کد خبر 1121480
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

فروش تخصصی انواع سیم و کابل

فاکتورهای مختلفی برای خرید سیم و کابل وجود دارد. قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله این موارد به حساب می آیند اما اینکه از چه فروشگاهی خرید می کنید و چه راهنمایی هایی را به هنگام  خرید دریافت می کنید نیز اهمیت بسیاری دارد. پارسا کابل عرضه کننده بهترین سیم و کابل های عمومی و تخصصی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب می باشد. تنوع بی نظیر محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده است تا بتواند رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید. از نمونه محصولات پارسا کابل می توان به سیم و کابل آلومینیومی ، انواع کابل های شیلد دار ، کابل ابزار دقیق و کابل ترکیبی swr اشاره کرد. در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات پرکاربرد می پردازیم.

کابل آلومینیومی

از سیم و کابل آلومینیومی می توان به عنوان جایگزینی برای کابل های مسی استفاده کرد. از موارد استفاده این کابل می توان به توزیع برق در ساختمان ها ، توزیع برق محلی و همچنین خطوط انتقال نیرو اشاره کرد.

کابل های آلومینیومی کاربرد بسیار زیادی دارند و قیمت آنها نسب به مس ، مناسبتر می باشد. از لحاظ ویژگی های ساختاری نظیر وزن در مقایسه با مس ، سبکتر هستند و همین موضوع سبب شده است تا در قیمت آنها تاثیر داشته باشد.

از انواع مختلف کابل های آلومینیومی می توان به کابل زمینی و کابل خودنگهدار اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های منحصر به فرد و موارد استفاده خاص خود می باشند.

کابل جوشکاری

کابل های جوش در مدارهای جوشکاری الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرند. کابل های جوشکاری همگی ترموست و یا ترموپلاستیکی هستند. به دلیل انعطاف پذیری بالا و استحکام بسیار مناسب ، می توان در بسیاری از جوشکاری های اتوماتیک و دستی که بصورت مداوم بر روی سطوح ناهموار کشیده می شود ، استفاده کرد.

کیفیت کابل جوش رابطه مستقیمی با میزان مصرف برق و کیفیت کلی کار دارد. هرچه کابل کیفیت بالاتری داشته باشد ، کیفیت جوش بیشتر می شود و زمان کمتری صرف انجام کار خواهد شد. این موضوع کاهش مصرف برق را به دنبال خواهد داشت.

عوامل مختلفی نظیر جنس کابل ، متراژ سفارش داده شده ، آلیاژ به کار رفته ، مفتول و یا افشان بودن کابل و کارخانه تولید کننده در قیمت کابل های جوش تاثیرگذار می باشند.

کابل کوکسیال

کابل کواکسیال نوعی از کابل های انتقال داده بصورت محافظت شده می باشد. این کابل به وسیله یک لایه عایق که از جنس پلیمر پلی اتیلن است ، پوشیده می شود. نام دیگر کابل های کواکسیال ، کابل هم محور می باشد. از نمونه کاربردهای این مدل کابل می توان به ایجاد ارتباط بین شبکه های رادیویی و تلوزیونی ، ارتباط بین لوازم تصویری خانگی و استفاده در تجهیزات نظامی نام برد.

انواع کابل های کواکسیال به 4 مدل مختلف تقسیم می شوند. کابل rg6 جهت استفاده در گیرنده های تلوزیون ، کابل rg11 جهت انتقال سیگنال در فاصله های طولانی ، کابل rg59 برای دوربین های مدار بسته و در نهایت rg60 برای انتقال سیگنال در تلوزیون های بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت کابل کواکسیال به عواملی نظیر سرعت انتقال سیگنال ، پهنای باند کابل ، مقاومت در برابر نویز و تداخلات ، نوع کابل با توجه به مورد استفاده و ویژگی های ظاهری آن بستگی خواهد داشت.

کابل شیلد دار

به کابل هایی که یک لایه محافظتی بر روی آنها قرار گرفته باشد ، کابل شیلد دار گفته می شود. اینکار با هدف محافظت از سیگنال در برابر مشکلات الکتریکی و مکانیکی انجام میگیرد.

از انواع مختلف کابل های شیلد دار می توان به کابل شیلد دار تلفن با هدف جلوگیری از تداخلات مغناطیسی و رادیویی ، کابل شیلد دار صوتی برای ارسال سیگنال های دیجیتال و آنالوگ ، کابل شیلددار شبکه و در نهایت کابل تک رشته ای اشاره کرد.

کابل افشان

از کنار هم قرار گرفتن چندین رشته سیم و روکش کردن آنها ، کابل افشان به وجود می آید. کابل های افشان انعطاف پذیری بالایی دارند. علت آن استفاده از فلز مس که قدرت خمش بالایی دارد ، درون این مدل از کابل ها می باشد.

عواملی همچون یکسان بودن قطر نامی تمام مفتول بکار رفته ، آنیل بودن یا نبودن مس درون کابل ، مقاومت هر هادی در دمای 20 درجه سانتیگراد و نحوه تولید سیم و کابل افشان در قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار می باشد.

کابل های افشان به 2 صورت متفاوت تولید می شوند. همین عامل سبب می شود که از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت داشته باشند. برخی از مدل ها دارای سیم هادی در لایه های درونی کابل هستند و برخی دیگر دارای رسانای بافته شده می باشند.

خدمات پارسا کابل

شرکت سیم و کابل پارسا در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده است. این شرکت با هدف ارائه تولیدات داخلی در زمینه کابل های ساختمانی ، صنعتی ، مخابراتی و ... تاسیس شده است. سیم و کابل پارسا پس از سال ها کسب تجربه در زمینه تولید و فروش سیم و کابل ، آماده پذیرش انواع سفارشات مختلف می باشد. جهت سفارش محصول و اطلاع از سایر جزئیات با شماره های 02133937175 – 02133119818 – 02133116180 و 02133932821 تماس بگیرید.

 کابل پارسا - کابل - مس - آلومینیوم - کابل کوکسیال - کابل شیلد دار - کابل افشان


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس