قزوین| انفجار در پمپ بنزین تاکستان ۳ کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:‌ انفجار پمپ بنزین در چهارراه بانک ملی شهر تاکستان ۳ کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش مشرق،    قدرت‌الله مهدیخانی از انفجار خطرناک در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان تاکستان خبر داد و اظهار داشت: انفجار پمپ بنزین در چهارراه بانک ملی شهر تاکستان ۳ کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشه است.

وی با بیان اینکه این انفجار مهیب در ساعت ۱۸:۴۸ روی داده است، اضافه کرد: در اثر این انفجار ۳ خودروی مختلف به طور کامل در آتش سوختند. البته بعد از این انفجار مسئولان مدیریت بحران شهرستان تاکستان بلافاصله چند خودروی امدادی به محل انفجار اعزام کردند و اداره کل مدیریت بحران استان هم ۴ خودروی امدادی از قزوین به محل حادثه اعزام کرد.

مهدیخانی با اشاره به اعزام تیم‌های آتش‌نشانی از شهرهای اقبالیه و ضیاءآباد ادامه داد: در حال حاضر با تلاش ماموران آتش‌نشانی آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده و مصدومان با آمبولانس به بیمارستان شفای تاکستان برای درمان اعزام شدند.

وی یادآور شد:‌ همچنین در این حادثه به تعدادی از خودروها و موتورسیکلت‌های موجود در پمپ بنزین آسیب جدی وارد شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    روزی که شرکت میهن توطئه اقتصادی رسانهای معاندوجنگ اقتصادی امریکارا در زمینه کره خنثی کرد وگفت قابلیت تولید تمام کره کشور را دارد فرداش بزرگترین انبارش آتش گرفت باید نیروهای اطلاعاتی دست به دست هم بدند ومزدورانی که دست به اینگونه جنایت میزنند را دستگیر کنند
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 3
    امیدوارم از شر خودروی گازسوز رها شیم. باتری های الکترونیکی گرچه بسیار بسیار گرانند و آزمایشی، در آینده بسیاری ازین فجایع رو کاهش میدن. نقص و کهنگی مخازن گاز خودرو باید جدی گرفته بشه.
    • بنده خدا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
      0 0
      دوست عزیز نوشته انفجار پمپ بنزین. اگه سی ان جی بود که مینوشت انفجار مخزن خودرو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس