سیامک نعمتی

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور دوباره در فینال آسیا دور از دسترس نیست چرا که بازیکنان ما از نظر ذهنی آماده انجام کارهای بزرگ هستند.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی که پس از دیدار پرسپولیس برابر الشارجه امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا که با برتری چهار بر صفر سرخپوشان همراه بود به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد، با اشاره به این مسابقه گفت: از همه بازیکنان و کادرفنی ممنون هستم چرا که همه آنها امروز و در این پیروزی زحمت زیادی کشیدند. توسط کادر فنی به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم و از نقاط ضعف و قوت آنها آگاهی داشتیم بازیکنان ما با تمرکز بالا در لیگ قهرمانان شرکت کردند.

وی افزود: بازیکنان ما با تمرکز بالا در این مسابقات حاضر شدند و توانستیم در سخت‌ترین گروه مسابقات صدرنشین شویم. جای هواداران‌مان خیلی خالی است اما خوشحالیم که توانستیم دل آنها را شاد کنیم. امیدوارم رفته رفته به مراحل بالاتر و در نهایت هم به فینال مسابقات برسیم.

مدافع کناری تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: از همان شروع مسابقات کار خیلی سختی داشتیم چراکه زمان کمی برای ریکاوری موجود بود اما بازیکنان ما از نظر ذهنی خودشان را خیلی خوب ریکاوری می‌کنند. از نظر شرایط تمرینات همه تیم ها وضعیت یکسانی دارند. بازیکنان ما از نظر ذهنی خیلی قوی هستند و به خاطر خودشان و خانواده هایشان تلاش می کنند تا آنها را شاد کنند و تمرکز بالای بازیکنان ما به همین خاطر است. امیدوارم این تمرکز بازیکنان همینطور حفظ شود تا به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان برسیم.

نعمتی در مورد تاثیر غیبت هواداران در عملکرد تیم گفت: آن سالی که ما به فینال آسیا رسیدیم یکی از مهمترین عوامل موفقیت و نقاط قوت ما حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی بود اما امسال شرایط به نحوی شد که نتوانستیم از حضور آنها بهره ببریم. حتی در دو بازی اول لیگ قهرمانان امسال هم درخانه رقیبان و در حضور هواداران‌شان بازی کردیم این موضوع شرایط کار را سخت کرد اما به خاطر همین یک بازی برابر السد هم که شده شرایط ذهنی بازیکنان خیلی خوب است و امیدوارم پرسپولیس بتواند دوباره روزهای خوب را تکرار کند. قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست و با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی تلاش می کنیم و هدفمان برسیم. هواداران ما نیاز به نتایج خوب پرسپولیس دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس