کد خبر 1123140
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
نامجومطلق: می‌توانستیم برنده باشیم/ یک پنالتی برای ما گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور بازی با پاختاکور می‌توانست یک پنالتی به نفع آبی‌پوشان بگیرد.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق پس از شکست ۲ بر یک استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و درگیرانه‌ای داشتیم. با توجه به اینکه از نظر بازیکن و تعداد نفرات در مضیقه بودیم و دو سه بازیکن ما مصدوم بودند و به این بازی نرسیدند، به خاطر غیبت بازیکنان مجبور به تغییراتی در ترکیب شدیم و در طول بازی هم به دلیل خستگی برخی بازیکنان خوب‌مان که در دو بازی گذشته تلاش زیادی داشتند، مجبور به تعویض شدیم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که داشتیم، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. از این جهت که حداکثر توان‌شان را گذاشتند، خیلی جنگیدند و خیلی دویدند. با مشکلاتی که داشتیم و برای آمدن به اینجا نیز با مسائلی روبه‌رو شدیم، عملکرد بازیکنانم خوب بود. امروز می‌توانستیم شکست نخوریم و برنده باشیم. دو سه صحنه مشکوک هم اتفاق افتاد و از زاویه‌ای که ما دیدیم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و روی گلی هم که آنها زدند، بازیکنان ما معتقد بودند مهاجم پاختاکور روی بازیکن ما فشار وارد و خطا کرده است. امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم و داور درست تصمیم گرفته باشد. ما می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم و در این شرایط شکست را پذیرفتیم.

«اکنون باید از این جام خداحافظی کنیم، علی‌رغم اینکه می‌توانستیم همچنان به کارمان ادامه دهیم.»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله ارزیابی‌اش از تیم پاختاکور را اینطور بیان کرد: تیم پاختاکور، تیمی خوب و قدرتمند بود، اما این چیزی از شایستگی بازیکنان ما کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

حذف استقلال در شب پر اشتباه مدافعان و داوری +فیلم

نامجومطلق درباره غیبت وریا غفوری گفت: او بازیکن تأثیرگذار و کاپیتان تیم ماست، اما در بازی قبلی به دلیل کشیدگی همسترینگ مصدوم شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. میلیچ هم دیگر بازیکن توانمند ما به دلیل محرومیت در اختیارمان نبود، اما دو سه بازیکن دیگر ما با وجود مصدومیت و با تلاش کادر پزشکی لحظه آخر خودشان را به این بازی رساندند. تعویض‌هایی که هم که انجام دادیم، بازیکن‌هایی را بیرون آوردیم که در دو بازی قبلی تأثیرگذار بودند و با توجه به خستگی زیاد مجبور به تعویض آنها شدیم. بازیکن‌هایی هم که به زمین آمدند، کار کردند و موقعیت‌هایی را به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در فوتبال شما باید آنقدر در یک سطح بالا بازیکن داشته باشید که وقتی در چنین شرایطی هر سه روز یک بار بازی دارید، بتوانید از آنها استفاده کنید، چون این مسئله باعث خستگی بازیکنان می‌شود. تیم ما یا تیم‌های ایرانی نظیر ما، توان بازی با این فشردگی را ندارند. لیگ‌مان هم فرسایشی بود و ما بعد از لیگ، فینال جام حذفی را هم داشتیم و علی‌رغم خستگی به این مسابقات آمدیم و با این حال، از بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه استقلال عملکرد درخشانی در این مسابقات داشت و می‌تواند با افتخار به ایران بازگردد، اما در این بازی شیخ دیاباته موقعیت‌های خوبی از جمله یک تک به تک را از دست داد و آیا این مسئله را به دلیل عدم تمرکز مهاجم تیمش می‌داند، گفت: تشکر می‌کنم از شما به خاطر حس خوبی که به تیم ما داشتید و درست گفتید. ما تیم خوبی داریم و همه زحمت کشیدند. فوتبال ورزشی است که هر چقدر فشار بدنی بیشتر می‌شود و خستگی به شما غلبه می‌کند، تمرکز کمتر می‌شود و قدرت تصمیم‌گیری را کم می‌کند. شاید اگر شیخ در شرایط نرمال بازی این موقعیت را داشت، بهتر استفاده می‌کرد، اما خستگی تمرکز بازیکنان ما حتی نفراتی چون ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی را گرفته بود. ما همه تعویض‌هایی که داشتیم به خاطر خستگی بازیکنان بود. مسعود ریگی بهترین بازیکن ما بود و یکی از بهترین‌هاست، اما خستگی به او غلبه کرد و مجبور شدیم در لحظات آخر این بازیکن را تعویض کنیم و انرژی جدید به تیم بدهیم. این بازیکنان در شرایط نرمال کیفیت بالاتری دارند و می‌توانند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تاج اصیل اریایی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    29 30
    با تشکر از بابا مسعود لنگی و فدراسیون فوتبال نشینان الخصوص محمد نبی لنگی ،،،،،که تیم تاج اصیل اریایی افتخار آفرین ایران زمین را در مقابل تیمهای که با چنگ ودندان مسلح شدن ولی بابا مسعود و محمد نبی اجازه نمی دهند تیم تاج لااقل با تیم کامل در این مسابقات شرکت کند ،،،، تا زمانی که تیم لنگ نتواند ستاره آسیا بدست بیاورد همین اش و کاسه ،، تا زمانی که دنیا دنیاست ستاره آسیا برای لنگ رویاست حالا بابا مسعود و نبی هر چه می خواهید زیر آب تاج اصیل اریایی افتخار ایران زمین را بزنید آخرش رو سیاهی می ماند برای وزارت لنگی و نبی از اقوام تیم غارنشین
    • محمد IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      4 1
      اقولو به غیر الحساب؟ آیا یدون محاسبه صحبت می کنی؟
    • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      8 1
      فرزند هنرهای خوبشتن باش! نه آنی که رستم بود پهلوان! تاج بسر! این راه بزرگ شدن نیست! شاه پسر! انشاء ا... روزی به خودت و موفقیتهای شخصی ات افتخار کنی .
    • Fara hare IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      6 1
      خیلی باحال شده پیرتروریست تیرانا نشین هم ورزشکار وفوتبالیست شدن. بدبخت ها همسنهای شمادارن نوه هاشونو عروس و داماد میکنن شما تو نت بازی تیم حکومتی وبابا مسعود و آریایی بودن راه انداختین. محض اطلاع مردم تو اروپا و عنریکا ایرانیها رو به نام هندی پاکینگ یا نهایت عرب میدونن ونه آریایی سفید پوست اگه اونجا برید تازه متوجه میشد نه سفید پوستید نه آریایی واونها فقط مردم شمال غرب اروپا رو آریایی و سفید پوست میدونن. پس با این خزعبلات تروریست های مفلوک تیرانا نشین که تو مجازی راه انداختن بیخودی توی توهم و خوشخیالی وخیالبافی آریایی بودن و اینکه اگه برید اروپا با اونها هم نژاد ید و شمارو رو سرشون میزارن خودتونو قاطی توهمات نکنید
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      4 2
      بازم خوبه روتون میشه حرف بزنید تیمتون تیم نیست چه ربطی به بقیه داره اگر تیم الهلال بود که بازم فاجعه ۶ تایی براتون بوجود میومد.
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      4 0
      خیلی رو دارین؟ پر رو بازی در نیارین گل تیمتون خطا نبود
    • M IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      2 0
      امان از توهم آخه کیسه کش چرا وقتی میبرین تیمتون تیمت وفتی میبازین میشینین رو شصت مسعود و آخ میکشین یه ریزه منطق داشته باشین تیمتون دیشب گیج بود
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      1 0
      گیرم که اریایی باشی گیرم که اصیل باشی گیرم که وطن دوست باشی گیرم که ایرانی باشی باید بدونی پرسسسسسسسسسپولیس نمادشه نه چیزی دیگه البته این جواب این باباست و الا بری مُوی بِچه مِشَدی پرسپولیس و استقلال نِدِره و هر دوتاشان جلو ابومسلم ما اب خوردِنن یِرَه
  • حسن IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 4
    علیرغم،تمام مشکلات این چند سال... استقلال واقعا بدشانس نیز می باشد...از مصدومیت ها،گرفته،تا پنجره بسته... حالا که پنالتی به این واضحی گرفته نشد،گر چه تیم انصافا خوب بود
  • Gb IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    8 1
    بازیکنان ما متاسفانه هنوزنمیتونن پاس رو به هم برسونن بایدم ببازن
  • مهدی US ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 1
    بنظرم آقامجیدنامجو نباید دوتا تعویض اول رو انجام میداد.فوروارد برای رقیب همیشه فوروارده و حتی یک فوروارد خسته مترصد یک‌حمله و یک‌گل، کمااینکه توی فونبال بارها اتفاق افتاده.آقامجیدنامجو قبول کن بابیرون کشیدن حتی فوروارد و هافبک هجومی خسته تیم رقیب رو تشنه هجوم کردی.باعث باخت جدای از پاسهای وحشتناک اشتباه دفاعها تعویض کاملا اشتباه آقای نامجو بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس