کد خبر 1122326
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
سرمربی سپاهان: باید زودتر از این‌ها می‌بردیم/ متاسفیم که صعود نکردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش باید در دو بازی برابر النصر حداقل امتیاز را کسب می‌کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی توتونی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان( محرم نویدکیا مدرک مورد نظر AFC  را ندارد و به همین دلیل مجتبی توتونی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است) در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر السد اظهار کرد: بازی خوبی برابر السد داشتیم. هرچند با توجه به وضعیت جدول این مسابقه برای ما و السد حائز اهمیت نبود ولی از نظر حیثیتی و وجهه ملی برای ما اهمیت داشت و این را به بازیکنان گفته بودیم. بازیکنان با کیفیت نسبتا خوبی کارشان را انجام دادند. 

او ادامه داد: بازی‌ها با فرمت جدید نسبتا خوب برگزار شد. برگزاری این مسابقات در وضعیت کرونایی غیر از این نمی‌شد. مشکل این مسابقات فاصله کم بین بازی‌ها بود و این فشار زیادی را روی بازیکنان وارد می‌کرد. ما متاسف شدیم که نتوانستیم از گروه بالا بیاییم. امشب بازی را بردیم ولی این برد خیلی زودتر برای ما باید به دست می‌آمد. ما برابر النصر دو بازی خوب برگزار کردیم و حداقل نباید می‌باختیم. اگر در آن دو بازی مساوی هم می‌کردیم می‌توانستیم صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در دوره‌های بعدی سپاهان با آمادگی بیشتری حضور پیدا کند تا ان‌شاءالله بتواند برای کشورمان افتخار به دست بیاورد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 2
    بهتر بابا شما که همیشه در اسیا در مرحله ائل حذف می شوید لا اقل کمتر دلار هدر بدهید نه تنها شما کل ۴ تیمی که با اشتیاق میرن اسیا همین اند
  • رضا توکلی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    باید به مدیریت نالایق سپاهان که برای تیمی با سطح سپاهان سرمربی را بدنبال فضای مجازی انتخاب می کنند (که خود نوید کیا براه انداخته بود ) که نه مدرک فنی مربیگری و نه تجربه سرمربی بودن و نه دانش اینکار را داشته است آیا از همان ابتدا پیش بینی حذف این تیم خیلی سخت بوده است !؟یا با شعور تماشاچیان و هواداران بازی می کنیم اگه روش انتخاب سرمربی یک تیم بزرگ مانند سپاهان با جو سازی و ایجاد موج در سکوها و پوست موز انداختن زیر پای مربیان طراز اول این تیم که توسط خود آقای نویدکیا با عواملش جهت رسیدن از طریق نادرست به نمیکت تیم بوده است باید اینچنین مدیریت فله ای تصمیم گیری کند اول باید مدیریت نادان و نصبی را بیرون کرد و بعد انتخاب صحیح سرمربی را براساس رزومه مربیگری نه سوابق جوسازی و موج بهراه انداختن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس