برومند: تیم نامجومطلق در حد قهرمان آسیا بازی کرد/سعادتمند با اسم استراماچونی یک جام را از استقلال گرفت

سنگربان اسبق تیم تیم فوتبال استقلال گفت: تیم نامجومطلق در نیمه اول کار حریف را تمام کرد و در همین نیمه در قد و قواره تیم قهرمان آسیا بازی کرد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص برتری استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: جا دارد به همه استقلالی ها تبریک بگویم چون بعد از مدتها این تیم یک بازی دلنشین انجام داد.

وی افزود: استقلال در نیمه اول کار حریف را تمام کرد و در همین نیمه در قد و قواره تیم قهرمان آسیا بود. به مجید نامجومطلق هم تبریک می گویم و امیدوارم او این روند را ادامه بدهد.

سنگربان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال باید قدر امثال نامجومطلق را بداند و خیلی راحت سرمایه های خود را نسوزاند.امثال نامجومطلق، زرینچه و مجیدی و خیلی افراد دیگر که اسمی از آنها نیاوردم سرمایه های باشگاه استقلال هستند و باید به آنها احترام گذاشت.

برومند تصریح کرد: این نفراتی که از آنها اسم آوردم سالها برای استقلال زحمت کشیدند و خیلی از مردم آنها را تشویق کرده و به قولی بزرگشان کردند، وقتی این همه زحمت برای آنها کشیده شده و آنها پرورش پیدا کردند نباید به راحتی آنها را از دست داد.

وی در خصوص قرعه استقلال و دیدار با پاختاکور عنوان کرد: پاختاکور تیم خوبی است و اصلا نباید این تیم را دستکم گرفت. فوتبال ازبکستان فوتبالی مرموزی است که برای همه تیم ها دردسرساز هستند. در این چند روز باید بازیکنان به خوبی استراحت کرده برای مسابقه بعد آماده شوند.

دروازه بان اسبق استقلال تاکید کرد: خیلی خوشحالم که استقلال الاهلی را شکست داد. هر وقت تیم های عربستانی را می بریم از ته دل خوشحال می شوم  و کیف می کنم چون وقتی آنها می بازند هم سعی می کنند برای تیم های ایرانی کری بخوانند.

برومند در خصوص اینکه باشگاه استقلال طی روزهای گذشته خواستار جذب الکساندر نوری شده است عنوان کرد: در جلسه ای که با خود مدیرعامل استقلال داشتم به او گفتم آبروی استقلال ا حفظ کن.او خودش در همان جلسه گفت آرزو داشته روزی کنار امثال زرینچه و نامجومطلق عکس یادگاری بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است سعادتمند بیش از اندازه خودش را خراب نکند. او مدت ها هواداران را درگیر اسم استراماچونی کرد و تیم را از یک جام محروم کرد، حالا هم اسم نوری مطرح شده است. این مربی با پول ریالی وارد ایران نمی شود و بهتر است سعادتمند همان پولی را که برای چنین مربیانی در نظر گرفته خرج جذب بازیکنان خوب و وسایل تمرینی و حتی کادر فنی ایرانی مثل خود نامجو مطلق کند.

گلر اسبق استقلال تاکید کرد: مگر نامجومطلق چه چیزی کم دارد؟ او باید حمایت شود و البته ابزار در اختیارش قرار بگیرد. نامجو ستاره سالهای دور استقلال بوده و حالا خود این فرصت را به دست آورده که سرمربی استقلال باشد. اگر قرار است کسی مثل نوری به استقلال بیاید باید قرارداد بلند مدت با او امضا شود تا مربیان جوان از کنار وی کار یاد بگیرند وگرنه این نوع هزینه کردن ضرری بیش نیست.

برومند ادامه داد: سعادتمند به خاطر لجبازی یک جام را از استقلال گرفت و با مطرح کردن اسم نوری و استراماچونی اسم مربیان ایرانی را خراب کرد.من به عنوان برادر کوچک به او می گویم اگر می خواهد کاری انجام دهد با 4 نفر بزرگ استقلال نه افراد کوچک مشورت کند.

وی خاطرنشان کرد: من منکر توانایی مربیان خارجی نیستم ولی مدیری که امثال زرینچه، مجیدی، نامجو و ... را نمی بیند با چه تدبیری سراغ مربیان خارجی می رود؟ اصلا چه کسی به او مشورت می دهد؟ این برای یک استقلالی افت دارد که هر روز دنبال یک مربی بدویم در حالی که این باشگاه کوه سرمایه و اسطوره است.

دروازه بان اسبق استقلال افزود: به نصرالله عبداللهی، غلامپور، نامجومطلق و برو بچه های استقلال به خاطر این برد غرور آفرین تبریک می گویم و امیدوارم که روز شنبه هم شاهد پیروزی استقلال باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    15 2
    کار آقا مجید حرف ن اشت بیخود خرابش نکنید
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    12 0
    من پرسپولیسی ام. ((هتر است سعادتمند همان پولی را که برای چنین مربیانی در نظر گرفته خرج جذب بازیکنان خوب و وسایل تمرینی و حتی کادر فنی ایرانی مثل خود نامجو مطلق کند.))
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    2 10
    یه تیم که انصراف داد الاهلی هم که ۶ نفر شو استراحت داد با تفاظل گل اومدید بالا بعدش تیم کیسه در حد قهرمانی آسیا هست خخخخخ
    • پژمان IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      10 0
      عمو لنگی برو دعا کن لنگ امشب کمتر گل بخوره
    • پرسپولیسی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 8
      زنده باد
    • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 8
      اخ یادم افتاد العین ۶ بار سوراخ تون کرد خخخخخخخخ
  • سراج IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    2 10
    یه با برده شده در حد قهرمانی آسیا. برد ندیده!!
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 6
    برنده شدن مقابله عربها لذت داره مخصوص عربستان ولی قهرمانی الکی میگی توخاب شاید
  • علی ایزک شیریان IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    4 0
    نامجو بهترین گزینه سرمربیگری
  • سید علی رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    استقلال مقابل الاهلی عالی بود فقط اگر نقاط ضعف دفاعی برطرف شود امسال استقلال می تواند قهرمان آسیا شود . به امید قهرمانی استقلال در آسیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس