کد خبر 1121657
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
واکنش «کارخانه» به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

سرمربی تیم والیبال سایپا در واکنش به رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، گفت: در بازی با هورسان اشتباهی صورت گرفت که عمدی نبود ولی تابع رای هستیم.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره تخلف سرمربی، سرپرست، کاپیتان و یکی از بازیکنان تیم سایپا در هفته نخست لیگ برتر را صادر کرد.

بر اساس آرای صادره کمیته انضباطی، سید عیسی ناصری بازیکن باشگاه به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی، مصطفی کارخانه سرمربی تیم سایپا به یک جلسه محرومیت و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و مازیار قربانی سرپرست تیم به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال سایپا نیز تذکر کتبی با درج در پرونده دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

کارنامه گزینه‌های سرشناس سرمربیگری تیم ملی والیبال

مصطفی کارخانه درباره رای صادر شده کمیته انضباطی گفت: رای صادر شد و به آن احترام می‌گذاریم. رای تعلیقی است. حق اعتراض داریم و نامه اعتراضی را نیز ارسال کرده‌ایم. اشتباهی صورت گرفته است که عمدی نبوده. تابع رای هستیم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که امروز (چهارشنبه) در کنار تیم برای بازی مقابل تیم هراز حاضر است یا خیر؟ گفت: رای تعلیقی است و کنار تیم هستم. نامه اعتراضی را زده ایم و دو میلیون تومان هم پرداخت کردیم.

وی درباره مشکل خدمت سربازی اسماعیل نژاد بازیکن سایپا نیز تاکید کرد: مشکل او حل شده است و مقابل هراز بازی خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس