به گزارش مشرق، یکی از اعضای کادر درمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

  از روزی ۳۰۰۰ نفر مبتلا و روزی نزدیک به ۲۰۰ نفر قربانی کرونا شیفتایی به این سنگینی به‌وجود میاد که فرصت خوردن یک لیوان آب هم مقدور نمیشه. برای از بین بردن توان بدنی کادر درمان فقط یک شیفت شب به این شکل کافیه؛ چه برسه به اینکه در هفته چندین شیفت به همین سنگینی به تمام کادر درمان هر کجای ایران که هستن تحمیل میشه. اصلاً مایل نیستم که تو صفحه‌م صحنه‌هایی رو با شما به اشتراک بذارم که دردآور و تلخه؛ اما شاید برای گوشزد کردن خطری که بیخ گوش همه‌ی ماست، لازمه که بعضی صحنه‌ها رو ببینید تا واقعیت دردآور این روزای بیمارستان‌ها رو ببینید.

لطفاً اگر آزرده‌خاطر میشید به‌هیچ عنوان اسلاید دوم رو نبینید؛ ولی اگر دیدید به نگاه ناامیدانه‌ و منتظر ما به مانیتور بیمار برای نشون‌دادن علائم حیات توجه کنید؛ به دست‌هایی که تمام انرژیش رو برای به ضربان درآوردن مجدد قلب، روی قفسه‌سینه بیمار تخلیه می‌کنه دقت کنید؛ به خستگی و استیصال ما دقت کنید؛ به اینکه داریم چه دردی میکشیم از دیدن مکرر این صحنه‌ها دقت کنید؛ به خانواده‌ای که فردا اول صبح خبر از دست‌دادن عزیزش رو می‌شنوه دقت کنید.

لطفاً به ما خسته نباشید نگید چون عمیقاً و شدیداً خسته‌ایم؛ اما حتی برای یک‌لحظه هم دست از مبارزه برنداشتیم و دست برنمی‌داریم تا آخر مسیر به خودتون فکر کنید به خطری که بیخ گوش عزیزانتون هست کرونا نه فقط جسم ما رو که روح و انسانیت ما رو هم نشونه گرفته برای این قاتل خطرناک وسیله نشیم برای گرفتن جون دیگران

یاعلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    خداوند بهتون قوت بدهد من به نوبه ی خودم خیلی باشماهمکاری میکنم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 0
    فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان در اثر اجرای طرح ترافیک ، منجر به فرسودگی کادر درمانی در مقابله با کرونا، لطفاً طرح ترافیک را متوقف کنید. لجبازی تا کی؟
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    5 5
    وزارت بهداشت پاسخ دهد که علت مقابله با طب های بومی چیست؟
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      2 3
      لطفا سکوت کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    4 0
    برای اجرای گفته شما و ابزار نشدن، طبیعتا یه زنجیره مستقیم باید قطع بشه . الان بچه های دبستانی و نوجوانان ناقل به بزرگترها هستند و بزرگترها یا مبتلا میشن و یا گروهی از فامیل رو به مصیبت می اندازند. وقتی مدارس باز هستن. و مسئول این قضیه صداقت نداره و متاسفانه پنهان کاری میکنه این توصیه ها چه معنی داره! به خدا اگر شنوده اید تو پیام رهبر بزرگوار که فرمودند در خانه زیارت اربعین رو با تدبر بخوانید کلی حرف هست و توصیه اگر بعضیها بفهمند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس