کد خبر 1121858
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۰۲

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استان مرکزی، پتروشیمی فناوران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۰هزار و ۲۷۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۶۱۱هزار و ۴۵۴واحدی به کار خود پایان داد و بیش از ۱۴میلیارد و ۴۴۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۴۹۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

چگونگی پایان کار امروز بورس‌+جدول و نمودار


بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استان مرکزی، پتروشیمی فناوران و خوراک دام پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن، سیمان کرمان و گروه صنعتی ملی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۵۶میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۹۹میلیارد تومان در ۶۳۵هزار و ۱۰۹نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۲۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۳۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه کوثر، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان و آتیه داده پرداز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس