نوازی: امیدوارم با شکست پاختاکور به ایران بازگردیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امیدوارم با غلبه بر پاختاکور و کسب پیروزی به ایران بازگردیم.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال شهرخودرو ایران و پاختاکور ازبکستان که امروز در قطر برگزار شد، گفت: بازی سختی داریم. پاختاکور را آنالیز کردیم. شرایط تیم ما هم خوب است. هر بازی شرایط خاص خود را دارد. پاختاکور تیم حرفه‌ای است و رقیب سختی برای ما به شمار می‌آید. ما پاختاکور را آنالیز کردیم و برنامه‌هایی داریم و طبق آن پیش می‌رویم‌.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو اظهار امیدواری کرد این تیم که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، با کسب برد در آخرین بازی به ایران بازگردد.

نوازی همچنین درباره مشکل گلزنی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه این تیم موفق نشده است در ۵ بازی حتی یک گل بزند، گفت: بضاعت ما همین است. بازیکنان ما تا همینجا هم ایده آل کار کرده اند. شهرخودرو مثل تیم های کشورهای عربی هزینه نکرده بود و در این مسابقات کامل نبودیم. 

وی تصریح کرد: الهلال عربستان بازیکنان میلیون دلاری دارد و توانستیم برابر این تیم یک امتیاز بگیریم. ضمن اینکه در این شرایط مهمترین نکته سلامتی است.

همچنین حسین مهربان بازیکن تیم شهرخودرو در این نشست خبری گفت: هرچند شکست خوردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم و فقط یک امتیاز داریم، اما چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. ما تجربه زیادی نداشتیم و این تجربه گران بهایی بود که در این تورنمنت شرکت کردیم. من در نوجوانان و جوانان در قهرمانی آسیا بازی کرده بودم، اما بازی در لیگ قهرمانان تجربه گران بهایی است که با خودمان به لیگ ایران منتقل می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس