ژاوی: رویارویی با سپاهان برای هر تیمی دشوار است

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: سپاهان تیم قدرتمندی است و رویارویی با آنها برای هر تیمی دشوار است.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های السد قطر و سپاهان ایران اظهار داشت: خوشحالم که قبل از بازی آخر به مرحله بعدی صعود کردیم و نباید برای راهیابی به مرحله بعد نگران نتیجه مقابل یک رقیب بسیار دشوار باشیم.

وی افزود: مقابل سپاهان باید برای پیروزی به میدان برویم. سپاهان تیمی بسیار قوی و منظم است که به خوبی دفاع می‌کند، بازی با توپ قدرتمندی دارد و ‌رویارویی با آنها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است.

ژاوی خاطرنشان کرد: هنوز شانس کسب مقام نخست گروه را داریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در صدر جدول قرار بگیریم.

وی گفت: ۲ بازیکن محروم داریم که در زمان مناسبی محروم شدند زیرا بازیکنان در خلال این تورنمنت طولانی احتیاج به استراحت دارند. جوانان بسیار خوبی در السد حضور دارند که این زمانی است که به آنها میدان داده شود تا خود را ثابت کنند.

بیشتر بخوانید:

توهین بونجاح به مربی حریف +عکس

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: باید منتظر نتیجه بازی خودمان مقابل سپاهان باشیم و ببینیم النصر هم چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. بعد از آن نگران این خواهیم بود که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس یا هر تیم دیگری در جمع هشت تیم مرحله حذفی، رقبای دشواری خواهند بود. سال گذشته مقابل الدحیل قرار گرفتیم، اما در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک اشتباه، از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماندیم.

ژاوی گفت: تیم‌هایی را که اینجا هستند برای مراحل بعدی آنالیز کردم و پاختاکور نظر من را جلب کرده است. به عنوان یک بازیکن مقابل آنها به میدان رفتم. آنها بسیار پرقدرت هستند. بازی مقابل تیم حال حاضر آنها برای هر تیمی دشوار است.

«علی وعد» بازیکن السد نیز در نشست خبری این بازی، گفت: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم. در بازی فردا تنها به فکر پیروزی هستیم تا بتوانیم صدرنشین به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

وی افزود: امیدواریم در بازی فردا مقابل سپاهان پیروزی شویم چون می‌خواهیم تیم اول گروه صعود کنیم. تلاش زیادی تا اینجای رقابت ها کردیم و می‌خواهیم روند پیشرفت خود را ادامه دهیم.

مسابقه سپاهان و السد از ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه ۳ مهر آغاز می‌شود. سپاهان با ۴ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد و از لیگ قهرمانان حذف شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس