کرونا نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا کنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۷۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۷۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۸۱۷ نفر از آنها بستری هستند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید

گرفتار موج سوم کرونا شدیم/ کادر درمان نیازمند همراهی هستند

جزئیات پیش‌خرید واکسن کرونا

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۶۳ هزار و ۷۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۹۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون سه میلیون و ۸۰۰ هزار و ۶۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی هشدار داد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    13 0
    واقعا تو این شرایط بازگشایی ادارات و مدارس چه توجیهی داشت؟
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      5 0
      ما مثلا خییییییییییییییییییییییییییلی خوبیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      2 0
      هیچ توجیهی ندارد.!!!
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    4 0
    در خبر گاردین نیوز خوندم که امروز خود جانسون که تشویق میکرد به آلودگی گله ای تصمیم گرفتن رستوانها و پاب ها بسته بشه و با کسانی که رعایت نمی کنن بر خورد بشه حتی میخوان مدارس رو به صورت ناحیه ای ببندتد. چون این موج جدید خیلی موج بدی هست. امیدوارم تصمیم گیرندگان ما عاقلانه برخورد کنند. اینبار جدی جلوی بی قانونی و مسافرت الکی گرفته بش حضور کارمندان بخش های دانشگاهی و آموزشی که فقط تو ایام انتخاب واحد حجم کاری دارن و بقیه اوقات (عمدتا بیکارن) تبدیل به دور کاری بشه.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    3 0
    چند روزه تصویر بیمارستان وکادر درمان را دراین بخش قرار داده اید خیلی خوبست مردم کرونا را بیشتر حس می‌کنند وبیشتر رعایت می کنند.خداقوت. خسته نباشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس