سالمندان کرونا نمایه سالمندان نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۳۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری متذکر شد: ۳۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون سه میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ابراز داشت: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • احمدخواجوند IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    9 0
    این آمارها از موج کروناست وای بحالی انروزیکه طوفان کرونا برسد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    8 2
    امار بالاست و ابراز نگرانی میکنم
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    6 0
    با تصمیم بازگشایی ادارات و مدارس تا دو هفته آینده شاهد دوبرابر شدن آمار کنونی خواهیم بود.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    4 0
    بازکنندگان مدارس و مسافران بی ملاحظه باید پاسخگو باشند
  • سربدار IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    0 0
    حاج قاسم ما عاجز هستیم شما بیا درست کن چون عادت کرده ایم همیشه بابا آب داد در چین آنقدر قوی هستند و وزیر بهداشت قوی دارند نیاز به دلنوشته ندارند هر کس کار خودش را خودش انجام می دهند و هر کس هم برای خودش و وزارتش تدبیر می کند با جمعیت حدود یک میلیارد و چهار صد میلیون نفر، من یادم هست یکبار برای حضرت امام رسانده بودند که رزمندگان فرماندهان خودشان را از دست داده اند خیلی ناراحت هستند حضرت امام (ره) فرمودند ما مامور به تکلیف هستیم نه به نتیجه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس