نعمتی بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و شارجه شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فوتبالی که پرسپولیس در مصاف با شارجه به نمایش گذاشت در سطح فوتبال آسیا نبود و اگر با این وضعیت در ادامه مسابقات حضور پیدا کند قطعا قهرمان است.

سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس در دیدار با شارجه با ۴ گل این تیم خوب اماراتی را در هم شکست و با کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه C بالاتر از التعاون، الدحیل و شارجه ایستاد.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با مشرق، درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی زیبایی را از تیم پرسپولیس شاهد بودیم. تیم از لحظه ورود برای برد به زمین رفته بود و من را به یاد تیم های دهه خودمان می انداخت که باید طوری فوتبال بازی می کردیم که تا قبل نیمه دو گل از تیم روبرویی پیش باشیم. واقعا حیف است چنین تیمی قهرمان نشود.

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: همیشه اینطور است که اگر زود به تیم روبرویی گل بزنید حریف تمرکزش را از دست می دهد و این اتفاقی خوب برای پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی رخ داد. از طرفی انگیزه بالای بچه های تیم هم در این میان دخیل بود. پرسپولیس به درستی تیم شارجه را می شناخت و آنالیز درست کادر فنی باعث شده بود با از کار انداختن جناح راست شارجه و البته فلج کردن این حریف در میانه زمین توسط احمد نوراللهی و جابجایی های بشار رسن، پرسپولیس خیلی خوب نبض بازی را در دست بگیرد و کار را در همان نیمه تمام کند.

وی درباره سبک فوتبال این روزهای پرسپولیس توضیح داد: گرچه من بازی قبلی روبروی الدحیل را نپسندیدم ولی کاملا مشخص بود که کادر فنی برای این دیدار نقاط ضعف تیم را پوشش داده بودند و نتیجه گویای همه چیز است. پاس‎کاری و انتقال توپ از دروازه به خط حمله و وینگرها طوری بود که گویی فوتبالی با کلاس اروپا را تماشا می کنید. این فوتبال همان چیزی است که هوادار پرسپولیس در دهه ۶۰ می دید و از آن لذت می برد.

کرمانی مقدم درباره بازی با السد گفت: هیچ بازی آسان نیست. قطعا السد هم دوست دارد برنده شود و بالا برود ولی پرسپولیس به مراتب باتجربه تر است. تیمی که فصل پیش با نیمی از همین نفرات راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شده راه رسیدن به این مرحله را به خوبی می داند و فقط باید مغرور نشود و السد را دست کم نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به نتیجه بازی قبل السد چیزی جز ضرر برای پرسپولیس ندارد. این تیم گرچه به سپاهان باخت ولی قطعا با در نظر گرفتن صعود قطعی اش پیش از دیدار با سپاهان نخواسته تمام توانش را برای بازی بگذارد. هر چند که همین السد با بهترین مهره های سالهای اخیرش هم به پرسپولیس باخته ولی باز هم نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    16 27
    بس کن لنگی بس کن
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      17 13
      خودت بس کن کیسه
  • حسین IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    24 21
    پرسپولیس عشقه ، قهرمان اسیا هم میشیم.
    • محمد جواد IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      13 13
      آرزو بر لنگیان عیب نیست...
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    16 3
    رفتن دو تا تیتم دوزاری رو بردن چه حالی میکنن.التعاون و الشارجه تا حالا تو سطح یک لیگ های داخلی خودشونم نبودن.بازی بعد که 6تایی شد و برگشت تمام این به به و چه چه ها ناپدید میشه.ارزوی ما استقلالیا اینه که لنگ بمونه و بخوره به استقلال تا خودمون 6تاییش کنیم
  • کارمند ساده ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    2 0
    هر جوری که بازی کند آفرین و صد آفرین بر این قهرمانان کارگری که دل ما را حداقل چیز ها شاد کرده اند... بدرود
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    واقعا شایسته نیست تیم های ایرانی چه استقلال چه پرسپولیس را مورد القاب زشت قرار دهید امیداورم بر رقیبان خود پیروز شوند و مایه مباهات ایران شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس