کد خبر 1123068
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
پیام رسان اپلیکیشن فضای مجازی موبایل شبکه های اجتماعی

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور گفت: امروزه فضای مجازی بر فضای حقیقی و واقعیت‌ها غلبه کرده است، آنقدر باید ما با مردم شفاف باشیم که مردم حرف ما را نسبت به بیگانگان ترجیح بدهند.

به گزارش مشرق، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور صبح امروز در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان ورامین که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیج و سپاه در نظام می‌درخشند و ما قدردان زحمات دوستان این عزیزان هستیم؛ افتخار می‌کنم که یکی از شاگردان مکتب بسیج هستم.

بیشتر بخوانید:

ما معتادهای شیک‌پوش ادکلن‌زده هستیم!

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ملت ایران است، افزود: امروز دشمن به دنبال تحریف این ارزش است و باید در این زمینه هوشیار بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای مجازی یک جنگ سایبری است و تمامی تهدیدها در این فضا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی در جنگ تحمیلی مجازی «همت» می‌خواهد

نوش آبادی با بیان اینکه امروز دشمن از ابزارهای رسانه‌ای برای القای ناامیدی و تحریف و درست جلوه دادن غلط استفاده می‌کند ، یادآور شد: در تمام چهل سال گذشته ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و باید برای مقابله با حربه‌های امروزه دشمن پیام رسان‌های داخلی تقویت شوند.

وی افزود: امروزه فضای مجازی بر فضای حقیقی و واقعیت‌ها غلبه کرده است ، آنقدر باید ما با مردم شفاف باشیم که مردم حرف ما را نسبت به بیگانگان ترجیح بدهند و امروزه فعالان فضای مجازی باید هوشیارتر عمل کنند.

عضو کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی کشور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم باید با دیدگاه‌های انقلابی درباره فضای مجازی آشنا شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پ IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    4 0
    تصویب قانون حضور نیروی مسلح درفضای مجازی چ شد
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      0 0
      حضور فایده نداره باید کل مدیریت فضای مجازی در اختیار نیروهای مسلح باشه. نیازی به دولت ها نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس