تنگه هرمز در اشراف ابابیل‌ها/ اقتداری نوین در چله دفاع مقدس متولد شد - کراپ‌شده

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: در چله دفاع مقدس شاهد تولد قدرتی نوین در حوزه امنیت دفاعی ندسا هستیم که بواسطه آن می‌توانیم هرگاه که اراده کنیم همچون ابابیل بر سر دشمن فرود بیاییم.

به گزارش مشرق، سردار عباس غلامشاهی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چله دفاع مقدس شاهد اقتدار و امنیت دفاعی متفاوت از ۴۰ سال گذشته هستیم.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه در دوم مهرماه امسال شاهد تولدی جدید در امنیت دفاعی بوده و با گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس امروز به یک قدرت پهپادی منطقه‌ای تبدیل شده‌ایم.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: با وجود پیشرفت‌ها همچنان زمانی که در دفاع مقدس از ابتدایی‌ترین امکانات نظامی محروم بودیم را به خاطر داریم و فراموش نخواهیم نکرد.

سردار غلامشاهی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه با در اختیار داشتن انواع شناورهای رزمی قادر است کلیه تحرکات سطحی نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحت نظر داشته باشد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه به یک قدرت پهپادی در منطقه تبدیل شده و قادر است با این توان دفاعی جدید و در اختیار داشتن پهپادهای رزمی و شناسایی هم در حوزه اشراف اطلاعاتی از فضا و هم در اجرای عملیات رزمی از هوا در هر زمان که اراده کند همچون ابابیل بر سر دشمن فرود آید.

به گزارش فارس، دوم مهرماه امسال همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه ملحق و از سه پهپاد جدید عمود پرواز سپهر، شهاب ۲ و عمود پرواز هدهد ۴ رونمایی شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    10 1
    ما همچنان به قدرت هوایی زمینی و دریایی سپاه جمهوری اسلامی ایران اسلامی به خودمان می بالیم و من حقیر سرم را به نشانه تعزیم فرود میآورم و دست تمامی رزمندگان خدا و شهادت طلب می بوسم و خاک پای تمامی برادران سپاه و حافظ ناموس و شرف این سرزمین مقدس ومیگم خاک پای شماعزیزان هستم من ازخداوند متعال می خواهم که شمادلاوران وطن را حفظ کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس