رختکن شادمان نساجی بعد از تسخیر نقش جهان(عکس)

مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرد که این تیم دیگر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از حریفانش پذیرایی نمی کند و بازی های این تیم به احتمال زیاد به شهر ساری منتقل شود.

به گزارش مشرق، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد مکان برگزاری دیدارهای نساجی در فصل آینده، گفت: بیش از ۱۰ سال از عمر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی می گذرد که این چمن به هیچ وجه از کیفیت لازم برخوردار نیست. کارشناسان سازمان لیگ نیز برگزاری بازی در این استادیوم را رد کرده اند.

امیری ادامه داد: ما یک باشگاه خصوصی هستیم و بر روی بازیکنانمان سرمایه گذاری کرده ایم. سال قبل یکی از بازیکنان ما به نام ممشلی به دلیل شرایط چمن این استادیوم دچار پارگی رباط صلیبی شد.

وی گفت: ما برای جلوگیری از مصدومیت های بازیکنان خودمان و بازیکنان حریف، اعلام کرده ایم تا زمانی که چمن ورزشگاه شهید وطنی تغییر پیدا کند و با چمن طبیعی جایگزین شود، به هیچ وجه در این استادیوم بازی نخواهیم کرد.

او ادامه داد: دیدارهای نساجی را در یکی دیگر از شهرهای استان که چمن طبیعی آن مورد تأیید سازمان لیگ باشد، برگزار می کنیم. پس از اینکه ورزشگاه شهید وطنی به چمن طبیعی تجهیز شد، به این استادیوم برمیگردیم.

امیری اظهار داشت: ما در بیانیه ای که صادر کردیم، اعلام کرده ایم در ورزشگاهی که مورد تأیید سازمان لیگ است، بازی هایمان را برگزار می کنیم که به احتمال قطع به یقین بازی هایمان را در ورزشگاه شهر ساری برگزار خواهیم کرد. ولی چیزی که به طور قطع می توانم اعلام کنم این است که دیگر در ورزشگاه چمن مصنوعی شهید وطنی بازی ای را انجام نخواهیم داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 1
    مغرور شدن اینا پایان کار نیاجی است دهها هزار نفر داخل وبیرون ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تشویق نساجی می آمدند وسرمایه ی اصلی نساجی همین جوانان تماشاچی قائمشهری بوده حال باید مدیران نساجی بدانند آنچه از دیده برفت از دل برود ما تیم دیگری خواهیم ساخت وتیم قوم تپوری که قبل از ورود آریایی ها در این خطه بودند وهستند وقهرمان خان طومانند الان نیز قهرمان دیگری را معرفی می کند. خدا حافظ نساجی وسلام به جوانان فوتبالیست قائمشهر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس