لاری

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام ابتلای ۱۷۵ نفر دیگر از مبتلایان کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد فوتی‌های کرونا از مرز ۲۵ هزار نفر گذشت.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت کرونا در کشور را تشریح کرد و گفت: از دیروز تا امروز ۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۵۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر رسید، افزود: ۳۹۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۱۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید

جان باختن ۱۸۴ هموطن مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/۳۶۰۵ بیمار جدید شناسایی شد

لاری با اشاره به اینکه تا کنون سه میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۶۷ هزار و ۸۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    4 1
    فقط دوهفته کل کشور تعطیل شود کرونا کنترل می شود. هر روز ۱۵۰تفر ؟ آقای وزیر بهداشت فشار را بر مردم بی تفاوت بیشتر کنید.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    4 1
    مشرق خواهشا چاپ کن. دانشگاه نیشابور تو خراسان رضوی دانشجو داریم که مادر جوانش رو به خاطر کرونا از دست داده. تو رو خدا جدی بگیرین. خواهش میکنم برای مدارس و دانشگاهها حضوری بودن رو لغو کنین. من نمیدونم دو سه هفته حضور این همه دانشجوی نو ورود چه صیغه ای هست؟! به خدا فاجعه آفرینه. اساتید و والدین از بین میرن. خواهش میکنم فکری کنین.
  • سربدار IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    6 0
    حاج قاسم ما عاجز هستیم شما بیا درست کن چون عادت کرده ایم همیشه بابا آب داد در چین آنقدر قوی هستند و وزیر بهداشت قوی دارند نیاز به دلنوشته ندارند هر کس کار خودش را خودش انجام می دهند و هر کس هم برای خودش و وزارتش تدبیر می کند با جمعیت حدود یک میلیارد و چهار صد میلیون نفر، من یادم هست یکبار برای حضرت امام رسانده بودند که رزمندگان فرماندهان خودشان را از دست داده اند خیلی ناراحت هستند حضرت امام (ره) فرمودند ما مامور به تکلیف هستیم نه به نتیجه
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      4 2
      تقصیر وزیر بهداشت نیست عزیز. محدودش میکنن. وگرنه از هر کدوم از بچه های کادر درمان بپرسی همشون میگن بشینین خونه از رفت و آمد بیخود اجتناب کنین. الان باید خود جناب رئیس جمهور بدی وضع رو ملتفت بشه که ایشون من نمیدونم تو کدوم آسمان سیر میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس