محسن رضایی در گفت‌وگو با تسنیم: آرامش غرب آسیا در گروی اخراج تروریست‌های آمریکایی است/ طرح رژیم آمریکا برای حفظ اشغالگران صهیونیسم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منطقه غرب آسیا با وجود تروریست‌های آمریکایی همیشه در تنش است و برای رسیدن به آرامش باید این تروریست‌ها را از منطقه اخراج کنیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار محسن رضایی اظهار داشت: تا زمانی‌ که رژیم تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا باشد، منطقه روی آرامش را نخواهد دید.

وی افزود: اتفاقات و حوادثی که در عراق، یمن و بحرین و سوریه از سوی تروریست‌های آمریکایی انجام می‌شود، طرحی بلندمدت برای ایجاد تنش و جنگ در منطقه برای حفظ رژیم جعلی صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید

انتقام سخت ایران تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد/ آمریکا در اوج قدرت و اروپا طی ۲۰۰ سال نتوانست مقابل جمهوری اسلامی ایران بماند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رژیم تروریستی آمریکا با حضور در منطقه و با استفاده از ابزارهای غیرانسانی مانند تحریم و جنگ دنبال تضعیف و محاصره و اسارت کشورهای مسلمان منطقه هستند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: منطقه غرب آسیا زمانی روی آرامش را می‌بیند که رژیم تروریستی آمریکا از منطقه خارج شود؛ سال‌های آینده سال فرار آمریکایی‌های  تروریست از منطقه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 2
    دو سه سال پیش روسیه خبر جنگنده سوپرسانیک اونگارد رو اعلام کرد و گفت قدرت تخریبی این جنگنده در حدی است که میتواند ایالت فلوریدا را از امریکا جدا کند. انگار میخواست تداعی کند میتواند امریکا را ویران کند. به نظر میرسد ایران هم باید بدنبال چنین بازدارنده ای باشد.
  • محسن IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 2
    سلام اقا محسن علیرغم احترامی که به شما بابت خدمات شما قائلم هستم میخواستم یک ضرب المثل ایرانی را برای شما یاد اوری کنم ادم یا باید رومی رومی باشد یا زنگی، شما یه مدت با اصلاح طلبها که خیانتشون محرز هستید یه وقت با اصولگرا هستید تکلیف خوتون روشن کنید یک بام دو هوا که نمیشه
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 2
      سردار رضایی همیشه اصولگرا بودندوهستند.
  • محمود IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 4
    آقا محسن همیشه ولایی بودن
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 2
    سلام ودرودخدا بر سرداران سرافراز سپاه و سردار رضایی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس