کد خبر 1121446
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
عواقب رها شدن پروتکل های بهداشتی/ماسک زدن الزامی است

سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به تبعات رها شدن پروتکل های بهداشتی در کشور هشدار داد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر، ضمن اشاره به رکوردشکنی آمار روزانه مبتلایان، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در کشور دچار سیر نزولی شده است.

وی با اشاره به سیر صعودی موارد ابتلا و بسترهای روزانه کرونا در اغلب استان‌ها، افزود: شرط اساسی موفقیت در دوران حساس همه‌گیری بیماری، همکاری بیشتر و موثرتر مردم کشور با همکاران نظام سلامت کشور است.

بیشتر بخوانید

شناسایی ۳۷۱۲ بیمار جدید کرونا/ ۱۷۸ هموطن جان باختند

جزئیات پیش‌خرید واکسن کرونا

لاری ادامه داد: نباید فراموش کنیم که استفاده از ماسک یک الزام و تعهد اجتماعی است و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در قبال سلامت دیگران محسوب می‌شود که برای کنترل و مهار بیماری در این مقطع حساس بسیار حائز اهمیت است.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: هرگونه عادی‌انگاری شرایط و سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند زمینه شیوع گسترده بیماری را فراهم کند.

وی گفت: امیدواریم با تقویت عزم و اراده مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده جدی‌تر و همگانی‌تر از ماسک و پرهیز از هرگونه رفتار اجتماعی خطرآفرین، شاهد کنترل و مهار بیماری در کشور باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تومان IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 1
    خسته شدیم دیگه تو این هوای گرم تو این شرایط بد اقتصادی هم ماسک بزنی هم از صبح تا شب جون بکنی برای یه لقمه نون خدایا بسه دیگه من حوصله ماسک زدن ندارم خودم به جهنم
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      محرزه که از اولم حوصله نداشتی! قضیه مال الان نیست. اما امثال شما حوصله سفر و جوج و اشغال ریختن رو دااااااااااااااااااااارین. اونی که دلش برای هم وطنش به رحم بیاد اصلا ازین حرفا نمیزنه. معمولا ادمای خودخواه با منت یه کار انجام میدن بعدشم تا تقی به توقی میخوره سریع تهدید میکنن!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس