کلانی:‌ پرسپولیس هنوز جانیفتاده است/ بازیکنان ایرانی نیمه‌حرفه‌ای هستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مصاف با الشارجه امارات محکوم به برد است و هیچ نتیجه ای غیر از این به کار پرسپولیس نمی آید.

سرویس ورزشی مشرق - در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس پنج شنبه ۳ مهر از ساعت ۲۱ و ۳۰ به وقت تهران باید به مصاف شارجه امارات برود و در صورت پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد. همزمان با این دیدار الدحیل صدرنشین گروه باید با التعاون دیدار کند که بازی قبلی خود را با نتیجه ۶ بر صفر به شارجه واگذار کرد.

فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره این دیدار صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

* آقای پیوس وضعیت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

- با توجه به شرایط جدول پرسپولیس باید هر طور شده در این بازی به پیروزی برسد ما در دیدار رفت مقابل این تیم مساوی کردیم اما آن زمان ترکیب تیم با امروز فرق داشت. باید سعی کنیم هر طور شده در این دیدار به برتری دست پیدا کنیم. تیم هنوز آنطور که باید با نفرات جدید جا نیفتاده و فکر می کنم کار سختی در پیش داشته باشیم.

* چطور؟ از نتیجه بازی قبلی شارجه را خبر دارید؟

- بله! این تیم با ۶ گل التعاون عربستان را شکست داد اما این دلیل بر توانایی بیش از حد این تیم نیست گرچه در بازی قبل مقابل الدحیل هم این تیم را 4 بر 2 شکست داده بود ولی پرسپولیس اگر بخواهد می‌تواند این حریف را از پیش رو بردارد چون حتی مساوی هم به درد ما نمی‌خورد. تفاضل گل شارجه مثبت شش است اما پرسپولیس منفی یک!

* بازی قبل مقابل الدحیل را چطور ارزیابی کردید؟

- متاسفانه در آن دیدار خط حمله پرسپولیس خوب عمل نکرد. در واقع تیم الدحیل به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و از طرفی آن انگیزه همیشگی در بین بچه های تیم پرسپولیس دیده نمی شد. البته با ورود احمد نوراللهی شرایط تا حدودی به نفع پرسپولیس تغییر کرد اما در نهایت خط حمله پرسپولیس نتوانست از موقعیتهایش به خوبی بهره ببرد.

* بازی با شارجه را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

- بازی آسانی نیست! شارجه تیم بسیار آماده و سرحالی است که در این دیدارهای اخیر نتایج خوبی گرفته و در دو بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است. این زنگ خطری جدی برای دروازه بان و خط دفاع پرسپولیس است. معتقدم ما قبل از اینکه به گل زدن فکر کنیم در این دیدار باید به فکر گل نخوردن باشیم اما با توجه به بازی هجومی شارجه می توان روی ضد حملات و سرعت بازیکنان پرسپولیس مانند سیامک‌ نعمتی، بشار و یا آل کثیر حساب کرد. البته وحید امیری هم می‎تواند از بازیکنان تعیین کننده در این دیدار باشد.

* می دانید احتمال دارد استقلال و پرسپولیس در صورت صعود در مرحله یک چهارم نهایی با هم دیدار کنند؟

- به هر حال در چنین تورنمنت ‎هایی ممکن است دو تیم از یک کشور با هم روبرو شوند. به هر حال حالا اگر چنین اتفاقی هم رخ دهد قطعاً برای ما ایرانی ها جذاب است چون دربی در آسیا قطعاً جذابیت خودش را خواهد داشت اما در نهایت یکی از شانس های ایران برای رسیدن به قهرمانی این دوره کم می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ا IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 3
    سلام راه بردن تیم های عربی چه در سطح باشگاهی و چه ملی 1. نترسی 2. در نیمه اول کار را تمام کنی حتی اگر احتمال گل خوردن باشد باید تهاجمی بازی کنی . چون اگر نیمه اول گل بخوری احتمال جبران است ولی در نیمه دوم اصلا بازی را بهم می ریزند دعوا راه می اندازند وقت تلف می کنند داور به کمک میاد و... نترسی بازی کنی گل بزنی و داخل 18 قدم پاس به عقب ندهی مرتب سانتر کنی و....
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 1
    پرسپولیس تنها تیم ایران و حتی تیم شرکت کننده در این مسابقات هست که دو مهاجم اصلی خودش که نصف گلهاشو زدن فروخته این تیم اصلا خط حمله نداره الان سه بازی هست خط حمله این تیم یک گل نزده مدافع و هافبک داره گل می زنه به جای مهاجم...
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    3 0
    سلام اقای عزیز در حد یه کارگر ساده به اینها پول بدید چکاری میکنن طرفداری از ظالم به بیت المال مسلمین خود ظالم و در گناهشون هم شریک ادعای روشنفکری هم در نیارین که اینها وجه جهانی ماست وجهه جهانی شهدا هستن نه اینها و امثال این مطالب منظورم هم فط تیم پیروزی یا استقلال نیست همه رشته های ورزشی رو میگم در سطح عمومی و قهرمانی اینها همشون باشن خوبن ازشون هم پشتیبانی کامل بکنید از هر نظر به صورت معقول و مشروع ولی حقوقهای نجومی و امثالهم بهشون ندید و همچنین سلبریتیها و امثالهم روی این مسائل کار کنید بینهایت به توان بینهایت و از همه نظر مگه نمیخواهید ظهور محقق بشه یکی از ارکانش همینهاست که یکی از مسائلی که همه فکر میکنن درسته ولی غلط اندر غلط ووخیر همه رسانه ها اینها رو ترویج میکنن این یکی از مصادیق غربپرستی چون یکی از پایه های حقیقی و واقعی و اصلی غربیها و اروپاییها همینهاست خیر الکلام ما قل و دل یا علی مدد هممون و همه مردم جهان عاقبت بخیر بشیم انشاءالله صلوات بفرستیم عزیزان..............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس