بنویسم.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      15 1
      از بس "زیاد توجه نمی کنیم" اینها می شند محور فشار استکبار علیه ما. اگر برای این کارها چندنفرشان خوب هزینه بدهند که دیگر نمی کنند. طرف اگر نمیخواست ایران بیاید این جوسازی را براه نمی انداخت. این سناریو برای این است که قدرت نظام در برخورد با این موارد را به صفر برساند. قبلا هم اون دختر کشف حجابی را گفتند میخواهند بفرستند ایران. این یک پروژه راهبردی است. باید با برخورد عالمانه خنثی بشود.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    44 17
    دمت گرم مشرق که این نمک نشناسها را رسوا میکنی
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    54 10
    بیات نفهمیده که با این دروغ ها اول از او سو استفاده میکنند و بعد مثل دستمال کاغذی او را به دستشویی فرنگی می اندازند
  • حسام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    42 11
    ذات کثافت خودشو به نمایش گذاشت
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    37 10
    عجوره همون بهتر که یهودیه
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    37 22
    کشور عزیزم همه اش خیر و برکت است برای همه و برای هر کسی که بخواهد پول در بیاورد ممنونم خاک مقدس کشورم هرکسی زحمت بکشد پولدار می شود نان خشک جمع کردن در ایران انسان را ثروتنمند میکند بلال فروشی ثروتمند میکند و دست به هر کاری انسان بزند ثروتمند می شود حتی خیانت هم به کشورمان هم ثروتمند میکند کشور عزیزم دریای بزرگی است که خوب و بد را به نیکی در می یابد این دختر دنبال شهرت و پول است و می خواهد با دروغ و کلک پاسپورت بگیرد خود دستگاههای انگلیس هم میدانند او دروغ می گوید اما کمکش میکنند اینها همه اش لطف خداست کشور عزیزمان مثل مادر است که بچه جنایتکار را هم غذا میدهد
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      14 0
      آفرین چه قدر قشنگ گفتی . جانم فدای ایران
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      18 0
      ممنونم .متن ات را کامل چند بار خوندم. عالی بود متشکرم
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      10 1
      دمت گرم، واقعأ همینطوره! هرکسی اگر عرضهٔ کارکردن داشته باشه تو ایران می‌تونه پیشرفت کنه، بقیش غر غر و ننه من غریبمه!
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      11 3
      زر نزن
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    41 5
    خداوند دشمنان ما را از احمقها قرار داده، هرکسی که قصد دارد مهاجرت کند به قول خودش در سرزمین رویاها زندگی کند دست به این اقدامات زده و به نوعی با مظلوم نمایی به دنبال پناهندگیست اگر سرمایه داشتند نیاز به این ادا ها نبود سریع جذب میشند چون فقیرند این روش را بر می گزینند.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    25 4
    شهره جان، یکم دیگه برگرد به عقب شاید از تبار ابوسفیان باشی!
    • متین IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      4 14
      تو که مسلمونی چرا اینو میگی ؟ شاید توی درگاه خدا از تو خیلی عزیز تر باشه
    • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      3 1
      آره اروای شکمبه گوسفند. اگه کسی نمیشناخت اینا رو باورمون میشد. خخخخخخخخ
    • به متین IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      7 0
      شما کشیش کاتولیک هستید که از طرف خدا گناهان را می بخشید؟ خدا کجا گفته کسانی را که با دین او می ستیزند می بخشد؟
  • هاشم IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    16 6
    میمون هرچی زشت تر بازی اش بیشتر کاش که یه کم قیافه داشت
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    16 2
    یکی بگه حراست عریض وطویل وزارت ورزش چه غلطی می کرد که نتونسته مساله به این سادگی را تشخیص بدهد
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      24 4
      پدرش هم رییس هیئت شطرنج گیلان تشریف داشتن از این ها تا دلت بخواد تو پستهای مهمتر زیاده
  • افتخار AU ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    12 3
    چقدر ایران خوش شانس است که اشخاصی ازاین قماش پناهنده می‌شوند.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    10 0
    چند تا یهودی تو دنیا هست مگه با تو میشه +1 دروغگو!
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    16 0
    گور پدر وطن فروشان بی اصل و نسب
  • عطاالله IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    15 3
    اینان خس و خاشاکی بیش نیستند. برای دیده شدن باید از یک جا شروع کنند ولی غافل از اینکه همون جا هم میشه نقطه پایان
  • محمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    16 3
    بیا نترس تو ایران بدتر از تو میگردن کاریشونئ ندارن الکی شلوغش نکن پروژه حجاب خیلی وقته دوره اش تموم شده الان باید رو یه چیز بهتر کار کنی
  • بهايي و يهودى FR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    27 4
    راست يا دروغ اين خانم ظاهر و باطنش هر دو چهره بسيار زننده و زشت هستند هر چند اهميتي نداره ولي يك بار ديگر خيانت قوم يهود و فرقه بهاييت ان به اثبات رسانده شد !
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    14 2
    بیات نام یک ایل ترکمان است که از قزلباشان بودند چجوری این یارو یهودی شده خدا می داند
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      5 2
      زنیکه بی هویت دروغگوست. واقعا زشته شخص پینوکیو باشه!
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      16 2
      با ازدواج. چون ظاهرا مادرش یا مادر بزرگش یهودی بوده در یهود، نسب از مادر به ارث می رسه
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    15 2
    خداییش زمانی که با حجاب بود قشنگ تر نبود...الان ببین چی شده بود.
  • شریف IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    9 0
    برای پناهندگی گرفتن، تا حالا می گفتند بهایی هستند حالا می‌گویند یهودی هستند. این وادادگیشان را می رساند که برای جیفه دنیا اینقدر خود را دلیل می کنند. به نظرم ارزش خبری ای ندارد.
  • DE ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    21 1
    البته از قیافه ات هم پیداست یهودی هستی. حالا برو اسرائیل زندگی کن تا بفهمی حجاب اجباری یعنی چی وقتی سر هر چهارراه ارتدوکسهای افراطی توی سرت تخم مرغ پرت کردند قدر ایران را میدانی.
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      8 5
      دقیقاااااااااااااااااا خخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 13
    محض اطلاع النصر امارات در شرف قرار با بازیکن عرب اسراییلی است پیشاپیش فکر خداحافظی از لیگ قهرمانان را بکنید
  • قاسم باوی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 1
    کله این احمق را اینقدر بزرگ نکنید حیف از این همه مطلب که براش نوشتید
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    13 1
    برو به جهنم تفاله صهیون به امید روزی که همه خائنین رسوا شوند.
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    19 3
    عجب قیافه ایکبیری هم داره ، بعید می دونم توی انگلیس هم کسی بهش نگاه کنه !!!!!!!
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    20 4
    اینکه رفته اونور و روسریشو برداشته رو کاری ندارم اما اینکه این دروغ های شاخدار را گفته و علیه کشورش و مردمش (جدا از دین و تفکر و عقیده) حرف زده و اقدام کرده نشان می ده انسان بسیار پست و آشغالیه زباله دان تاریخ پراست از این آشغال ها .
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    15 3
    ميمونك
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    16 3
    من که نفهمیدم آخرش اگر کسی کشف حجاب کرد و اینهمه جوسازی علیه کشورش کرد، باید با دسته گل و جعبه شیرینی ازش استقبال بشه یا چی؟
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 3
    این سارا با این همه زشتی اگه درخواست تغییر جنسیت بده مرد بشه بیشتر بهش میاد تا این که روسری برداره بگه به خاطر روسری ایران جیزم می کنه. بگو پناهندگی و اقامت می خوام دنبال راه میانبرم دیگه.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    12 2
    با این حرفها سابقه خانواده بیات در رشت که همه مسلمان بوده اند عوض نمی شود. این خانم پدرشان زمانی رییس هیات شطرنج استان واز شطرنج بازان مطرح و مسلمان است. کاش شجاعت داشت و می گفت: من یهودی شده ام. البته این شیوه روش انگلیس است که در قبال اقامت ، زندگی فرد را کاملا در اختیار اهداف سیاسی خود بگیرد و این چیز جدیدی نیست. رییس اسبق فدارسیون شطرنج ایران
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      8 1
      نویسنده عزیز . جیک و پوک و شجره این زن برای مردم گیلان هویداست. انقدر دروغ وقاحت داره که میگه. اگه میخواد کافر بشه با خودشه. ولی ایجور ادا و اطوار نفرت انگیزه.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    13 3
    وطن فروشی هیچ جایگاهی در هیچ کشوری ندارد. و منفور عالمند
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      7 0
      کسانی هم که کشور را ویران کردن از همه پس فطرت تر هستند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    18 2
    استدراج یعنی همین ، به خاطر پناهندگی مجبور شی قرآن و پیامبرت رو هم انکار کنی خیلی عبرت آموز و عجیبه.
  • Ggggh IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 3
    بعضی ها چه کارا که نمی کنن خخخخخخخ ولی کسی که اینطوری دروغ بگه بد جوری تو پوزی می خوره
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    13 4
    آدمی که این قدر بی شخصیت و دروغگو و اهل دغل فریب است لیاقت داور بین المللی بودن ندارد - این وضع دنیای ما است غرب جن زاری است که گند آب می سازد اف بر این جوامع سخیف
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    12 8
    این زن اصلا یهودی نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!برین تحقیق کنید اصالتا ترک هست و این شگرد ریاکارانه طرف هست. ننگ بهت ! ننگ به دروغت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 2
      ظاهرا مادرش یا مادر بزرگش یهودی بوده در یهود، نسب از مادر به ارث می رسه
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      1 2
      ظاهرا مادرش یا مادر بزرگش یهودی بوده در یهود، نسب از مادر به ارث می رسه
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      19.48. دوست عزیز! از سوی خانواده مادری هم یهودی نیستن. این زن دروغگو است.
  • کوروش IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 10
    قصاص قبل از جنایت نکنید اصلا اینجوری نیست ایشون گفتند برای تبریک به ادیان در عید یهودیان و یا مسحیان حضور پیدا کردند که نویسنده خبر اینو به نوعی دیگر تعبیر کرد.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 3
    اینا به خاطر ایران نرفتن به خاطر حجاب رفتن چون کافرند و نمی توانند اسلام را قبول کنند خداوند آگاه است و می‌بیند این ها را و شاید خارجی ها به خاطر نداشتن حجاب بخشیده یا... شوند ولی بعید می‌دانم که همچنین آدم هایی به این راحتی ها بخشیده شوند اون برادرش هم همین کارو کرد خداوند آگاه است...
  • ناصر IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    14 0
    خوب نمیخواهی بمونی در ایران وزندگی کنی خوب برو . حالا که رفتی چرا خودت رو لجن میکنی و کثافات ذهن پلیدت رو بیرون میریزی . خدا لعنت کن و الهی که ذلیل شی
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    17 3
    واقعا زشته باز حجاب برایش ستار العیوب بود
  • هادی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    8 1
    اومده پنالتی بگیره روسریش افتاده
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    10 1
    خلایق هرچه لایق یعنی بقیه دوستانش مسلمانند
  • عباس ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    7 0
    اینها همش با اغراض سیاسی خاصی صورت می گیره و از داخل هم راه و چاه را بهشون نشون میدن
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    11 1
    از طرف گیلانها به این زن: اَی مرده شور تی شِکلَه بوشوست ! دروغ گوفتن دَری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    10 2
    والا ما تو دانشگاه یه همکلاس یهودی داشتم، خیلی هم مذهبی بود حتی با کار کردن زن مخالف بود (خودش آقا بود)، از مسیحیت متنفر بود!!!!!!!! میگفت تمام دید منفی به دین یهود به خاطر تبلیغات غلط مسیحی هاس
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    10 0
    برخی یهودیان ممکن است در جاهای حساس سیاسی و نظامی و دینی نفوذ کنند و خیلی هم خود را شیعه و مسلمان نشان دهند و بعد جاسوس و نفوذی اسرائیل و انگلیس از آب در بیان. در عراق هم همین اتفاق افتاد و یک دختر با ظاهر اسلامی از آلمان در حالی که یهودی بود وارد عراق شد و انجمن هایی تاسیس کرد و یک عده جوان را پول داد و اجیر کرد و در عراق تظاهرات بپا کردند و دولت قبلی را به سقوط کشاندند. باید مواظب بود. باید مواظب بود. مخصوصا در این دولت که دولت نفوذی ها و جاسوس هاست.
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    6 3
    یکی بود یکی نبود یه پینوکیو بود دلش می خواست مثل ادم باشه نمیشد چون چوبی بود !! مغز نداشت . باید با نقشه های روباه مکار پیش می رفت . بالاخره فریاد زد من یهودیم !!!!! البته داستان این پاپِت چوبی بیمغز ادامه داره.
  • حسین IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    5 11
    من مسلمانم،خانواده وهمسرم همگی حجاب اسلامی رو با عشق و نه اجبار دوست دارند،ولی ،ولی مگر اجباری در دین هست؟؟ایشون دوست ندارن روسری سر کنن به ما چه ربطی داره؟ مگه انتخاب دین آزاد نیست؟ مگه ما در روز به خواندن آیه الکرسی تشویق نکردن؟؟؟ هیچ اجباری در انتخاب دین نیست یعنی چی؟؟ مگر زمان پیامبر همه رو اجبار به پوشش کردن؟؟ مگه دین زوریه؟؟؟
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      12 2
      مگر رانندگی اجباری است؟ قطعا نه. پس چرا اطاعت از قوانین آن بر رانندگان اجباری است؟ جواب شما خیلی واضح است می خواهی کافر باشی باش. اما در خانه خودت یا در ممالک کفر. اما اگر خیال کرده ای می توانی در جامعه اسلامی زندگی کنی و علنا اظهار کفر و گناه کنی سخت در اشتباهی. اگر قرار بود کافر آزاد باشد که در جامعه اسلامی تظاهر به کفر کند نیازی نبود ماسک نفاق بزند! ضمنا کسی که مثل بگوید مسلمان است اما اعتقادی به حاکمیت قوانین شرعی اسلام ندارد هم منافق است!
  • DE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    9 3
    با این قیافش حجاب که هیچ ٬ برقع افغانی باید بپوشه .
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 3
    این لب شتری چیه که مسلمان باشد یا نباشد بروپیش مثی بریزیدروهمدیگه بی شرف
  • امید IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    8 3
    کجای حرفهاش دروغه؟ کسی که از اسلام بره بیرون و دین دیگری اختیار کنه،مرتد هست و جزایش اعدام است. ورزشکار یا داور زنی هم که حجاب را کنار بذاره جایی در ورزش ملی نداره.
    • امیر IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      6 7
      آقا امید حالت خوبه؟!!! کسی که در ایران یهودی باشه، هیچ احتیاجی به مخفی کردن مذهب خودش نداره، چون یهودیان در ایران حتی در مجلس هم نماینده دارند، ایشون که نگفته من مسلمان بودم وبعداً یهودی شدم که جنابعالی چنین اظهارنظری می کنی؟!!! در ضمن، جنابعالی قاضی هستی که الکی حکم هم صادر می کنی؟!!! چه کسی در ایران به خاطر این مسله (تغییر مذهب) تا حالا اعدام شده که از خودت حرف درمیاری؟!!!! در مورد حجاب هم ، ایشون حرف از عدم امنیت در ایران به خاطر بی حجابیش زده، نه اجازه نداشتن برای فعالیت ورزشی ( این مساله را همه می دانند)، این دو مساله خیلی با هم متفاوته. مسائل را با هم قاطی نکن ،برای همین حرفش دروغه.فهم این مساله اینقدر سخت نبود.
    • سعید IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      4 4
      امید خدا شفات بده، این خانم به قول خودش از اول یهودی زاده بوده، ولی مذهبشو مخفی می کرده، الان یهودی ها نیازی ندارند که در ایران مذهبشان را مخفی نگه دارند. در ضمن تا حالا چه کسی به خاطر تغییر مذهب از اسلام به دین دیگری اعدام شده که حرف بی خود می زنی؟!!!
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
      2 1
      ۱۳:۱۴ سعیدکلاحالت خوب نیست وتوهم زدی!!!!
  • ho3ein021 IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 3
    آدم چقد حقیر باید باشه همچین دروغ هایی بگه، داور عقده ای
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 3
    جو سازی برای اقامته
  • کاظم یاوری IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 2
    سلام چقدر دروغ، یهودی ها در ایران کاملا آزادند، بخش عمده‌ای از این دروغها مربوط به جستجوی زندگی بهتر از نظر اقتصادی است که تقریبا تمام پناهجوها دنبال بخش بهتر اقتصادی و بیشتر قضاوت‌های غلط راجع به نظام و ایران نشات گرفته از همین دروغ های اهل فراره! البته مشکل رانت و هزار یک مشکل دیگه که از اصل ۴۴ ناشی شده است سرجای خودش هست!
  • مادرومعلم IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 2
    این بدبختا ارزش مطرح شدن ندارن، چه خوب که عقده ای هابه عنوانی، ازایران می‌روند إن شاء الله برنگردندهرگز
  • DE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 3
    من هم اگر جای برخی مردان عیاش اروپایی بودم به این" چهره کریه"توجه نمیکردم ،حالا میگه یهودی مطمئن باشید برای جلب توجه فردا میگه مسیحی و بعدش هم دادایئسم بعدش مفتکی ایسم ولی بعید بهش توجه شود
  • محمد IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    3 2
    آخیش یک عفریته به پادشاهی عفریته ها پیوست حیف اون ملکولهایی که در ایران هدردادی شاید اونجا با اون ماده سگ ملکه بهتون خوش بگذره
  • فراجناحی IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 3
    مشرق جان دشمنی غربی ها و روباه پیر قابل کتمان نیست زمانی که میتوانستیم سفیر شاشوی انگلیس را تادیب کنیم این کار را نکردیم انگلیس عقده مقابله به مثل ایران در موضوع نفتکش ها و صدها مورد دیگر را در دل دارد ، حیف است راجع به چند نفر بریده از همه جا ، خبر بدهیم
  • سرووش IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 2
    قیافشو خدایا این موجود به خواب هیچ کافر و مسلمانی نیاد
  • فرامرز IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 2
    ازاین صهیونیستها هرچه بگویید برمی آید ،این زن های صهیونیست بافتوای خاخام های منحرف حتی برای جاسوسی نقش فاحشه هارا هم بازی می کنند(اگرچه وزیر امور خارجه هم باشند)البته این گفته"لیونی"وزیر اسبق اسراییل است که روابط نامشروع جنسی باشاهزاده های سعودی و.......داشته
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 3
    چقدر زشته !! بدون حجاب زشت تر هم شده
  • مجتبی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 2
    سلام معلومه این بدبخت سالهاست توی ایران دورغ می گفته. البته به اظهار خودش. حالا فکر کنید داور دروغگو چه افتضاحی میتونه به بار بیاره. آره اگر قراره افتضاح کنی و دروغگو باشی ایرانی نباشی برای ما بهتره. برو بمیربدبخت.
  • تاجر شهرآشوب IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 3
    به جان نتانیهو کودن قسم مطمئنم گیر یه سلیبرتی بیسواد دیگه ای افتادیم که اصلا نمیدونه یهود چطور نوشته میشه. از قیافه ازگلش پیداست
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    خب الحمدلله فهمیدیم یهودی بوده... ولی خاخام های یهودی زن هاشون حجاب هاشون شبیه زن های حزب الله لبنانه که!!!!! این چرا اینجوریه
  • جواد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 3
    البته من کاری به حرفاش ندارم ولی خشکلم نیس که ادم از دیدنش لذت ببره
  • عبدالله MX ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    17 1
    امیر و سعید اول مطالعات اسلامی تان را بیشتر کنید و بعد حرف بزنید،بر اساس شریعت اسلام کسی که از اسلام خروج کند و دین دیگر اختیار کنه مرتد ومفسدفی الارض است،جزای مرتد چه چیزی غیر از اعدام است؟بعد ایشان در خانواده مسلنان دنیا اومده و خودش گرایش به یهودیت پیدا کرد ،تمام فامیلهای ایشان در رشت هستند میتونید تحقیق کنید.
    • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      2 0
      احسنت!!!!!! ننه و ننه ی ننش هم یهودی نیستن در گیلان. خخخخخخخخخخخ. این احمق دروغگوست. این طور آدمها وطن فروش و دین فروشن. حتی اگر بره پیش صهیونها و ببینه خوش نمیگذره، یه تهمت علیه اونها میسازه و میره ور دل مسیحیان آمریکا. ما یادمون رفته که تاریخ با خیانت زنان و مردان طمعکار، بی هویت و مزدور شکل گرفته. تعجب نکنید این زن هم یکی از همون بیهویتهای تاریخ!!!!!!
    • نیشابوری IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      0 0
      گرایش به یهودیت ؟ یهودیت گرایشی نیست ، نژادیست ، فقط پدر و مادر یا مادر باید یهودی باشند ، یا اجداد یهودی از مادر
  • FR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    4 9
    به توچه، به من چه که دینش چیه ..!؟ با آرزوی رشد فکری، موفق باشید.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      0 0
      . بله به ما چه . ولی اینجاش به ما ربط داره . علیه مملکت حرف نزنه. خفه شه. این عنتر خانم میخواد از طریق پخش دروغ و اینکه من "مثلا -به- دروغ" یهودی تحت وحشت هستم خودشو مطرح کنه و علیه ایران همهمه درست کنه.
  • DE ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    2 0
    سرشماری آژانس صهیونیستی یهود قبل از جنگ جهانی دوم ۱۶ میلیون در کل دنیا سر شماری آژانس صهیونیستی یهود پس از جنگ جهانی دوم ۱۶ میلیون در کل دنیا. مسئله: پیدا کنید آن هفت میلیون یهودی که نازی ها کشتند از کجا آمده بودند ! دو جنگ جهانی را صهیونیست ها راه انداختند تا اسراییل به وجود بیاید. کجای کاریم ! داور شطرنج یهودی از آب در آمد که کلک مهد کودکانه است.
  • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    4 0
    میمون هرچی زشت تر ناز و اداش بیشتر زنیکه ی بی ریخت
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      3 0
      احسنت.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    1 0
    همان اول که عکس زشت این زن را دیدم میخواستم بگم این چه عکسی زشته عیبه ایراد داره شما هم هرچیزی رو منتشر میکنی درسته زشت وبد هیکل ولی جوان را بااین چیزها گمراه میکنه. پس لطفاً من بعد این جور عکسها را منتشر نکن چون سایت باتقوا است.
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      1 0
      احسنت.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    3 0
    این فرد انقدر مهم نیست که مطرح شود حالا اصلا باشه وزیر خارجه اسرائیل مهم نیست. اونم بااین وضعیت زشت وزننده.!!!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    خوبست بحث های اخلاقی بیشتر در سایت بیاورید.
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    4 1
    چقدر باید نادان باشه فرد که نفهمه سر سه سوت همه شجره نامت رو استخراج میکنن. توی نادون نه از سوی پدر و نه به طور قطع از سوی مادر یا مادر بزرگ یهودی نیستی. از دروغ وقیح دست بردار. بگو میخوام لش ببرم اونور آب. این بازیها چیه نکبت!!! ؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس