کد خبر 1122484
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
رسانه های آمریکا چقدر در انتخابات اثر گذارند؟

عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان و گروه آمریکا شناسی دانشگاه تهران ضمن تحلیل کارکرد منفی رسانه‌های مجازی در انتخابات۲۰۲۰ گفت: ۲۰درصد بزرگسالان عضو توئیتر، فالوور ترامپ هستند.

به گزارش مشرق، باقر قهرمانی عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان و گروه آمریکا شناسی دانشگاه تهران، در برنامه رسانه ای انعکاس رادیو گفت‌وگو، از مخالفت رسانه های رسمی این کشور ظرف ۴ سال گذشته با ترامپ سخن گفت و اظهار داشت: ضربه ای که نفوذ هکرها به دموکرات ها زد و اطلاعاتی از آن ها رو شد، به شدت علیه آن ها بود و این مسئله باعث شد علی رغم باخت ترامپ در آرای عمومی، در رای گیری الکترال پیروز میدان باشد.

وی افزود: در آمریکا مرسوم است رسانه های سنتی نسبت به انتخابات اعلام موضع می کنند و امروز نیز همین رویه را پیش گرفته اند؛ به عنوان مثال فاکس نیوز به شدت طرفدار ترامپ است و رسانه های باسابقه نیویورک تایمز و سی ان ان از بایدن حمایت می کنند.

وی از فعالیت چشم گیر لابی های صهیونیستی در رسانه های حزبی سخن گفت و افزود: در برخی جاها لابی ها به هر دو رسانه ی جمهوری خواه و دموکرات پول می دهند اما سیاست این ها نسبت به ایران یکسان است. 

قهرمانی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه هایی نظیر فیس بوک در انتخابات بسیار تاثیر گذار هستند و نگرانی های بسیاری در این راستا وجود دارد. از طرفی ۲۰درصد بزرگسالان عضو توئیتر، فالوور ترامپ هستند و این عدد بسیار بالایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    صدو ده درصد!!!
  • DE ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 0
    رسانه های آمریکا چقدر در انتخابات اثر گذارند؟ انتخابات ما یا انتخابات خودشون؟؟ در انتخالات ما اثر گذار هستند تعداد آرای اصلاح طلبها همان اثر گذاری رسانه های داخلی و خارجی امریکاه روی انتخابات است. و این اثر با کمک سلیبریدی ها تکمیل میشود . راستی از اهناز مفشار چه خبر؟ با یک طلاق مصلحتی کلی پول بالا کشیدند رفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس